• Klik hier voor het rollentopic.

    Het verhaal:

    Wij leven in een wereld vol haat, geweld, drugs, seks, prostitutie, en gangsters. Geld is het enige wat je overeind kunt houden in de stad, genaamd: LeroCity. In het hele gebied heerst er armoede. Iedereen moet vechten voor zijn geld. Je bent alles of niets. Hoe ver ga jij om je geld te verdienen? Hoe ver ga jij om aan de top te komen; om de macht te hebben?
    In deze stad heerst in het oosten van LeroCity vooral prositutie. Armoede staat daar voorop, wegen zijn slecht aangelegd etc.. In het westen heersen de bendes; de gangsters en de drugsdealers. Daar ziet het er iets beter uit, maar geld is er niet voldoende. In het noorden ben je veel beter af.. Maar om daar te komen moet je een hele reis af leggen, en de kans dat je daar aan komt zonder lastig gevallen te worden is heel klein. Je moet vechten om jezelf te redden in deze stad. Wat ga je doen om te overleven?


    Extra informatie: Er zijn twee bendes in het westen. 'The No Merci clan' en de 'The Angels of death' clan. Het zijn al jaren rivalen van elkaar. Er zit een duidelijke scheidingslijn tussen de twee groepen. Als je daar overheen gaat, heerst er oorlog dat er bloederig aan toe kan gaan.. Beide bendes hebben genoeg wapens om in opstand te komen..

    In het noorden kun je niet zomaar komen. Het gebied is voor de rijke mensen, en daar ben je veel beter af.. Tijdens je reis kun je geronseld worden door de pooiers van de hoeren, of je kunt meegenomen worden door de bende leden. Het is helemaal aan jou hoe je gaat overleven..

    In het zuiden is het een gebied waarbij alles een beetje gemixt is. Er wonen normale mensen. Niet rijk en niet arm, en de wegen zijn goed aangelegd.

    In beide bendes mogen 20 leden, dus rollen genoeg..
    The No Merci Clan bende wonen samen in een oud, vervallen huis. Dit geld ook voor The Angels of Death... Bij de prostituees mogen er oneindig mensen bij. Ook mag je een pooier zijn als rol. Het is ook mogelijk om een rol te hebben in het Noorden, maar daar mogen maar maximaal 5 mensen een rol van hebben. Een drugsdealer mag je ook zijn.

    Regels:

    - Je moet sowieso een paar regels neerzetten als je reageert op de ander.. Dus niet `......´ zei Piet tegen Klaas, en dan klaar. Nee, je moet wel minstens een paar regels schrijven.
    - Als je elkaar vermoord, moet de ander het daar ook mee eens zijn. Overleg sowieso als je iets met de ander van plan bent. Dat is wel zo netjes.
    - Het maakt niet uit in welke vorm je schrijft, maar houd het wel overzichtelijk en netjes.
    - Als je een rol maakt, moet je rol minimaal 16 jaar zijn.
    - Sex teksten zijn toegestaan, maar niet té heftig.
    - Je mag meerdere rollen maken. Maximaal 6.
    - Iedereen die vrijwel meteen meedoet kent elkaar al. De rest die erbij komt als de RPG al gestart is, moet elkaar leren kennen.


    Bendeleden The No Merci [ Maximaal 20 leden ]:

    - Chanel Alexis Avery by xZaynatic
    - Madison Quin Prime by HurtedHeart
    - Tyler Jay Rodriqez by xZaynatic
    - Elizabeth Claire Winslet by Enervatio
    - Christiano Edmondo Orfeo by Aztech

    Bendeleden The Angels Of Death [ Maximaal 20 leden ]:

    - Hailey May by Aztech
    - Jason Quinten Happle by HurtedHeart


    Prostituees & Pooiers [Oneindig]:
    - Tyler Jay Rodriqez by xZaynatic [Tyler is ook actief als pooier]
    - Lailah Ann Rizah by Aztech
    - Candy Johnstonn by xZaynatic
    - Elisia Ann Winnsorm by x Desire



    Drugsdealers [Oneindig]:

    Noorderlingen/Zuiderlingen [ Maximaal 10 leden]:

    - Fay Valentina Rush by HurtedHeart
    - Melody Pels (tijdelijke noorderling) by LordSarita
    - Isa Jessica Dumor (tijdelijke zuiderling) by HurtedHeart

    En ik zou zeggen: Veel RPG plezier!

