• • The Dutch Stage Academy •
    Ambitieuze jongeren werken hier keihard aan hun droom om professioneel acteur, zanger, danser of iets compleet anders te worden. Ze krijgen te maken met ruzie's, jaloezie en vooral roddels.



    • Verhaal •
    Na die vreselijke auditie, waarvan je zeker wist dat je niet door zou komen, word je toch uitgeloot. Je mag naar de Dutch Stage Academy komen om je droom waar te maken. Direct heb je je koffers gepakt en ben je er heen gegaan.

    • Plattegrond •


    Normaal formaat.

    • Rollen •
    Je mag twee personage's per account.
    ~ Serena Loeff - 16 ~ Midna.
    ~ Cassie Jade Mirron - 16 ~ LovingStyles.
    ~ Levi Jayden Beale - 17 ~ LovingStyles.
    ~ Vince de Capri - 18 ~ Spyclon.
    ~ Hailey Jane Nights - 16 ~ Coast.
    ~ Abigail 'Abby' Loretta Bosh - 17 ~ SomeMusic.
    ~ Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell - 17 ~ SomeMusic.
    ~ Gereserveerd ~ RainbowShake.
    ~ Noa Flora Cardozo - 17 ~ Bailas.
    ~ Michael Thomas - 17 ~ Bailas.
    ~ Adriana Minola - 18 ~ Smugness.
    ~ Tobias Melzsi - 17 ~ Sanjit.
    ~ Iral - 17 ~ Diapal.
    ~ Sydney Elizabeth 'Eliza' Jones - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Emma Katie Jhonsons - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Othilie Rhine - 16 ~ Craziness.
    ~ Taylor Melody Kings - 17 ~ LordSarita.
    ~ Chanel Alexis - 16 ~ xZaynatic.

    • Regels •
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief.
    ~ Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ~ Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ~ Graag ABN (Algemeen Beschaafd Nederlands): Hoofdletters, punten en leestekens.
    ~ Reserveringen blijven één dag staan.
    ~ Schrijf minimaal twee zinnen per reactie.


    • Topic's •
    ~ Rollen.
    ~ Topic 1.
    ~ Topic 2.


    • Roddelbladen •

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 12:26 ]

    Eliza

    Ik was kapot. Zweet druppelde over mijn voorhoofd en ja, ik was weer verdwaald. Ik was weer aan de jongenskant geloof ik. Vlug sprong ik weg voor een jongen die voorbijkwam en vervolgde mijn weg naar het meisjesdeel. Nou, dat zou het toch moeten worden.

    Adriana Minola

    "Misschien kunnen wij je helpen?" Zei Levi. Een glimlach verscheen. "Oh echt?" Vroeg ik. "Je moet wel weten dat zingen het enige is wat ik kan. Dus wat instrumenten betreft, is er veel werk," lachte ik.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2012 - 19:26 ]


    Take me to wonderland

    Iral ~ Keyboard

    Ik begin te twijfelen.
    Zou ik haar wel keyboard-les kunnen geven? Nee, ik ben vast geen goeie 'leraar'.
    Ondanks mijn geweifel begin ik toch te knikken.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Emma

    "GODD, wanneer gaan we eten ?" vroeg ik meer tegen mezelf dan een ander. Man ik was eenzaam. Lang leve mij. Mij, hij, zij, klei, rij, mei, mij. Wow, veel rijmwoorden. Weet je weet je weet je, als je Meetsysteem omdraait, wat krijg je dan ? MEETSYSTEEM ! Cool ha ? "Ik geef het op" zeg ik waarna ik rechtsta en de keuken zoek. Leeg. Ik liep naar een kast en zag snoepjes liggen. Nou waarom ook niet. Ik nam de zak met snoepjes en liep door het gebouw terug naar de jongensgang waar ik 3 mensen zag staan. "Hi, ik ben Emma, iemand een snoepje ?" vroeg ik vriendelijk. Voor de duidelijkheid, ik kan wel degelijk acteren met mijn ogen. Ik heb het daarnet geoefend.

    Vince

    Ik leg al mijn kleren snel in mijn kast, letterlijk want ik leg alles onderin op één grote hoop en hang niks echt op. Ik doe mijn laptop aan de lader en kijk dan op het kaartje wat op mijn bed ligt. Waar zal ik eens als eerst gaan, voor het 6 uur is en het eten wordt geserveerd volgens mijn rooster?


    I only miss you when I'm breathing

    Levi
    Ik kijk even van Iral naar Adriana. 'Hmmm, ik denk wel dat ze het beste kan beginnen met keyboard en piano zodat ze de noten een beetje kan leren lezen.'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Iral ~ Keyboard

    Er komt een meisje aanlopen die vraagt of iemand een snoepje wil. Ik heb wel zin in wat afleiding, dus ik steek kort mijn hand op.
    Dan hoor ik dat ik waarschijnlijk eerst moet beginnen met 'lesgeven' en ik slik.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2012 - 19:32 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Emma


    Een jongen steekt zijn hand op waardoor ik lach en hem de zak voorhoudt. "Nog iemand anders ?" vroeg ik zo lief mogelijk. Niet gespeeld, ik zou zeggen, kijk naar mijn ogen maar dat zal niet meer gaan. Sukkels.

    Adriana Minola

    'Hmmm, ik denk wel dat ze het beste kan beginnen met keyboard en piano zodat ze de noten een beetje kan leren lezen.' Zei Levi. "Oh gaaf," bracht ik enthousiast uit, en keek ik Iral hoopvol aan.
    "Hi, ik ben Emma, iemand een snoepje ?" Hoorde ik Emma. "Hey Emma," zei ik glimachend, en zwaaide naar haar.


    Take me to wonderland

    Levi
    Een meisje stelt zich voor als Emma en vraagt of we een snoepje willen. 'Graag, dankje,' zeg ik terwijl ik me hand op hou.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince

    Ik loop uiteindelijk maar naar buiten en kijk weer even naar het groepje, ik ving heel even iets op over dat ze muziek gingen maken en liep naar ze toe. 'Zo dus jullie gaan wat muziek maken? Zo ja, mag ik mee?' vraag ik aan de 3 die er staan. Dan zie ik het meisje van net ,die Emma blijkt te heten, en knik even naar haar, 'Oh ja, trouwens ik ben Vince.' voeg ik er aan toe.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2012 - 19:41 ]


    I only miss you when I'm breathing

    Emma

    Ik geef de andere jongen ook een paar snoepjes als de jongen van daarnet zich voorstelt als Vince. "Hi Adriana" zeg ik ook nog waarna ik ook vrolijk naar haar zwaai. "Snoepje ?" vraag ik als ik me naar Vince omdraai. Zonder dat ik het doorheb zing ik zachtjes Just So van Agnes Obel. Ik zing altijd als ik het niet doorheb.

    Vince

    'Eh ja graag.' zeg ik terwijl ik een snoepje uit de zak pak. 'Maar eh, jullie gaan dus muziek maken?' vraag ik aan de anderen.


    I only miss you when I'm breathing

    Michael
    "Hmmm," ik doe alsof ik na denk.
    "Ik ben meer van het avontuur maar ik heb wel een leider nodig!"
    Ik kijk haar lachend aan.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Adriana Minola

    'Oh ja, trouwens ik ben Vince.' Zei de jongen die er net bij was komen staan. "Hey Vince," zei ik. "Ik ben Adriana," voegde ik eraan toe.
    "Snoepje ?" Vroeg Emma. "Moet je me geen twee keer zeggen," zei ik lachend, waarna ik mijn hand uitstak.


    Take me to wonderland