• Ik heb zo'n drie jaar geleden ooit een armbandje gekregen van een vriendin waar er met pareltjes All Time Low geschreven op stond, zo telkens een ander pareltje en dan een paar met letters enzo tot je All Time Low had en dat genoeg parels bevatte om rond mijn pols te kunnen. Nu is dat tijdens een concert ooit naar de vaantjes geholpen geweest en ik had het verlies van dat ding geaccepteerd, ook al hechtte ik er heel veel waarde aan. Nu ben ik super nostalgisch en wil ik graag een nieuwe. Het enige is: ik weet begot niet waar ik zo'n parels moet halen. Ik ben in speelgoedwinkels geweest enal, maar ze lijken dat nergens te hebben. Weet iemand waar ik dat kan vinden? Jeweetwel, met zo'n dingies:



    Ps: niet uit plaatsen zoals Narnia en Hogwarts en andere dingen die aan het einde van de wereld liggen.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 22:17 ]

    Ergens hier in de buurt is zo'n winkel met allemaal van die parels. Je kunt ze ook zelf maken. Ik heb een armbandje met die letters op, bestaande uit m'n naam. Maar ik neem aan dat je niet in de provincie Limburg van België woont?

    Chirest schreef:
    Ergens hier in de buurt is zo'n winkel met allemaal van die parels. Je kunt ze ook zelf maken. Ik heb een armbandje met die letters op, bestaande uit m'n naam. Maar ik neem aan dat je niet in de provincie Limburg van België woont?

    Neen ik ben een west vlamie die het verschil tussen g en h niet kent ;d

    Ik ben hier de parel (A)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik weet precies welke je bedoelt, met al die kleurtjes enzo. Ik had daar vroeger ook ontelbaar veel armbandjes van. Maar ik heb geen idee waar je die kunt kopen :c


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Waarom denk ik aan dat album of lied ofzo van K3 bij het zien van de titel xd?
    Ehh, volgensmij verkopen ze die dingen wel in een hobbywinkel. Misschien is er een bij je in de buurt?


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Laat het me even vragen aan mijn mama vanmiddag. Die weet dat vast wel te vinden..
    Ik dacht dat het over het liedje van K3 ging toen ik je titel zag. (cat)

    Lux schreef:
    Waarom denk ik aan dat album of lied ofzo van K3 bij het zien van de titel xd?
    Ehh, volgensmij verkopen ze die dingen wel in een hobbywinkel. Misschien is er een bij je in de buurt?


    Ik heb die album hier nog liggen? ;P


    ot; ehm ik weet het niet.. ik weet wel dat ik nooit genoeg van die dingen had om de naam van mij en me zus te doen -.-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Een hobbywinkel?


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Onze hobbywinkel in Almere heeft ze. Moet ik eens kijken of ik ze voor je kan kopen?


    SLOAN.

    Een hobbywinkel?
    Er zijn anders ook altijd mensen op FB die zelf juwelen maken. Je kan het daar eens aan vragen. Zo zag ik overlaatst van die scrabble-oorbellen. Was ook leuk.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Hermes schreef:
    Onze hobbywinkel in Almere heeft ze. Moet ik eens kijken of ik ze voor je kan kopen?

    I'd be very grateful

    Melancholia schreef:
    (...)
    I'd be very grateful


    I will send them to yoe, because i really have to go to it today.


    SLOAN.

    Lux schreef:
    Waarom denk ik aan dat album of lied ofzo van K3 bij het zien van de titel xd?
    Ehh, volgensmij verkopen ze die dingen wel in een hobbywinkel. Misschien is er een bij je in de buurt?

    Dat dacht ik ook
    En ik weet nog dat die vroeger heel populair waren. Ik gok ook een hobby/speelgoedwinkel


    Let the Night embrace you

    Bij ons verkopen ze die wel in knutselwinkels denk ik.
    En anders kan je eens langsgaan bij de HEMA?


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'