• Lieve kinders van deze website.

    Vanmiddag kreeg ik ineens de soundtrack van Spirit in mijn hoofd en ik bedacht me dat dat echt mijn film was. Toen ik klein was, heb ik die film eindeloos gekeken en nu nog kan ik hem niet zonder huilen kijken.

    Welke film uit je kindertijd is echt heel speciaal voor jou? Ik ben benieuwd.

    [ bericht aangepast op 5 maart 2018 - 19:36 ]


    look at the stars, look how they shine for you;

    Peter Pan

    &

    Never Ending Story.

    Al zijn er misschien nog wel meer films maar deze schoten me zo gelijk te binnen.

    TaeTae schreef:
    Peter Pan

    &

    Never Ending Story.

    Al zijn er misschien nog wel meer films maar deze schoten me zo gelijk te binnen.


    Oh my god, Laura, wat is die tweede? Ik kan me herinneren dat ik die ook weleens heb gezien and I liked it.
    Never Ending Story aan de andere kant vond ik vroeger doodeng en nu nog vind ik hem creepy for some reason.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Evolve schreef:
    (...)

    Oh my god, Laura, wat is die tweede? Ik kan me herinneren dat ik die ook weleens heb gezien and I liked it.
    Never Ending Story aan de andere kant vond ik vroeger doodeng en nu nog vind ik hem creepy for some reason.

    De tweede en derde gif zijn allebei van Never Ending Story!

    TaeTae schreef:
    (...)
    De tweede en derde gif zijn allebei van Never Ending Story!


    No way. Nu voel ik me een beetje dom. Het zal wel aan het paard hebben gelegen dat ik het leuk vond.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Sowieso Spirit :'D
    Altijd als ik ziek was, keek ik Spirit. Tot op een gegeven moment het geluid van de dvd het niet meer deed. Echt, als er één film niet kapot moest gaan was het deze. Dus ging hij dat wel :')


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik denk high school musical


    Ga je mee verdwalen? Ik weet de weg.

    TaeTae schreef:
    Peter Pan

    &

    Never Ending Story.

    Al zijn er misschien nog wel meer films maar deze schoten me zo gelijk te binnen.


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    Spirit blijft een geweldige film!
    Ook blijf ik groot fan van The Lion King
    (Tot irritatie van mijn ouders, omdat het bijna dagelijks ritueel werd, zo vaak keek ik het, haha)
    Mijn ouders moesten alleen wel doorspoelen op het stukje waarin Mufasa dood ging


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Oké, maar wtf is dit.
    Ik heb gisteren nog naar de Spirit soundtrack geluisterd. :'D

    Hm, welke film uit mijn kindertijd. Homeward Bound!



    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Mijn favorieten waren Het magische zwaard en Speurneuzen. Ik heb ze beide vorig jaar ofzo op dvd gekocht maar nog niet gekeken hehe.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Girlicious schreef:
    Spirit blijft een geweldige film!
    Ook blijf ik groot fan van The Lion King
    (Tot irritatie van mijn ouders, omdat het bijna dagelijks ritueel werd, zo vaak keek ik het, haha)
    Mijn ouders moesten alleen wel doorspoelen op het stukje waarin Mufasa dood ging


    omg, ja. Dit heb ik ook heel erg gehad. Moest ook altijd huilen inderdaad en nu nog haha.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Peter Pan, Toy Story en Belle en het Beest

    Die stonden op repeat basically


    --

    Dinosaur, ik keek die film echt dag in dag uit :')
    En toen snapte ik eindelijk waarover de film ging en was ik doodsbang voor de T-rex :W


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    MAAR PLATVOET


    look at the stars, look how they shine for you;

    Evolve schreef:
    MAAR PLATVOET


    OH MY GOD JA!

    Verder nogToy Story 1+2, Monsters Inc., the Lizzie McGuire


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO