• Klik hier voor het rollentopic.

    Het verhaal:

    Wij leven in een wereld vol haat, geweld, drugs, seks, prostitutie, en gangsters. Geld is het enige wat je overeind kunt houden in de stad, genaamd: LeroCity. In het hele gebied heerst er armoede. Iedereen moet vechten voor zijn geld. Je bent alles of niets. Hoe ver ga jij om je geld te verdienen? Hoe ver ga jij om aan de top te komen; om de macht te hebben?
    In deze stad heerst in het oosten van LeroCity vooral prositutie. Armoede staat daar voorop, wegen zijn slecht aangelegd etc.. In het westen heersen de bendes; de gangsters en de drugsdealers. Daar ziet het er iets beter uit, maar geld is er niet voldoende. In het noorden ben je veel beter af.. Maar om daar te komen moet je een hele reis af leggen, en de kans dat je daar aan komt zonder lastig gevallen te worden is heel klein. Je moet vechten om jezelf te redden in deze stad. Wat ga je doen om te overleven?


    Extra informatie: Er zijn twee bendes in het westen. 'The No Merci clan' en de 'The Angels of death' clan. Het zijn al jaren rivalen van elkaar. Er zit een duidelijke scheidingslijn tussen de twee groepen. Als je daar overheen gaat, heerst er oorlog dat er bloederig aan toe kan gaan.. Beide bendes hebben genoeg wapens om in opstand te komen..

    In het noorden kun je niet zomaar komen. Het gebied is voor de rijke mensen, en daar ben je veel beter af.. Tijdens je reis kun je geronseld worden door de pooiers van de hoeren, of je kunt meegenomen worden door de bende leden. Het is helemaal aan jou hoe je gaat overleven..

    In het zuiden is het een gebied waarbij alles een beetje gemixt is. Er wonen normale mensen. Niet rijk en niet arm, en de wegen zijn goed aangelegd.

    In beide bendes mogen 20 leden, dus rollen genoeg..
    The No Merci Clan bende wonen samen in een oud, vervallen huis. Dit geld ook voor The Angels of Death... Bij de prostituees mogen er oneindig mensen bij. Ook mag je een pooier zijn als rol. Het is ook mogelijk om een rol te hebben in het Noorden, maar daar mogen maar maximaal 5 mensen een rol van hebben. Een drugsdealer mag je ook zijn.

    Regels:

    - Je moet sowieso een paar regels neerzetten als je reageert op de ander.. Dus niet `......´ zei Piet tegen Klaas, en dan klaar. Nee, je moet wel minstens een paar regels schrijven.
    - Als je elkaar vermoord, moet de ander het daar ook mee eens zijn. Overleg sowieso als je iets met de ander van plan bent. Dat is wel zo netjes.
    - Het maakt niet uit in welke vorm je schrijft, maar houd het wel overzichtelijk en netjes.
    - Als je een rol maakt, moet je rol minimaal 16 jaar zijn.
    - Sex teksten zijn toegestaan, maar niet té heftig.
    - Je mag meerdere rollen maken. Maximaal 6.
    - Iedereen die vrijwel meteen meedoet kent elkaar al. De rest die erbij komt als de RPG al gestart is, moet elkaar leren kennen.


    Bendeleden The No Merci [ Maximaal 20 leden ]:

    - Chanel Alexis Avery by xZaynatic
    - Madison Quin Prime by HurtedHeart
    - Tyler Jay Rodriqez by xZaynatic
    - Elizabeth Claire Winslet by Enervatio
    - Christiano Edmondo Orfeo by Aztech

    Bendeleden The Angels Of Death [ Maximaal 20 leden ]:

    - Hailey May by Aztech
    - Jason Quinten Happle by HurtedHeart


    Prostituees & Pooiers [Oneindig]:
    - Tyler Jay Rodriqez by xZaynatic [Tyler is ook actief als pooier]
    - Lailah Ann Rizah by Aztech
    - Candy Johnstonn by xZaynatic
    - Elisia Ann Winnsorm by x Desire



    Drugsdealers [Oneindig]:

    Noorderlingen/Zuiderlingen [ Maximaal 10 leden]:

    - Fay Valentina Rush by HurtedHeart
    - Melody Pels (tijdelijke noorderling) by LordSarita
    - Isa Jessica Dumor (tijdelijke zuiderling) by HurtedHeart

    En ik zou zeggen: Veel RPG plezier!

