• Yo mensu^^
    Ik zit in 3VWO en moet dit jaar stage lopen van een week. Ik heb wat afgezocht en uiteindelijk ga k stage lopen bij een architectenbureau, omdat k graag architect wil worden of sws iets met ontwerpen. Nou vroeg k me een aantal dingen af:
    Hebben jullie al is stage gelopen en hoe beviel het??
    Waar heb je al is stage gelopen??
    Tips??
    Vrijdag ga ik er voor t eerst een kijkje nemen. :Y)

    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 17:01 ]


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik zit in 4VWO en ik hoef helemaal nog geen stage te lopen?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik heb stage gelopen bij TROS Radar, het was echt super vet, maar het was maar één dagje. Ik denk dus niet dat ik je kan helpen :P


    Life is hard and then we die

    Avignon schreef:
    Ik zit in 4VWO en ik hoef helemaal nog geen stage te lopen?


    Bij mij op school moet je 2 stages lopen, eentje in de 3e, een snuffelstage, en eentje in de 5e, een maatschappelijke stage.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Weet ik niets van, sorry. In belgië lopen ze in ASO in het middelbaar nooit stage.


    comfort in c h a o s

    PUKKELxDING schreef:
    Ik heb stage gelopen bij TROS Radar, het was echt super vet, maar het was maar één dagje. Ik denk dus niet dat ik je kan helpen :P


    Das wel lachu idd


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Hooii (:

    Ik loop op dit moment stage in een wereldwinkel. Ik heb nu 14,5 stage gelopen en ik moet nog 15,5 uur. Het bevalt best wel goed. De wereldwinkel bij ons is heel erg rustig, dus ik help zo'n 3 klanten per uur en voorderest ben ik vlindertjes aan het vouwen (A)
    Mmm tips.. Beleefd zijn is wel handig denk ik. Een goede indruk maken. En natuurlijk een stage hebben die je leuk vind.


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    MissSpagetti schreef:
    Hooii (:

    Ik loop op dit moment stage in een wereldwinkel. Ik heb nu 14,5 stage gelopen en ik moet nog 15,5 uur. Het bevalt best wel goed. De wereldwinkel bij ons is heel erg rustig, dus ik help zo'n 3 klanten per uur en voorderest ben ik vlindertjes aan het vouwen (A)
    Mmm tips.. Beleefd zijn is wel handig denk ik. Een goede indruk maken. En natuurlijk een stage hebben die je leuk vind.


    Owkee dankje, leuk stage plek btw^^


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik heb bij de receptie van een verpleeghuis stage gelopen. En dat was heel erg leuk. ^^
    En in de vierde heb ik een snuffelstage gehad en toen heb ik een stage gevolgd bij de bibliotheek, haha. XD
    Eigenlijk had ik wel heel erg graag stage gelopen bij het Ministerie, maar ja, ik wist in de vierde nog niet wat ik wilde. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Leuk! (:
    Ik ga in mei twee weken lang stage lopen bij een uitgeverij in Londen =D Maar ik heb nu dus nog geen feedback daarover :p

    Veel plezier in ieder geval!


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    dance4ever schreef:
    (...)

    Owkee dankje, leuk stage plek btw^^


    haha het is idd een leuke plek :'D


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Remembrall schreef:
    Leuk! (:
    Ik ga in mei twee weken lang stage lopen bij een uitgeverij in Londen =D Maar ik heb nu dus nog geen feedback daarover :p

    Veel plezier in ieder geval!


    Jij ook veel plezier :"DD


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik loop stage bij een groep die dagbesteding biedt aan ouderen met dementie, maar ik doe dan ook MBO. En die stage is meteen voor een jaar. (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Voiceless schreef:
    Ik loop stage bij een groep die dagbesteding biedt aan ouderen met dementie, maar ik doe dan ook MBO. En die stage is meteen voor een jaar. (:


    I understand, dan doe je wrs andere dingen.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik heb twee dagen stage gelopen bij een basisschool (zit ook in 3VWO), ik vond het erg leuk om te doen.
    Hmm tips... Let er wel op dat je alles duidelijk hebt gecommuniceerd met je stagebegeleider (wat voor stage is het? snuffelstage of maatschappelijke stage, etc. Wat is nou de bedoeling van de stage? Moet er nog ietse ingevuld worden?), want als je dat niet hebt gedaan, kun je nogal in de problemen komen - ik spreek uit ervaring (;
    veel plezier verder!


    I solemny swear I'm up to no good.