• ik wist geen beter titel

    Maar, ik wil weer proberen verder te gaan aan deze story.
    Ik weet dat hij echt niet perfect is, maar ik wil hem wel graag verbeteren. Ik weet nog niet wat het verhaallijn precies word ideetjes?.
    en ik weet ook niet wat er allemaal mis is en wat niet.

    Willen jullie de twee hoofdstukjes voor mij lezen en zeggen wat ik kan verbeteren en wat ik goed doe?

    Alvast bedankt ;$.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 1:05 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Als ik jou was zal ik zeker verder werken aan je story als je dat graag wil, maar voordat je dat doet kun je beter eerst de verhaallijn goed uitwerken. Dat is echt veel prettiger, want je weet dan waar je naar toe schrijft.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Je zou een beta-aanvraag kunnen doen. :Y)

    En je moet in ieder geval even je titel aanpassen. Het is choice (keuze), met een c. Choose (kiezen) is wel weer met een s. Die komma is trouwens ook overbodig. Hij breekt het korte zinnetje uit elkaar op een nogal onlogische plaats waardoor het zijn kracht verliest. Het klinkt veel beter zonder die komma. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Lijkt me alvast een geweldig begin voor de story :)

    Er staat een typfoutje in de inleiding: Alles stort in.
    Persoonlijk vind ik het handiger lezen als je telkens iemand anders iets zegt een enter zet, maar dat moet je zelf weten
    En zoals Mercurial al zei, op voorhand een verhaallijn uitwerken in ook handig. Als je later nog ideeën hebt kan je het altijd aanpassen, maar een rode draad in je verhaal kan nooit kwaad.
    En wat ik altijd heb geleerd over aanhalingstekens (hoewel ik wel eens gehoord heb dat er geen officiële regels zijn): nooit een punt voor het laatste aanhalingsteken als erachter komt wie het zegt, wel vraagteken of uitroepteken, maar wel altijd een komma erachter. Dus bijvoorbeeld: (ja, heb ze uit je verhaal)

    "Wake up in the morning feeling like P Diddy."
    "Ik wil stoppen geen punt", zei ik na een tijdje.
    "Wie belt er nou verdomme 112?", hoor ik iemand schreeuwen.
    "Auw!", gilde ik.


    Ik hoop dat je er iets mee bent (Y)
    Neem alvast een bladwijzer (ben nogal zuinig op abo's, en tijdens de examens is dat zeker niet gezond... maar wie weet, mss als er wat meer hoofdstukken op staan)


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Bedankt voor jullie hulp ;D
    Meer tips en zo is altijd welkom ;d


    En van die aanhalingstekens wist ik ;d [Ook sinds paar weken, nog geen tijd gehad om het veranderen]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you