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 11:06 ]

    Hailey May.

    Ik zuchtte kort, en nam nog een trek van mijn joint. Ik blies de rook vervolgens weer uit. Gelukkig waren er voorraden genoeg van soft tot hard drugs. De bende wist altijd wel weer aan drugs te komen. Fascinerend eigenlijk als je je bedacht dat wij eigenlijk niet eens zoveel geld hadden. Wij hadden echter wel een sterk punt; wij waren de beste in manipuleren. Iedereen was bang voor de westelijke streek, en daarom kwam ook niemand er zomaar. Als je dat wel deed, overleefde je op goed geluk.. Anders werd je genadeloos neergeknald, verkracht, of mishandelt. Tja, zo ging het nu eenmaal. Ja, ik kon zeggen dat ik alles deed om te overleven. Echt alles.. Ik moest wel, want anders had ik binnen de kortste keren al helemaal geen leven meer....

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 16:44 ]

    Chanel

    Ik drink het laatste beetje van mijn Bacardi, om hem daarna weer net zo hard tegen de muur te gooien als de vorige 5. Je kan me laten drinken wat je wil, dronken word ik niet snel. Snel pak ik een joint uit een la, ik weet het drugs gelijk na alcohol is slecht. Maar ik doe al genoeg mijn best om te overleven, dan kan ik dit ook wel aan.

    Tyler

    Ik pak het geld van het meisje voor me, ze is 18. Dus ik ben niet strafbaar, en zij kan doen wat ze wil. Ookal heb ik haar hiernaartoe gedwongen, ik lach. Ik lijk wel een loverboy! Maar wat maakt het mij uit, ik ben de baas over iets van 20 hoertjes. Dus ik heb best veel geld. Maar ik koop altijd dingen voor Chanel, ik moet het toegeven. Ik ben verliefd op haar. Ik loop het hoerenhuis uit, en start mijn motor. Op naar dat oude vervallen huis van 'The no merci clan'!


    El Diablo.

    Lailah Ann Rizah.

    `Dat is in totaal 150 euro,´ zei ik tegen de bestuurder in de auto. Hij haalde het geld uit zijn portemonnee, telde het nog een keer na, en gaf het aan mij. Zelf telde ik het ook nog een keer na. `Dit is 130 euro, geen 150,´ zei ik tegen hem. `Alsjeblieft.. Ik heb al het geld nodig.´
    `Dat is heel jammer. En nu uit mijn fucking auto!´ schreeuwde de man. Mijn hart klopte sneller. Waar was Tyler nu als ik hem nodig had?! Waarom liet hij mij zomaar achter?! Hij wist dat tippelen een riskant werkje was. Achja, hij gaf niet om zijn hoeren, en ik gaf niet om hem.. Ik wist dat Tyler kwaad werd als ik niet al het geld had, maar nu kon het mij niet schelen. Wie weet zou deze man kwaad in de zin hebben, dus besloot ik om uit te stappen. `Mijn excuses,´ mompelde ik. De man gaf een klein knikje, en reed met volle vaart weg. Ik deed de knoop van mijn rokje dicht, en ging weer aan de kant van de weg staan, wachtend op een nieuwe klant....

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 17:35 ]

    Tyler

    De laatste hoer om naar te gaan, Lailah. Ik reed naar de weg, en stopte voor Lailah. Ze dacht dat ik een klant was, niet gek. Ik heb iedere dag een andere auto, het is makkelijk om auto's te stelen. Ik draaide mijn raampje open, en zag Lailah naar het raampje bukken. Ik zag haar schrikken toen ze me zag, en ik had een brede grijns op mijn gezicht.
    "Waar is mijn geld, slet?" zei ik nu met een dreigend gezicht.


    El Diablo.

    Chanel

    Ik drukte mijn joint uit. Waar is Ty nou? ik verveel me, en hij weet hoe hij me blij moet maken. Opeens kreeg ik een idee, ik ga gewoon lekker stadracen. Ik liep naar de achtertuin, waar nog een paar gestolen auto's van Tyler stonden. Ik besloot om de zwarte Bmw te nemen, op naar de weg. En het boeit me zelfs niet als ik een klein kind aanrij, moeten ze maar niet op dat moment daar zijn.


    El Diablo.

    Hailey May.