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 11:06 ]

    LadyPrecious schreef:
    [Gelieve geen handelingen voor een ander te bedenken okee (: ? Want hierin maak ik eruit op dat Tyler Melody belt.. Of is het andersom? ]

    [Anders om. Melody belt Tyler]

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 16:18 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    [Oke, dat is het goed hoor. (A)]

    Tyler

    Ik reed in mijn Lamborghini, dit ging niet goed. Als ik nu geen rust had, zou ik echt agressief worden. Ik zag een hotel, en parkeerde mijn auto ervoor. Ik liep naar de balie, en een of ander oud wijf keek me vies aan. "Kan je het zien?" vroeg ik geïrriteerd. Snel keek ze weg. "Kan ik u helpen?" vroeg ze. "Een kamer voor een nacht" gromde ik. "500 euro" zei ze trillend. En ik gaf haar een briefje van 500. Ik kreeg de sleutel, en liep naar mijn kamer (die naast Lailah). Ik plofte op bed, en hoorde toen mijn Iphone. Snel nam ik op, "what".


    El Diablo.

    Melody Pels
    'What?' hoorde ik Tyler zeggen. Kom op, zei ik tegen mezelf.
    'Je spreekt met Melody,' zei ik zacht. 'Sorry van toe net. Ik was niet echt aardig.' Ik zweeg even. 'Kwam je echt voor een school kijken?' Ik zat met een pen poppetje te tekenen op een papiertje terwijl mijn hard nog steeds kei hard bonkte. 'Want anders wil ik je wel helpen met er een te zoeken.'


    "Ignite, my love. Ignite."

    [Ik ben er weer ;)]
    Fay Valentina Rush
    Die Chris kwam weer binnen en ik bleef maar rillen ondanks dat het deken best dik en warm was. Ik keek hem aan. Ik vertrouwde hem niet echt. 'Gaat het?' Vroeg hij bezorgt. Ik had alles van mijn vader geërfd. Ik kon door mensen heenkijken hoe ze echt waren. Ieder detail van ze. Ik knikte. 'Ik heb het alleen koud?' Zeg ik kwetsbaar. Ik was niet kwetsbaar, maar hij kon het niet door hebben. Ik had sinds ik klein was toneel lessen gehad en ik was altijd de beste geweest. Ik kon in allerlei soorten mensen veranderen. Van zielig tot arrogant. Ik beefde.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Isa Jessica Dumor
    Hij kwam binnen en ik kroop weg. Ik moest werken?! No way dat ik ging werken. En al helemaal niet mijn maagdelijkheid verliezen. Hij liep weg en waarschuwde me. Over 3 uur. Ik liep terug naar denk ik dan mijn kamer. Hij was niet bepaald groot, maar leefbaar. Ik begon te snikken. Mercedes mijn dochter ik zou haar nooit meer zien. Ik keek op de klok en begon te hoesten. Nog maar een uurtje en de hel zou zijn begonnen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Lailah Ann Rizah.

