• Ik irriteer me echt mateloos aan de advertenties onderaan de pagina.
    Ze zijn er nog niet lang, maar ik vloekte er net al op los omdat, ik ergens een kopie van moest maken en dat meeging.

    Sorry, maar ik vind ze echt hatelijk , irritant en alles wat ik zeggen kan!


    Firm believer of all that is magic

    Rutger heeft gewoon geld nodig om de site draaiende te houden.
    Beter Q met advertenties dan geen Q at all.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Wat nou als iedereen GM word? :'D
    Dan krijgt Q veel meer geld, zijn de advertenties niet meer nodig.
    Misschien is het wel leuk om weer zo'n actie te houden zoals een tijd geleden, en dan eens in de zoveel tijd. Dat mensen die in een bepaalde week iets in de spotlight zetten, iets kunnen winnen.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 13:30 ]


    Your make-up is terrible

    Sitka schreef:
    Ik heb geen advertenties :')

    LoveyDovey schreef:
    Wat heb je liever dat Q niet bestaat of Q met advertenties?
    Niemand dwingt jou om erop te klikken en het helpt de site gewoon met blijven bestaan.


    Ligt and Darkness are both very different..

    ALTERMOON schreef:
    Hooray for pineapples! *O*


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Bij mij is er geen reclame hoor!:Y)


    Bad decisions make good stories.

    twiddict schreef:
    (...)
    Vroeger redde Q het toch ook? Nu krijgt het 10x zoveel binnen met credits en goldmembers, en moeten er ook opeens duizend advertenties bij?

    Vroeger stond er ook veel meer reclame op Q hoor. Er stond bovenaan elke pagina een grote reclame van google.

    Nu is het alleen op de voorpagina en onderaan elke pagina. Lijkt mij wel te overzien.

    Uiteraard komen er inkomsten uit credits, maar die moet je ook niet overschatten hoor. De helft van de inkomsten kunnen direct naar de telefoonmaatschappijen. En van de andere helft moet de btw en belasting er nog vanaf.

    Jarenlang heeft Q met verlies gedraaid. Geen probleem, het is naast werk namelijk ook een hobby. Maar het is wel leuk wanneer je na 8 jaar werken, toch iets terug ziet voor al je tijd en moeite. Of ben ik dan een enorme geldwolf? Mijn huur moet ook betaald worden en de baby wil ook weleens een schone luier ;)

    Ben blij dat de meeste mensen inzien dat advertenties een noodzakelijk kwaas is. En de mensen die het er niet mee eens zijn moeten maar lekker de andere kant op kijken :P


    Dit is mijn signature...

    Rutger schreef:
    (...)
    Nu is het alleen op de voorpagina en onderaan elke pagina. Lijkt mij wel te overzien.



    Ik erger me nu niet aan die advertenties ofzo, maar ik vind het wel een beetje irritant dat die op de voorpagina op de voorgrond staat en je daardoor onder het tabblad OVERIGE maar tot aan columns kun kijken en niet naar de rest. Kan die niet naar de achtergrond ofzo dat je de hele rij weer ziet?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Rutger schreef:
    (...)
    Vroeger stond er ook veel meer reclame op Q hoor. Er stond bovenaan elke pagina een grote reclame van google.

    Nu is het alleen op de voorpagina en onderaan elke pagina. Lijkt mij wel te overzien.

    Uiteraard komen er inkomsten uit credits, maar die moet je ook niet overschatten hoor. De helft van de inkomsten kunnen direct naar de telefoonmaatschappijen. En van de andere helft moet de btw en belasting er nog vanaf.

    Jarenlang heeft Q met verlies gedraaid. Geen probleem, het is naast werk namelijk ook een hobby. Maar het is wel leuk wanneer je na 8 jaar werken, toch iets terug ziet voor al je tijd en moeite. Of ben ik dan een enorme geldwolf? Mijn huur moet ook betaald worden en de baby wil ook weleens een schone luier ;)

    Ben blij dat de meeste mensen inzien dat advertenties een noodzakelijk kwaas is. En de mensen die het er niet mee eens zijn moeten maar lekker de andere kant op kijken :P


    Misschien is het ook wel leuk om weer van die wedstrijden de houden dat iemand die in de spotlight staat een prijs krijgt of mensen die credits kopen? Dat vond ik toen wel een leuk idee, had speciaal iets in de spotlight ervoor gezet.


    Your make-up is terrible

    Scandal schreef:
    (...)

    Ik erger me nu niet aan die advertenties ofzo, maar ik vind het wel een beetje irritant dat die op de voorpagina op de voorgrond staat en je daardoor onder het tabblad OVERIGE maar tot aan columns kun kijken en niet naar de rest. Kan die niet naar de achtergrond ofzo dat je de hele rij weer ziet?


    Het was effe puzzelen maar het is me gelukt het op te lossen (Y)


    Dit is mijn signature...

    Rutger schreef:
    (...)
    Het was effe puzzelen maar het is me gelukt het op te lossen (Y)

    Goedgekeurd! Dankjewel Rutger! =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury