• Ik wil dus de volledige versie van Paint Tool Sai, aangezien ik de full version niet kan krijgen omdat die 50 dollar is. Of, het mag eigenlijk niet.

    Mensen op Youtube maken video's waarin je het gratis kunt downloaden, maar de helft van die links werken niet. Die wél werken, zijn zo ingewikkeld dat ik er niks van snap.

    Dus heeft iemand die gratis versie ooit gedownload of weet hoe dat moet? D:

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Ja er is ergens een video op YT waar je 'm wel kan jatten. Staat ergens in het manga art topic :].
    Daar is het downloaden vrij simpel. Click link - download zip - ???? - PROFIT.
    Sai is mijn liefde.

    [ bericht aangepast op 20 nov 2012 - 19:34 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Uchiha schreef:
    Ja er is ergens een video op YT waar je 'm wel kan jatten. Staat ergens in het manga art topic :].

    Wut. Waar?

    Wacht wacht, ik weet een filmpje! Of die 't nog doet weet ik niet, maar ik heb 'm met dat filmpje gedownload. Lemme search.

    Ja fuck, video gevonden. "Deze video is door de gebruiker verwijderd" Because fuck.

    Ik zou 'm dan gewoon torrenten.

    [ bericht aangepast op 20 nov 2012 - 19:51 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Gewoon torrenten die zooi.

    Melonpan schreef:
    Gewoon torrenten die zooi.

    Torrent.

    ....Right. Google time. :')

    Gedaan, laatst ook al blijkbaar, want ik wist nog dat ik hier vast kwam te zitten:
    * screenshot, momentje *

    Gewoon alles uitpakken in een map en start-sai.exe aanklikken. Dan hoort het te werken lijkt me.

    [ bericht aangepast op 22 nov 2012 - 19:17 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    Gewoon alles uitpakken in een map en start-sai.exe aanklikken. Dan hoort het te werken lijkt me.

    Dat start-sai.exe al zo'n 3x aangeklikt voor ik dit al postte. Hij laadt, maar gaan dan weg en je krijgt er niks meer over.

    Dragneel schreef:
    (...)
    Dat start-sai.exe al zo'n 3x aangeklikt voor ik dit al postte. Hij laadt, maar gaan dan weg en je krijgt er niks meer over.

    Weird shit, heb je echt alles uitgepakt? En doet hij ook niks als je gewoon op sai.exe klikt?
    En anders, tja. Zoek een nieuwe download :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.