    Plotseling hoorde ik een jongeman duidelijk hard praten aan de telefoon. Jezus hé, en daar betaal je dan zoveel voor. Voor je ''zogenaamde'' rust. Ik plofte neer op het tweepersoonsbed, en liet mij even helemaal gaan. Ik ademde diep in en uit. Heerlijk, mijn welverdiende tijd voor mij alleen. Normaal gesproken had ik nu allang weer vijf klanten geneukt, maar dat gebeurde nu gelukkig niet.. Ik hoorde de jongen nog steeds hard aan de telefoon praten. Misschien was het goed als ik hem netjes ging vragen of het wat zachter kon. Ik stond op, en liep naar de kamer naast mij. Ik klopte twee maal op de deur.. [ Ik heb mezelf in de val gelokt. Woepssiee ]

    Christiano Edmondo Orfeo.


    `Wat lul je nou?´ vroeg ik geïrriteerd. `Ik heb je net een deken gegeven. Moet je er nog een sauna bij? En drankje misschien? Een manicure?´ Ik keek haar spottend aan, en draaide mij toen om, om vervolgens weg te lopen.

    Fay Valentina Rush
    Hij sprong uit zijn vel. Zo bedoelde ik het niet?! Ik keek hem hulpeloos aan. 'Laat me asjeblieft niet alleen. Ik wil niet meer alleen zijn.' Zei ik een beetje hulpeloos. Ik kon geweldig manipuleren. In deze kamer was het zeker min 1 dus ik mocht het koud hebben in deze kou.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Christiano Edmondo Orfeo.

    `Wat praat je nou?!´ schreeuwde ik tegen haar. `Ik snap niet waarom mensen altijd keer op keer weer medelijden proberen te wekken, maar het doet me niets. Ook al vroor je dood,´ zei ik. `En waag het niet om nog een keer zo stom toneel te spelen, want ik heb je door. Het is dat ik geld van je rijke pappie krijg, want anders.. Dat wil je niet weten,´ ging ik tekeer, en liep ditmaal echt weg, en draaide de deur op slot.

    Fay Valentina Rush
    Nee hij sloot de deur. Ik snikte en liet mijn hoofd tegen de deur leunen. Ik wou niet alleen zijn. Ik haatte het. Ik speelde geen toneel. Ik meende het ik op niet alleen zijn niet op z'n moment. Ik voelde tranen langs mijn wangen glijden. Ik wou hier weg of gezelschap. Waarom kende ze geen genade. O ja ze heette zo. GEEN GENADE. Ik begon hard te snikken en rolde me op. 'Ik wil niet alleen zijn.' Zei ik zacht snikkend. Dat was mijn enige angst. Om weer eens alleen te zijn...


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Tyler

    'Kwam je echt voor een school kijken?' zei ze, "Ja" zei ik. Ze had toch ergens gelijk. Met werk kan ik nog meer geld krijgen, maar ik blijf een pooier!


    El Diablo.

    Christiano Edmondo Orfeo.

    `Houd je bek!´ schreeuwde ik vanachter de deur. `Of moet ik je mond persoonlijk komen snoeren ofzo?´ Dit laatste zei ik op een dreigende toon. Pff, wat een wijf was het ook.. Ze moesten snel komen met dat geld.. Achja, het was avond, en morgen zou het geld er zijn. Zo niet, vermoordde ik Fay.

    Tyler

    Opeens werd er aan mijn deur geklopt, ik kreunde en liep ernaartoe. Ik deed de deur open, en mijn rustige ik ging weg. Ik werd kwaad, wat deed die hoer Lailah hier?! "Ow, mevrouw zit mooi met MIJN geld in een hotel?!" schreeuwde ik kwaad. Ik trok haar de kamer in, en bond haar snel vast aan een stoel. Toen pakte ik weer mijn Iphone, "Ben er weer" zei ik rustig.


    El Diablo.

    Lailah Ann Rizah.

    Ik werd vastgebonden op een stoel. Ik gilde. `Help! Help!´ gilde ik, en begon te huilen. Weg vrijheid. Bam...

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 17:25 ]

    Tyler

    Ze gilde, en ik raak echt geïrriteerd nu. Ik pak zo'n balletje meteen touw. En ik stop het balletje in haar mond, en bind het vast. Die gilt niet meer.


    El Diablo.