• heeey iedereen...
    ik en mijn nicht coveren sinds kort enkele liedjes.. zij speelt gitaar ik zing, en dit is ons eerste werkje... ik weet het, het is niet zo heel geweldig, en de kwaliteit is ook niet fantastisch... maar het is wat het is en ik zou graag jullie mening horen.. btw.. mijn gezicht zie je niet omdat het niet mocht van men ma... en omdat we de camera gewoon een beetje verkeerd hadden gezet xD

    [ bericht aangepast op 30 jan 2012 - 21:11 ]

    reacties, commentaar, kritiek? niet gemeen zijn aub xD

    Ik vind het goed !! :) Leuk nummer ook !

    buffyxangell schreef:
    Ik vind het goed !! :) Leuk nummer ook !

    dank je wel ^^ leuk dat mensen het waarderen.. zeker als je bedenkt dat thuis (aan mijn vaders kant dan toch) niemand me steunt x

    Je hebt een mooie stem, maar je zingt een beetje hoog voor dit nummer, vind ik (:


    To love is to destroy.

    Jammer van de kwaliteit, want volgens mij kan het nog beter klinken als de kwaliteit van het filmpje verbetert :Y)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Terabithia schreef:
    Je hebt een mooie stem, maar je zingt een beetje hoog voor dit nummer, vind ik (:


    weet ik, ik heb van mezelf een enorm lage stem, en daardoor kan ik dit lied eigenlijk niet zo geweldig zingen.. volgende keer speel ik wss zelf gitaar, met een liedje dat wél bij me past...
    tnx voor de comment en feedback ^^

    Remembrall schreef:
    Jammer van de kwaliteit, want volgens mij kan het nog beter klinken als de kwaliteit van het filmpje verbetert :Y)


    ik heb een camera met betere kwaliteit, alleen moet ik daar mijn kabeltjes van terugvinden >.<
    tnx voor de comment ^^ :D