• Ik wil graag die T-shirt van Rupert Grint namaken, maar dan moet ik natuurlijk wel de afbeelding hebben. Ik vind wel dezelfde afbeelding, maar dan rechthoekig, maar ik zou hem graag précies zoals op zijn T-shirt willen vinden. Weet iemand waar of hoe?

    Alvast héél erg bedankt!


    If we had not a soul, music would have created it.

    Goh, de afbeelding vind ik niet... Het T-shirt wel.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Archer schreef:
    Goh, de afbeelding vind ik niet... Het T-shirt wel.


    Als er geen plooien ofzo in zaten, kon ik hem daar gewoon uitknippen en van kopiëren. Helaas. ]:


    If we had not a soul, music would have created it.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:



    Ja, dat is die rechthoekige versie die ik ook vond, maar ik zou hem héél erg graag in die ronde versie hebben zoals op de Tshirt van Rupert Grint. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    JUKEB0X schreef:
    (...)

    Ja, dat is die rechthoekige versie die ik ook vond, maar ik zou hem héél erg graag in die ronde versie hebben zoals op de Tshirt van Rupert Grint. (:

    Dan weet ik het niet.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Misschien is die afbeelding bewerkt voor hij 'm op z'n shirt liet zetten? Kun je deze rechthoekige niet gewoon zelf tot rond bewerken?

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 17:17 ]


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Misschien kan je deze nemen, die rond maken en dan de titel erop zetten? Want ik denk dat dat is wat ze ook bij dat T-shirt hebben gedaan..


    “Love is a contradiction.”

    Dan maak je 'm toch rond. Of je laat iemand 'm rond maken. Ik bedoel, als je die andere niet kan vinden.


    I can't even think straight.

    Ik weet zelf niet hoe ik dat zelf zo rond kan maken, maar als er iemand is dat dat kan en zin heeft om dat voor mij te doen, ben ik die persoon eeuwig dankbaar! Ik wil gerust ook wel iets in ruil doen, maar dan moet je zelf maar iets voorstellen. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    JUKEB0X schreef:
    Ik weet zelf niet hoe ik dat zelf zo rond kan maken, maar als er iemand is dat dat kan en zin heeft om dat voor mij te doen, ben ik die persoon eeuwig dankbaar! Ik wil gerust ook wel iets in ruil doen, maar dan moet je zelf maar iets voorstellen. (:

    Ik kan het ook niet, maar ik bump graag je topic. (krul)


    I can't even think straight.

    Anhysbys schreef:
    (...)
    Ik kan het ook niet, maar ik bump graag je topic. (krul)


    Dat is lief! (En bij deze bump ik zelf ook)


    If we had not a soul, music would have created it.

    Anhysbys schreef:
    Dan maak je 'm toch rond. Of je laat iemand 'm rond maken. Ik bedoel, als je die andere niet kan vinden.


    26 - 02 - '16