• Klik hier voor het rollentopic.

    Het verhaal:

    Wij leven in een wereld vol haat, geweld, drugs, seks, prostitutie, en gangsters. Geld is het enige wat je overeind kunt houden in de stad, genaamd: LeroCity. In het hele gebied heerst er armoede. Iedereen moet vechten voor zijn geld. Je bent alles of niets. Hoe ver ga jij om je geld te verdienen? Hoe ver ga jij om aan de top te komen; om de macht te hebben?
    In deze stad heerst in het oosten van LeroCity vooral prositutie. Armoede staat daar voorop, wegen zijn slecht aangelegd etc.. In het westen heersen de bendes; de gangsters en de drugsdealers. Daar ziet het er iets beter uit, maar geld is er niet voldoende. In het noorden ben je veel beter af.. Maar om daar te komen moet je een hele reis af leggen, en de kans dat je daar aan komt zonder lastig gevallen te worden is heel klein. Je moet vechten om jezelf te redden in deze stad. Wat ga je doen om te overleven?


    Extra informatie: Er zijn twee bendes in het westen. 'The No Merci clan' en de 'The Angels of death' clan. Het zijn al jaren rivalen van elkaar. Er zit een duidelijke scheidingslijn tussen de twee groepen. Als je daar overheen gaat, heerst er oorlog dat er bloederig aan toe kan gaan.. Beide bendes hebben genoeg wapens om in opstand te komen..

    In het noorden kun je niet zomaar komen. Het gebied is voor de rijke mensen, en daar ben je veel beter af.. Tijdens je reis kun je geronseld worden door de pooiers van de hoeren, of je kunt meegenomen worden door de bende leden. Het is helemaal aan jou hoe je gaat overleven..

    In het zuiden is het een gebied waarbij alles een beetje gemixt is. Er wonen normale mensen. Niet rijk en niet arm, en de wegen zijn goed aangelegd.

    In beide bendes mogen 20 leden, dus rollen genoeg..
    The No Merci Clan bende wonen samen in een oud, vervallen huis. Dit geld ook voor The Angels of Death... Bij de prostituees mogen er oneindig mensen bij. Ook mag je een pooier zijn als rol. Het is ook mogelijk om een rol te hebben in het Noorden, maar daar mogen maar maximaal 5 mensen een rol van hebben. Een drugsdealer mag je ook zijn.

    Regels:

    - Je moet sowieso een paar regels neerzetten als je reageert op de ander.. Dus niet `......´ zei Piet tegen Klaas, en dan klaar. Nee, je moet wel minstens een paar regels schrijven.
    - Als je elkaar vermoord, moet de ander het daar ook mee eens zijn. Overleg sowieso als je iets met de ander van plan bent. Dat is wel zo netjes.
    - Het maakt niet uit in welke vorm je schrijft, maar houd het wel overzichtelijk en netjes.
    - Als je een rol maakt, moet je rol minimaal 16 jaar zijn.
    - Sex teksten zijn toegestaan, maar niet té heftig.
    - Je mag meerdere rollen maken. Maximaal 6.
    - Iedereen die vrijwel meteen meedoet kent elkaar al. De rest die erbij komt als de RPG al gestart is, moet elkaar leren kennen.


    Bendeleden The No Merci [ Maximaal 20 leden ]:

    - Chanel Alexis Avery by xZaynatic
    - Madison Quin Prime by HurtedHeart
    - Tyler Jay Rodriqez by xZaynatic
    - Elizabeth Claire Winslet by Enervatio
    - Christiano Edmondo Orfeo by Aztech

    Bendeleden The Angels Of Death [ Maximaal 20 leden ]:

    - Hailey May by Aztech
    - Jason Quinten Happle by HurtedHeart


    Prostituees & Pooiers [Oneindig]:
    - Tyler Jay Rodriqez by xZaynatic [Tyler is ook actief als pooier]
    - Lailah Ann Rizah by Aztech
    - Candy Johnstonn by xZaynatic
    - Elisia Ann Winnsorm by x Desire



    Drugsdealers [Oneindig]:

    Noorderlingen/Zuiderlingen [ Maximaal 10 leden]:

    - Fay Valentina Rush by HurtedHeart
    - Melody Pels (tijdelijke noorderling) by LordSarita
    - Isa Jessica Dumor (tijdelijke zuiderling) by HurtedHeart

    En ik zou zeggen: Veel RPG plezier!

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 11:06 ]

    Tyler

    Ik dacht even na, buiten kon ze zo ontsnappen. En ik heb gezien wat er met Chanel was gebeurd toen ze in die buurt was. "Wat is het nummer van die vent?" schreeuwde ik tegen haar.


    El Diablo.

    Candy

    Ik voel een woedevlaag in me opkomen, en zonder pardon sla ik haar telefoon uit haar handen. Met mijn stilleto hak, trap ik het scherm kapot. "Jij gaat nu mee, of moet ik Tyler erbij halen?" zei ik dreigend.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2012 - 21:48 ]


    El Diablo.

    Lailah Ann Rizah


    Ik zag hoe Candy haar iPhone kapot trapte..
    `Best.. Dan moeten we het anders oplossen,´ zuchtte ik. Oké, ik had nooit van mijn leven iemand verwond met een gun, maar nu moest het. Ik haalde mijn pistool uit mijn zak, laadde het ding vliegensvlug, en schoot het meisje in haar been. `Candy, kom helpen!´ schreeuwde ik tegen haar. Ik pakte haar bij haar armen beet, en begon haar richting het huis te slepen. Ze was te zwak om iets te doen, dus ontsnappen was onmogelijk..

    [ bericht aangepast op 24 jan 2012 - 21:50 ]

    Melody Pels
    'Praat zo niet over mijn vader,' zei ik. Ik haalde diep adem. 'Oké. 0625698746.' Mijn stem tilde.


    "Ignite, my love. Ignite."

    [Zullen we echt dat nummer bellen? Hahahahhaa. (A):P]

    Isa Jessica Dumor
    Ik erge woede. Ik sta op. Probeer mezelf te kalmeren maar het mislukt en geef haar een karate trak. Ze valt achterover en ik maak een handstand en grijp haar schouder. Ik gooi haar over me heen verder over de straten. 'Niemand komt aan mijn iPhone. Vieze hoer. Dat is mijn netwerk naar mijn vriendje.' Zeg ik super boos. Ik kijk naar het andere meisje dat geschokt staat. 'moet je ook een trap.' Zeg ik bits. Ik grijp naar mijn binnenzak en pak mijn andere iPhone. Ik loop versnelt weg en kijk een aantal keer achterom zo kon ik het weten als ik aangevallen werd. Ik was erg goed in iemand ontwijken. Ik was snel lenig en vrij sterk. Mijn iPhone is kapot getrapt door een hoer. Mis je als je me niet hoord terug sms'en dan ben ik op de plek waar mijn andere mobieltje het laatste smsde. sms ik terug.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Vervolg Isa:
    Ik trapte de gun uit haar hand met mijn goede been en rende weg. Ik trapte haar nog een keer hard en greep haar revolver. Ik rende sneller en sneller maar mijn been deed echt pijn. Het har net niet mijn bot geraakt.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Het is niet mijn nummer dus van mij mag het :'D]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Tyler

    Ik belde het nummer, en kreeg bijna gelijk iemand aan de lijn. 'Hallo?' vroeg een bezorgde stem, "Oke luister goed, we hebben je dochter Melody, als je haar nog levend of niet als een hoer wil zoen, kan je ons beter 15 miljoen euro geven!" schreeuwde ik door de telefoon. "Waar moet ik het brengen?" vroeg hij nu. "Om half 2, op loidslane en waag het niet bescherming mee te nemen!" zei ik, en hing op.


    El Diablo.

    [Ze heeft bijna overal zwarte band voor en is een een kampioen geweest in die sporten. Vooral vechsporten]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Sorry hoor, maar ik snap het niet meer.. Ik heb je net beschoten met mijn gun, en jij staat karate trappen uit te delen. Hhahahaha. ]

    Candy

    Ik zag dat ze wegrende, dat laat ik niet toe. Ik stel Ty NOOIT teleur. Ik pak mijn gun, en schiet 5 keer raak in haar rug. Ik zie hoe ze in elkaar zakt, en ik lach.


    El Diablo.

    LadyPrecious schreef:
    [Sorry hoor, maar ik snap het niet meer.. Ik heb je net beschoten met mijn gun, en jij staat karate trappen uit te delen. Hhahahaha. ]
    [Ja ik typte vanaf dat ze mijn iPhone kapot trapte. Ze is een doorzetter en geeft nooit op zonder door te gaan. Ze heeft ook wel last en daarom doet ze meer dan de helft met haar goede been en haar handen.;) ik ben ook te lui om het te veranderen.]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Kan je misschien een keer in haar andere been schieten dan kan ze niet meer rennen. In de rug is te dodelijk denk ik ;)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [2 in haar rug en drie in haar been? ben ook te lui om te veranderen maar dan weten jullie dat]


    El Diablo.