• Mijn mobiel ligt hier naast me 0p het kastje, en hij ging opeens aan en toen showde hij de tijd jen liet jdaarna de screensaver zien. Terwijl de batterij niet op is en er kwam geeni nieuw beryicht binnen. Echt heel eng haha. Ooit ookal zoiets meegemaakt??

    en sorry dat ik zo bagger schrijf, ikzit op tablet

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Geesten. (cat)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    MissSharp schreef:
    Geesten. (cat)


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Dat was ik onder mijn onzichtbaarheidsmantel. =3 Ik ben je huis binnengeslopen O_o


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

    Ja, heb ik ook wel al eens gehad. Vond het echt raar


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Mijn oude gsm deed dat eugenlijk bijna constant op vaste tijdstippen. Dat werd pas eng na een tijdje. Hha jha zoalng hij je niet opeet zal het wel niks zijn. (:


    Tears are words the heart can't say.

    Dat heb ik zovaaaak met mijn LG Cookie. Doet hij meestal rond 10 uur 's avonds en nog een keer om 12 uur.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    ILOVENIKKI schreef:
    Dat heb ik zovaaaak met mijn LG Cookie. Doet hij meestal rond 10 uur 's avonds en nog een keer om 12 uur.

    Ja, dat heb ik met mijn LG Cookie ook gehad dus. Het ligt een beetje aan de gsm denk ik, want mijn betse vriendin had hem ook en bij haar deed hij dat ook altijd.


    Tears are words the heart can't say.

    Negligible schreef:
    Ja, heb ik ook wel al eens gehad. Vond het echt raar


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Die van mij doet dat ook! iPhone fail.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Dat doet die van mij ook af en toe :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Negligible schreef:
    Ja, heb ik ook wel al eens gehad. Vond het echt raar


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Ja heb ik heel soms. (cat) ahja, het kan erger. Mijn scherm stond eens in spiegelbeeld :3 dat was pas freaky.

    haha, ja dat heb ik ook altijd als ik 'm vergeet te ontgrendelen. x]


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Nou, mijn mobiel was schijnbaar laatst in de nacht ineens uitgegaan en besloot daarna weer aan te gaan en ja, hoor. Toen werd ik gewekt door 't geluidje dat altijd weerklinkt, als 'ie aangaat. Het volume stond ook nog eens op 't hoogst.. 't Was 4u 'fzo D: Ik schrok me dood.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Mijn telefoon reset zich soms gewoon uit zichzelf


    "Ignite, my love. Ignite."