    Plotseling ging de telefoon af. Het was de gezamenlijke telefoon, die iedereen gebruikte. Ik liep er naar toe, en nam op. `Wie is dit?´ vroeg ik direct.
    `Hailey, je moet geld stelen van de andere bende. Je weet dat ze meer hebben..´ hoorde ik een mannen stem zeggen.
    ` Wie is dit, godverdomme?!´ schreeuwde ik kwaad. `Hé, inbinden jij! Je weet niet wat voor problemen jij je op de hals haalt als je zo tegen mij praat,´ zei de man. Zijn stem klonk dreigend. `Waar de fuck ligt dat geld? Ik heb daar nooit geld gestolen!´ zei ik. `In een kluis natuurlijk. Neem een pistool mee, anders is het niet veilig. Het is de bedoeling dat je al het geld uit de kluis pakt..´ Er werd opgehangen. `Fuck,´ mompelde ik, en trapte tegen de tafel aan. Hoe ging ik dit veilig aan oakken? Ik wist dat als er iemand mij betrapte van de andere bende, ik verkracht of doodgeschoten zou kunnen worden.. Ik mocht mij niet laten kennen. Ik rende naar de andere kamer, en maakte een kluis open met een code. 10394. Ik haalde er een kaliber uit, en een zak mes. Voor de zekerheid pakte ik nog een extra pistool, en stopte het in mijn zakken. Ik pakte de sleutels van een Mercedes, en liep naar buiten. Ik stak de sleutel in het slot, en stapte in. Op naar de andere kant van west.. Op naar The No Merci bende groep...

    Lailah Ann Rizah.

    Mijn hart begon nog sneller te kloppen. Ik had Tyler hier niet verwacht. `W..w.acht e..even,´ stotterde ik, en rommelde ik de zakken van mijn rok. Ik haalde alle briefjes eruit die ik had. Honderddertig euro; meer had ik niet. Tyler zou er waarschijnlijk achter komen dat het niet genoeg was al hij het telde. Angstig keek ik hem in de ogen. Nu maar hopen dat hij er niet achter zou komen....

    Tyler

    Ik keek naar het geld, "Niet meer?" zei ik dreigend. Ik zag haar nee schudden. "Ik zei dat ik 400 euro wou! Godverdomme!" schreeuwde ik, "Jij gaat hier staan tot je al het geld hebt! Al sterf je bijna van de honger, je blijft hier tot je het hebt!" schreeuwde ik dreigend en reed weg. Mijn "maatjes" houden haar wel in de gaten.

    Chanel

    Ik parkeer de auto weer voor de deur, en loop dan naar binnen. Ik steek een joint op, en plof op de versleten leren bank. Ik leg mijn hoofd naar achter, en blaas de rook uit. Tot ik iets beneden hoor, ik pak mijn pistool en nog wat messen waarmee ik kan gooien. En loop dan naar beneden.


    El Diablo.

    Hailey May.

    Shit, ik hoorde een iemand de trap af komen. Zachtjes sloop ik achterom, en morrelde met mijn zakmes in het slot. Even later ging de deur open. Zo zachtjes als ik kon, sloop ik naar binnen. Waar was die fucking kluis?! Dan kon ik hier snel weer weg.. Ik durfde te wedden dat ik daarvoor naar boven moest. Maar dan moet ik de bende lid passeren; iets dat heel link was.. Ik hield mijn kaliber in de aan slag, en laadde het ding alvast voor als ik moest gaan schieten..

    Lailah Ann Rizah.

    `Tyler, je kunt me hier niet achter laten!´ krijste ik, maar hij reed al weg. `Shit,´ mompelde ik. Plotseling voelde ik een harde klap op mijn rug. Ik draaide mij om, en voor ik het wist kreeg ik nog een paar klappen. `Je moet Tyler precies geven wat hij wilt, is dat begrepen hoer?!´ siste de jongen in mijn oor, en liet mij toen ruw los. Ik viel op de weg, en stond langzaam weer op. De tranen rolden over mijn wangen. `Ja, dat zal ik doen,´ fluisterde ik. Plotseling kwam er een man aan gereden in een Renault. Ik liep naar hem toe. Mijn hakken klakte op de weg. Hij draaide het auto raampje open, waar ik overheen ging hangen. `Pijpen 20 euro, aftrekken 15 euro, seks...´
    `Ja, ik ben al vertrouwd hier,´ zei de man nors. `Nou, stap in hoer. Ik heb zin om je eens goed te nemen....´
    Dit soort woorden bezorgde mij altijd kippenvel. Ik haatte het als iemand mij als een goedkoop product zag..

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 19:34 ]

    [moet eten]


    El Diablo.

    [Ja, prima. Eetsmakelijk. (A)]

    Candy

    Ik loop de zwarte Mercedes uit nadat ik mijn geld heb gekregen, ik krijg altijd meer geld dan normaal. Dat komt omdat ik een Pistool in mijn jasje heb. Opeens zie ik een auto stoppen, dus ik loop erheen. Ik doe de deur open en zie Ty zitten. Ik geef hem een kusje op zijn mond, en geef hem dan 10 briefjes van 100.

    Tyler

    Candy loopt mijn auto in, en geeft mij een kusje op mijn mond. Ik lach, daarna geeft ze me duizend euro. "Baby, je stelt me nooit teleur, die andere slet Lailah had maar 130 euro!" zei ik lachend. Ik geef haar nog een kus, en rij dan naar het hoerenhuis. Waar ik haar afzet.

    Chanel
    Ik hoor dat een gun word geladen, dus ook ik laad hem nu in. Ik hoor hem de trap op lopen. Dus ik spring tevoorschijn, en gooi gelijk een mes. Dat een stuk van het t-shirt scheurde. Toen ik zag wat het was, hield ik mijn pistool naar voren. "Wegwezen!" schreeuwde ik dreigend.


    El Diablo.

    Elisia Ann Winnsorm


    Eindelijk was ik klaar met werken. Ik pufte en ging douchen, om alle smerige, ranzige details van mijn lichaam af te wassen. Genietend zette ik telkens de douche een stukje hoger. Na een kwartier draaide ik de douche uit, kleedde me half aan en liep terug naar de werkkamer. Gewoon, omdat het kon. Ik pakte mijn gun en ontlaadde het. Je wist het maar nooit in deze buurt.
    Nadat ik mijn bed had verschoond ging ik er laveloos op liggen, pakte een sigaret uit mijn blik en stak hem aan. Geduldig hees ik eraan.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Hailey May.

    Ik richtte mijn kaliber op het meisje die mij dreigend onder schot hield.
    `Laat mij nu maar doen wat ik moet doen, anders gebeuren er nare dingen met jou,´ siste ik dreigend, en deed twee stappen naar voren. Ik rende onverwachts op haar af, en schopte het pistool uit haar handen. Ik pakte mijn reserve pistool, en hield het tegen haar hoofd. Die was niet geladen, dus het was maar bluf.. Maar dat wist zij niet. `Waar-is-de-kluis?´ vroeg ik aan haar.

    Lailah Ann Rizah.

    Net op het moment dat ik klaar ben met de klant die mij 2000 euro heeft uitbetaald, komt Tyler aangereden met Candy in zijn auto. Ik stap uit de auto van de klant, en dep mijn mond af met een doekje. Ik ren naar Tyler zijn wagen toe, en druk 2000 euro in zijn handen. `Hier,´ zei ik brutaal, en draaide mij om, om vervolgens weg te lopen...

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 20:22 ]

    Elisia Ann Winnsorm


    Terwijl ik genietend van mijn sigaret loop ik even naar mijn raam om naar buiten te kijken. Aan de overkant zie ik nog meer verlichtte ramen, ten teken dat er nog meer meiden aan het werk zijn.
    Ik zucht. Niks meer dan een normale, saaie dag.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 20:29 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Candy

    Ik zag dat Lailah brutaal het geld in zijn handen drukte, en vervolgens weg liep. "Niet zo brutaal schat!" grijnsde ik.

    Tyler

    "Niet zo brutaal schat!" hoorde ik van Candy. Ik grijnsde, "Inderdaad" mompelde ik.
    Ik stapte de auto uit, en rende haar achterna. Ik trok haar aan haar haren mee, "jij gaat nergens heen" grijnsde ik.

    Chanel

    Ik voelde het pistool tegen mijn hoofd. `Waar-is-de-kluis?´ vroeg ze. "Je bent een ding vergeten schat" zei ik grijnzend. `wat` zei ze. "Ik heb mijn messen nog" zei ik, en stak er zo een in haar been waardoor ze ineenzakte. Ik pakte mijn pistool terug en die van haar...

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 20:40 ]


    El Diablo.