• Ik heb de laatste tijd een beetje last van stemmingswisselingen. Het ene moment ben ik vrolijk en dan het moment er na ben ik zo chagerijnig als wat. Als ik thuis ben kan dit heel ernstig worden en voel ik me zwaar klote.

    Op school heb ik er een beetje last van. Maar mijn vriendinnen merken het nogal en maken er ook opmerkingen over. Ik wil dit proberen aan te passen, maar heb geen idee hoe. Heb ook al op google gekeken maar misschien hebben jullie ook tips voor me?


    <3

    Bedenk je eens waarom je plots zo chagrijnig bent? Misschien dat je het dan kunt verminderen? Alvast sterkte.

    Chirest schreef:
    Bedenk je eens waarom je plots zo chagrijnig bent? Misschien dat je het dan kunt verminderen? Alvast sterkte.


    Ik weet waardoor het komt. Komt door onzekerheid, en daarmee speelt eten een grote rol maar het probleem is dat als ik vrolijk ben er niet om geeft en dan bam voel ik me klote.


    <3

    Pubertijd de schuld maar geven?;d

    Ik heb geen flauw idee, maar ik ken het wel. Heb hetzelfde ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Dat heb ik ook heel vaak, maar als ik dan ga nadenken over een oorzaak, kan ik echt niks bedenken. :S

    Heel irritant. -.-

    Zit je mss ergens onbewust mee ofzo? :S


    Love don´t break me.

    Ik zit het met hetzelfde. Bij mij gaat het ook nog gepaard met depressieve buien. Mijn dokter vertelde me dat het te maken kon hebben met een te kort aan vitamine D.


    26 - 02 - '16

    HEAVYMETAL schreef:
    Ik zit het met hetzelfde. Bij mij gaat het ook nog gepaard met depressieve buien. Mijn dokter vertelde me dat het te maken kon hebben met een te kort aan vitamine D.


    > In de zon gaan staan. Maar dit kan beter bekend zijn als winterdepressie.
    Maar dat is bij jou niet van toepassing.
    >Winterdepressie wiki

    [ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 22:43 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Puberteit. Gaat vanzelf over.


    Your make-up is terrible

    Ik weet het niet, ik heb wel gelezen dat dit vaak voorkomt bij mensen met eetstoornissen, of puberteit, en dat soort dingen. Dus het kan denk ik best veel zijn.. Nu moet je er nog achter komen wat en dat is lastig. :p

    quirinaaaxx schreef:
    Ik weet het niet, ik heb wel gelezen dat dit vaak voorkomt bij mensen met eetstoornissen, of puberteit, en dat soort dingen. Dus het kan denk ik best veel zijn.. Nu moet je er nog achter komen wat en dat is lastig. :p


    Dat kan wel kloppen wat je hierboven noemt.


    <3

    Schrijf het van je af. Alle stress, frustraties en weet ik veel wat, schrijf het op. Bij mij werkt dat heel goed.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen