• Ik irriteer me echt mateloos aan de advertenties onderaan de pagina.
    Ze zijn er nog niet lang, maar ik vloekte er net al op los omdat, ik ergens een kopie van moest maken en dat meeging.

    Sorry, maar ik vind ze echt hatelijk , irritant en alles wat ik zeggen kan!


    Firm believer of all that is magic

    Ik vind het eerder vervelend dat de advertenties over het uitklapmenu staan. Dat kan toch niet echt de bedoeling zijn? ;d

    Wat heb je liever dat Q niet bestaat of Q met advertenties?
    Niemand dwingt jou om erop te klikken en het helpt de site gewoon met blijven bestaan.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ik heb geen advertenties :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Hooray for pineapples! *O*


    i put the fun in funeral

    LoveyDovey schreef:
    Wat heb je liever dat Q niet bestaat of Q met advertenties?
    Niemand dwingt jou om erop te klikken en het helpt de site gewoon met blijven bestaan.


    Exactly; Er is geld nodig om de site te laten draaien.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    LoveyDovey schreef:
    Wat heb je liever dat Q niet bestaat of Q met advertenties?
    Niemand dwingt jou om erop te klikken en het helpt de site gewoon met blijven bestaan.
    Ik klik er niet op, maar ik kan geen kopie meer maken of het gaat mee.


    Firm believer of all that is magic

    Ik irriteer me opzich niet aan het feit dat die advertenties er zijn, maar eerder wat er in die reclames staat.. mijn vader kwam net boven toen ik een reactie op een topic wilde plaatsen waardoor ik dus naar onderen van het topic moest waar dus net een advertentie van een borstvergroting stond. ;_;


    Full of envy behind that anonymous mask

    Chroniqueur schreef:
    Ik irriteer me opzich niet aan het feit dat die advertenties er zijn, maar eerder wat er in die reclames staat.. mijn vader kwam net boven toen ik een reactie op een topic wilde plaatsen waardoor ik dus naar onderen van het topic moest waar dus net een advertentie van een borstvergroting stond. ;_;


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ik zal al te wachten op een klachten topic erover. :']
    Ik vind het wel best. Zoals eerder al gezegd is; het is nodig om Q draaiende te houden. Daarom vind ik het wel prima.
    Q is het waard. :]

    [ bericht aangepast op 20 jan 2012 - 19:29 ]


    I can't even think straight.

    Niet heel erg last van eigenlijk.


    Alleen maar tranen van geluk

    Haha nu staat hieronder een ad: klachten indienen.
    Maar ik weet niet of het wel zo nodig is. Sinds de credits en het GM is ingevoerd, komt er heel wat meer geld binnen en ik denk dat nu hij geld gezien heeft, hij er meer van wilt maken.
    Ik heb er niet echt last van, behalve dan dat het zo'n opvallende kleur heeft, zwart op deze lichte pagina.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2012 - 19:32 ]


    Your make-up is terrible

    Ik vind het opzich niet vervelend, alleen het vervelende is wel dat er soms reclames bij staan die niet echt geschikt zijn voor deze site. Zoals hier boven word genoemd van een borstvergroting, maar ook reclames van datingsites of andere niet echt geschikte reclames. Dat vindt ik vervelender dan de reclames!!


    I lie in my bed, looking at the stars and thought where the hell is my roof!!

    Oh? Staat er reclame? *ik scroll nooit naar het einde:Y)*
    Dus nee, niet erg. Goed voor quizlet, goed voor mij.
    Het staat niet vanboven, dus ja. Niet erg.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Melancholia schreef:
    Ik vind het eerder vervelend dat de advertenties over het uitklapmenu staan. Dat kan toch niet echt de bedoeling zijn? ;d
    Dat is idd pas een klacht.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik heb geen reclame. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"