• Ik vond deze 2 jurkjes allebei leuk voor gala. Blauw is uitverkocht, dus ik wilde rood bestellen. Maar een vriendin van me zegt dat het hoerig is. Ik weet wel dat ik moet kiezen wat ik zelf leuk vind, maar toch.. Is die jurk hoerig? Je moet er wel bij bedenken dat ik blond ben en er verder niet bepaald als een hoer uitzie ofzo hahah. Jullie mening?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 19 jan 2012 - 21:32 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Nee, bullcrap.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hangt er vanaf hoe kort die jurk is en welke schoenen je erbij draagt.
    Als je hoge stiletto's erbij aandoet en die jurk net onder je kont komt, dan vind ik hem wel wat sletterig/hoerig.
    Maar met lage pumps/ballerina's en een degelijke lengte, zou ik hem zeker dragen (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    LoveyDovey schreef:
    Als je hem leuk draagt is hij heus niet hoerig.


    mee eens


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Miyagi schreef:
    als je er elegante pumps onder aandoet en de juiste accessoires kiest, dan kan dat best elegant en deftig zijn


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    LoveyDovey schreef:
    Als je hem leuk draagt is hij heus niet hoerig.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    LaJoie schreef:
    Ik zou eerder gaan voor sexy?
    Draag er inderdaad geen panterprint op maar bijvoorbeeld zwarte pumps ofzo ;]


    Firm believer of all that is magic

    Hij is mooi <3
    Persoonlijk zou ik eerder voor de blauwe gaan, maar dat is alleen omdat dat mijn lievelingskleur is. (;

    LaJoie schreef:
    Ik zou eerder gaan voor sexy?
    Draag er inderdaad geen panterprint op maar bijvoorbeeld zwarte pumps ofzo ;]


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Ik vind hem juist heel mooi!
    -En niet hoerig;)-


    Bad decisions make good stories.

    Resurrection schreef:
    Nee, ik vind dat echt niet hoerig. Ik vind hem zelfs heel mooi. (:


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik vind 'm leuk. :9~


    Smile and live.

    Ik vind hem totaal niet hoerig, juist super mooi! Die vriendin wil je waarschijnlijk alleen maar onzeker maken over je keuze, omdat ze die gala jurk vast mooier vind dan haar eigen!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik vind 't niet mooi, maar hoerig is hij ook niet.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    HEAVYMETAL schreef:
    Hij is heel mooi! Ik zou er zwarte pumps op dragen en qua make-up de aandacht op de ogen doen, denk aan smokey eyes etc.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Resurrection schreef:
    Nee, ik vind dat echt niet hoerig. Ik vind hem zelfs heel mooi. (:


    Ligt and Darkness are both very different..