• Oh jongens, ik ben niet gauw starstruck, maar verdomme.. ik heb gewoon gebeld met Norman Reedus en het was glorious.

    Ik won een fanevent bij FOX en mocht naar Madrid vliegen om daar Michael Cudlitz (Abraham), Josh McDermitt (Eugene) Ross Marquand (Aaron) en Greg Nicotero (de ultieme opperbaas producer/regisseur van wat afleveringen/head make-up artist) van The Walking Dead te ontmoeten. Ik mocht zo'n tien minuten met ze chillen en het was zooo amazing! Hieronder twee fotootjes:




    Ik kan een heel verhaal over hen vertellen en hoe lief en oprecht vriendelijk en geïnteresseerd zij waren, maar dat was niet het doel van dit topic so I'll get to the point. Op een gegeven moment wilde ik gaan praten met regisseur Greg Nicotero. Ik studeer dit jaar af aan de filmopleiding en hij is een grote inspiratiebron voor me. Helaas was hij net even aan het telefoneren. Omdat de tijd bijna om was (ikhadgeenideedathetzosnelging), maakte ik een gebaartje of hij nog snel even een handtekening kon zetten at least. Dus hij zegt "Oke, pak jij de telefoon even over dan?"
    Dus ik neem die telefoon nietsvermoedend over en vraag wie het is.. hoor ik aan de andere kant "Hey, it's Norman".



    Norman motherfucking Reedus, aka mijn favoriete acteur, Daryl Dixon in TWD en de reden dat de standards voor mannen veel te hoog liggen. Dus ik ga met hem in gesprek, maar aangezien de tijd bijna om is, komen die Spaanse producenten van Fox naar me toe. Ze zijn een beetje boos omdat ik de tijd al aan het rekken was. :') Maar anyway, ik had dus net de tijd om met hem te praten over wat hij aan het doen was, waarom hij er niet was, dat hij naar Jimmy Kimmel moest zo, hoe het daar was bij de meeting - en om hem te zeggen dat ik houd van wat hij maakt.

    Zegt hij: "And I love you, Claire."

    En toen moest ik gaan en zweefde ik de room uit, haha. Alleen hij mag en kan zoiets cheesies tegen me zeggen en komt ermee weg. :') Dit is by far echt het mooiste wat ik ooit met een celebrity heb meegemaakt, juist omdat ik zoveel houd van zijn rollen en zijn films.

    Wat is jouw mooiste/beste/grappigste/leukste moment met een celebrity/acteur/zanger(es) ?


    ars moriendi

    Dat is zo super leuk! Wauw. Echt super tof!


    "Ignite, my love. Ignite."

    Aaaaah ik ben ook aan het fangirlen nu. Dat klinkt echt awesome! Echt random dat hij de telefoon dat ook aan je geeft, hahahaha. Maar cool dat Norman zo reageert, al zie ik hem wel als een van de luchtigste acteurs at the moment. Ik vind het wel jammer dat je geen foto hebt met Ross though, want Aaron vind ik ook echt een van de leukere personages. x:

    Maar lucky bastard. Damn. Congrats!


    I'm your little ray of pitch black.

    Wauw, dat is echt supervet. ^^ Ik ben echt jaloers nu haha. Je foto's zijn trouwens ook echt geweldig! ^^


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Hoe geweldig moet dat zijn!


    "Don't tell me the moon is shining; show me the glint of light on broken glass." -Anton Chekhov

    Wooowww dat is zo gaaf! GEen idee wie het zijn maar het klinkt echt heel awesome hahaha ^_^

    Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt hoor, hahah. Hooguit mensen een keer in het echt gezien, lol.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Oh wow, zo leeeeuk!

    Dit topic herinnert me er aan dat ik nog steeds achtersta met TWD...


    The soul needs autumn.

    Cool! Ik heb vroeger een msn gesprek gehad met Nienke en Patricia van het Huis Anubis. Dat is pas gaaf :Y)


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Dat is echt supercool!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Aah wauw, zo super gaaf! (:

    Toen ik vijftien was had ik een meet & greet met Simple Plan gewonnen waar ik echt ontzettend fan van was en ik was helemaal in de wolken van de bassist, dus ik had zo'n grote neproos meegenomen (HAHA nu lach ik mezelf erom uit), maar ik was way too zenuwachtig en mijn Engels zoog, maar ik mocht wel met de band op de foto met een knalrood aardbeienhoofd.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Dit is supergaaf! Niet gek dat je starstrucked bent (:


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Aaaw wat leuk! Omg ik wil dat ook! Ik hou ook heel erg van Normans personage. Hij is geweldig! ^^ Echt leuk om te horen dat je je favoriete acteurs hebt ontmoet en dat je Norman hebt gesproken via de telefoon.

    Ik had vroeger Het Huis Anubis ontmoet, de oude cast en toen de nieuwe cast. Ik had ze allemaal een knuffel gegeven. :Y)


    One Who Travels A Higher Path.

    Oohh dat is gaaf! Die fotos zijn goed gelukt zeg. Leuk dat je hier een topic over aanmaakt ^^

    Oh my god, that's soooo cool tho!!


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Wauw, wat ontzettend gaaf!


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    Wat een leuke verrassing!


    Ik wil een tuin vol egels