• Laten we bij het begin beginnen:
    Dinsdag avond ben ik aangereden. Gelukkig vlak voor het ziekenhuis dus ik was snel op de eerste hulp. Met mij gaat het verder goed. Enkel een gekneusd been van de heup tot tenen en een whiplash. Gelukkig. Het had namelijk ook heel anders kunnen gaan. Maar daar gaat het nu even niet om.
    Ik werd gelijk geholpen en moest in een kamertje zitten wachten op de arts. Komt er een super knappe arts in opleiding mijn kamertje in. Na de standaard vragen en waar ik pijn had, moest ik mijn broek uitdoen. Omdat ik last heb van mijn heup. En nee, Rachel heeft niet een degelijke onderbroek aan. Nee hoor, een wit kanten string. Sta je daar dan. In een string voor een super knappe arts. Dat is nog eens gênant!
    Hebben jullie ook van die gênante momenten dat je het liefst door de grond wil zakken?


    Music is the new sex

    Ik denk niet dat hij zich er ook maar iets van aantrekt. Hij ziet zoveel mensen op een dag.


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Humble schreef:
    Dat vond hij vast niet erg.(wbw)

    ik ben gister een klein beetje erg boos geworden bij Frans waarna ik het lokaal uit ben gelopen en me ziek heb gemeld
    Dat was wel Genant
    Stiekem vind ik het best grappig


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Humble schreef:
    Dat vond hij vast niet erg.(wbw)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Eurydice schreef:
    Ik denk niet dat hij zich er ook maar iets van aantrekt. Hij ziet zoveel mensen op een dag.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Snor schreef:
    Beter dan een vormloze katoenen slip.

    idd dat is pas gênant c:


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Snor schreef:
    Beter dan een vormloze katoenen slip.

    Dit haha.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Humble schreef:
    Dat vond hij vast niet erg.(wbw)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury