• Hey, ik zoek leuke, ontspannende stories om te lezen als pauze tijdens mijn blok :)

    Wat moet:
    - AN of goed Engels
    - Liefst enkele nieuwe hoofdstukken per week (min 1x per week)

    Wat lees ik graag:
    - Onbekende personen
    - Twilight
    - 16+
    - Fantasy, Romance, Drama,..

    Wat ik niet lees:
    - Harry Potter
    - Justin Bieber
    - One Direction
    (tenzij het echt een origineel, goed geschreven verhaal is; je kan dus altijd eens proberen)

    En moest je zelf nog een story zoeken, ik ben net aan een nieuwe begonnen :3

    I'll be ok... just not todday [16+]

    Sophie is net 17 als haar hart gebroken wordt.
    Om het te verwerken kust ze voor het eerst een jongen waarvoor ze geen gevoelens heeft.
    En dan nog één, en nog één...
    Maar is dat wel wat haar gelukkig maakt?



    Een ontroerend verhaal over een jong meisje dat haar weg zoekt in een wereld waar iedereen vanalles van je verwacht.
    Bekijk het zeker eens!
    Dankje :3

    En laat je stories achter!


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy

    Autumn Leaves


    At first I thought it could not get any better, apparently.
    Day in and out, the time passed.
    The leaves fell from the trees again,
    there was a new day dawned.
    There was a new purpose in my life,
    I learned to be myself.
    that day when the first leaves fell from the trees,
    I realized it really.
    I was special, but I was me.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2013 - 12:56 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Het is Today. Ik heb niet echt een verhaal die aan je eisen voldoet maar ik ben van plan vandaag of morgen een verhaal online te zetten over Twilight. Dus als je dat wilt lezen dan kan ik de link hier zetten zodra hij op Q staat.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Emrys schreef:
    Het is Today. Ik heb niet echt een verhaal die aan je eisen voldoet maar ik ben van plan vandaag of morgen een verhaal online te zetten over Twilight. Dus als je dat wilt lezen dan kan ik de link hier zetten zodra hij op Q staat.


    Zeker doen :)


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy



    "Somewhere there must be
    someone who'll love me."


    "Everyone deserves true love"



    - Alle eer en rechten gaan naar Disney
    - Neem een abo, ik waarschuw niet
    - Nederlands geschreven en gesproken
    - Veel leesplezier


    Link to the story: click here


    26 - 02 - '16

    Pagina drie.



    Ayla en Darryl de Zwart verhuizen naar een enorm herenhuis dat afgesloten is van de buitenwereld. Ayla is hoogbegaafd en kan geesten zien. In het herenhuis ontstaan duistere krachten en op een dag ziet Ayla een zevenjarig jochie; Matt. Hij vertelt haar dat hij een paar jaar geleden is omgekomen bij een enorme slachting. Na een paar dagen ontmoet Ayla ook Matt's oudere broer Jordy. Hij is ook omgekomen bij de slachting en vertelt Ayla dat er kinderen in het bos verborgen zijn. Ayla schakelt meteen de politie in maar zij geloven haar niet. Want wie gelooft nou een helderziend meisje dat beweert dat er kinderen in het bos zijn ontvoerd?


    Tot nu toe alleen nog de proloog online maar ik schrijf om de dag.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2013 - 13:03 ]

    Misschien vind je mijn OP verhaal wel wat! Take a look if you'd like (: KLIK


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Catch me if you can
    “It is far more difficult to murder a phantom than a reality.”
    - Virginia Woolf
    ~
    Marit is niet het type dat goed stil kan blijven zitten als er iets aan de hand is. Wanneer haar beste vriendin plotseling verdwijnt, grijpt ze iedere kans die ze krijgt om zich nuttig te maken met beide handen aan. Het is een beetje ongelukkig dat deze kans toevallig de vorm heeft van een wilde reis kriskras door Nederland en Duitsland in het gezelschap van een jongen die ze nauwelijks kent, maar ze is niet kieskeurig. Toch begint ze weer aan de wijsheid van haar eigen beslissingen te twijfelen zodra het lijkt alsof de Maltesers opraken - de heksen en demonen die ze tegenkomt dragen er daarna alleen nog maar toe bij dat ze zich steeds vaker afvraagt waar ze in vredesnaam aan is begonnen. Fantasyfilms zijn opeens een stuk minder betoverend als je er midden in zit.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    delightful schreef:
    (...)

    Zeker doen :)


    Guinevere||Wolfpack



    Bijna zolang als ze zich kan herinneren heeft ze al in het bos gewoond. Haar ouders hebben haar achtergelaten hier, in het bos van La Push. In de stad word ze gezien als een buitenstaander waarmee je niet hoort te praten. Maar alles verandert, ze krijgt werk en langzaamaan begint ze vrienden te worden met een paar van de jongens uit het reservaat. Heel langzaam word ze steeds meer gerespecteerd en begint ze er zelf bij te horen. Maar is het wel slim om erbij te horen? De geheimen van haar vrienden hebben akelig veel te maken met haar geheimen. En niet op een goede manier.


    Ik heb hem toch maar alvast online gezet. Ik ga proberen minstens drie hoofdstukken per week te activeren.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2013 - 13:11 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik heb een fantasy story. Ik post alleen niet zo vaak, maar gezien ik veel hoofdstukken heb, heb je aardig wat bij te lezen als het je leuk lijkt. Ik hoop over een paar weken wat vaker te kunnen posten, omdat ik dan meer tijd heb.

    I'm coming home
    Als de 14-jarige Esther door Ewijn, een door haar bedacht personage, naar zijn wereld wordt meegenomen, blijkt dat ze zijn wereld moet redden. Want Hades, een oorlogzuchtige god en de aartsvijand van Ewijn, heeft gezworen dat hij Ewijn's wereld zal vernietigen.
    Alleen heeft niemand een idee hoe Esther die wereld moet gaan redden. En de allesbeslissende veldslag komt steeds dichterbij.


    Stenenlikker

    ik weet dat je liefst geen one direction stories wou lezen, maar het verhaal wordt eigenlijk verteld door lizzy en ze is een grote fan van one direction en heeft samen met haar vriendin tickets gekocht voor het concert, maar dan krijgt ze ineens heftige buikpijn, dus ze gaat niet naar school en hoopt dat het wel over zal gaan. Maar het wordt steeds erger, en als ze dan ineens flauw valt, rijdt haar moeder met haar naar het ziekenhuis. Daar wordt ze onderzocht en blijkt het dat ze kanker heeft. Het lijkt eerst de goede richting uit te gaan, maar dan hervalt ze ineens en beseft ze dus ook dat ze niet naar het concert zal kunnen gaan, dus ze ligt doodziek in het ziekenhuisbed en wilt met niemand spreken, ze is er kapot van. Elise, haar vriendin gaat dan uiteindelijk alleen naar het concert en had een tweet gestuurd naar niall om te laten weten dat haar vriendin in het ziekenhuis lag en kanker heeft. Ze hoopte dat niall zou antwoorden en dat dit lizzy er boven op zou helpen, maar op de dag van het concert had niall nog steeds niet teruggestuurd, dus ze had de hoop al verloren. Elise stond vooraan, zeer dicht bij het podium en toen de twitterquestions begonnen verscheen ineens haar tweet in het groot op het scherm, dat was niet de bedoeling. Elise kreeg tranen in haar ogen en keek naar niall. Niall was er kapot van, hij kreeg tranen in zijn ogen en kon niet verder zingen.
    En zo gaat het dus verder, in het begin is het drama, maar verder is het een romantisch verhaal met soms een onverwachte wending om de spanning er een beetje in te houden.
    Het verhaal gaat dus niet de hele tijd over one direction, het gaat eigenlijk over lizzy, en zij komt in contact met one direction.
    Je moet maar zien of je het wil lezen of niet, ik kon het alleen maar proberen.
    Ps.: ik probeer om elke dag een hoofdstuk bij te plaatsen, en anders om de 2 dagen.
    mijn storie is: friends and boyfriends


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Story 1
    Van een vriend:
    Story 2

    Game of Thrones stories

    Lotr Storie:



    The Revenge Of The Hand.
    A Lord of the Rings story!
    Farin de dwerg, en kampioen van Erebor. Andriel de elf en Kennis bewandelaar van Rivendell. Eradan de Dúnedain jager.
    Met zijn drieën vormden zij het genootschap dat de rechterhand van Sauron hemzelf verslagen had.
    Doordat Frodo de ring vernietigd heeft, dachten de mensen dat alle orks en dienaren van de duisternis uitgeroeid waren. Maar schijn bedriegt. Na 16 jaar word Agandaûr's lijk vermist en handelsroutes worden overvallen door Orken en Uruk hais. Onrust vormt zich in dorpen en in staten. Gezinnen worden vermoord in hun eigen huizen, offers zullen gemaakt worden. De drie bondgenoten worden opnieuw gevraagd om naar het dorp Bree te komen en in actie te komen. Alsof het al niet erg genoeg is, word een groot leger van Agandaûr gespot. Duizenden Orken trekken op naar het zuiden.
    The War In The South, has just begon.


    »»Genres««
    •Fantasy•
    •Actie
    •Horror
    •Fanfiction

    [ bericht aangepast op 18 juli 2013 - 10:58 ]


    Whut



    In every year there are four seasons:
          ||Winter, icy and lovely winter.
          ||Spring, which brings happiness on our faces.
          ||Summer, the shiny good one of all four.
          ||Autumn, bleak and bitter but also liked.

    But the seasons are not what they used to be.
    People destory the world and the seasons change.
    Will there ever be a normal year again?
    Or will they disappear forever?


    Jane Dakota is een teruggetrokken stil meisje die zichtzelf graag opsluit in haar eigen fatasywereld. Op haar 15e verjaardag merkt Jane dat er iets verandert om haar heen, de mensen en ook haar familie gaan zich anders gedragen tegenover haar en ze wordt aan haar lot over gelaten. Ze vertrekt naar het bos en vindt haar weg naar een wereld waarin ze ziet dat de mensheid de natuur zodanig aan het vernietigen is dat het niet lang meer zal duren voor dat er van gehele planeet niks meer over blijft.


    -Voor STOY
    -Subgenre: Contemporaine fantasy/Urban
    Leviosae


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    De plaatjes zijn aanklikbaar.



    Een fictief land wordt bestuurd door De Raad. Deze Raad bestaat uit negen leden, waarvan één de Spreker is, en één Voorzitter.
    Zorg ervoor dat je weet wat de Raad is, en zorg er vooral voor dat De Raad niet weet wie jij bent.
    Haar wraak overtreft al je nachtmerries.


    &


    Ik laat mijn blik nog eens over Nicks lichaam glijden en merk dat hij me aankijkt. Zijn ogen staan vol haat en zijn bebloede lippen vormen woorden die ik niet kan verstaan – ik weet echter precies wat hij wil zeggen.
    Je gaat eraan.


    I just killed my boyfriend is een psychologisch verhaal dat al een paar jaar af is, en Stad des doods is een thriller waar elke dag minstens één hoofdstuk bij komt.


    Nothing tastes better than a good story

    Let me feel it



    I don't know why we all hang on to something we know we're better off letting go.

    It's like we're scared to lose what we don't even really have.

    Some of us say we'd rather have that something than absolutely nothing,

    but the truth is; to have it halfway is harder than not having it at all

    Hey, ik heb hier 3 stories, misschien zit er wel wat voor je tussen!




    Één en drie, twee vierend vrij zonder wrok
    Gebogen vier maakt lachend de sneeuwende klok
    Vijf word gevrezen met wanhoop,naar
    Niemand's lievend, vasterend zwaar
    Één blijft achter, geen begrip
    Twee maakt goed, gekweld in slib
    Drie is stevig, maakt vanouds
    Vijf laat drie als kalig koud
    Drie en vier maakt stevig zeven
    Brengt de nummer vijf naar even.


    - Fantasy, onbekende personen
    - Al gestart
    - update 1x per week
    - lange hoofdstukken (ongeveer 1500 woorden)
    - ABN geschreven
    - Neem maar een kijkje als het je iets lijkt : http://www.quizlet.nl/stories/108606/leatarr-ogen-der-doorgang/

    Door Zwaluws en blackXwhite



    Na een dodelijk ongeluk komt Daniel terecht in een voor hem volledig onbekende wereld. Een wereld op dezelfde plek als de onze, maar onzichtbaar voor diegene waarvoor het niet bedoeld is. Deze wereld was tot miljoenen jaren geleden toegankelijk voor iedereen, totdat iemand besloot de poort tussen de twee werelden te sluiten. Alleen zij met een pure ziel kunnen deze wereld betreden. Want deze wereld is, net als de onze, niet zonder gevaar.

    - Onbekende personen, fantasy
    - ABN geschreven
    - Start bij 5 abo's
    - de link: http://www.quizlet.nl/stories/109851/guardian-angel/
    - door blackXwhite



    What about taking this empty cup and filling it up
    With a little bit more of innocence
    I haven't had enough, it's probably because when you're young
    It's okay to be easily ignored
    I like to believe it was all about love for a child


    - Onbekende personen
    - ABN geschreven
    - Gestart!
    - Let op: Hiervan bestaan 2 versies in dezelfde story!
    - Update: Als ik weer een nieuw hoofdstuk heb kunnen schrijven
    - Link: KLIK!
    - Door blackXwhite

    Het zou super zijn als je het zou lezen en miss zelfs een abo zou nemen!
    xx


    The best way to make your dreams come true is to wake up!