• en vond een wit shirtje met daarop een print van Tokio Hotel. Geen flauw idee hoe ik daar aan kom want ik heb totaal niks met TH.. -bone out-

    Hebben jullie ook een shirt/voorwerp van een (favoriete) band?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Full of envy behind that anonymous mask

    Ik heb 4 shirts met The Beatles. (:
    I LOVE THEM. <3


    There's power in the words you whisper.

    Ehm.. 2 t-shirts van Selena Gomez, een Glee t-shirt, die ik heel toevallig nu aan heb. ^^


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Hahaha, grappig :'D

    Ik heb er één van Avril Lavigne en ik had er vroeger van TH (ook een trui en een pet :'D)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik heb ook een TH shirt (cat) Had een vriendin eens voor me gekocht, alleen hou ik helemaal niet van TH xd
    Mijn bandstuff weet ik niet uit m'n hoofd x'D


    Alis volat propriis.

    Ik heb er geen meer, maar mijn achterbleef draagt alleen maar bandshirts.:'D


    everything, in time

    ik heb een Muse t-shirt. Een zwarte met de RESISTANCE-print :3


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    En ik wil graag een futurama shirt.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Alleen een cd van 1D, ben niet zo'n goeie fan meestal


    Physics is awesome

    Ik had er vroeger eentje met Bill Kaulitz, die was zo zwaar lelijk. Zo'n frummel shirt. (krul)


    Smile and live.

    Een paar cd´s, ja dat is tegenwoordig bijzonder, en iets van 3 shirts.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik heb een trui van de Ramones (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik heb heel wat tokio hotel pullen, t-shirts,topjes enzo, maar ik draag ze alleen als pyama zoals nu. :3
    En ik heb ook nog een justin bieber shirt van de free record shop.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 1:37 ]

    Ik heb een All Time Low shirt. Alleen is er iets met die stof, want ik kan er niet heel goed tegen, ik krijg er jeuk van, haha. :'D

    Mayfly schreef:
    Nee, maar ik zou ze wel graag willen hebben. Te lui om ze te bestellen, denk ik. :'D

    Nix, naga, noppes. Als ik shirts van bijv. Slipknot, Trivium of Bullet for my Valentine zou gaan dragen zouden mijn ouders helemaal gek worden.


    26 - 02 - '16