• • The Dutch Stage Academy •
    Ambitieuze jongeren werken hier keihard aan hun droom om professioneel acteur, zanger, danser of iets compleet anders te worden. Ze krijgen te maken met ruzie's, jaloezie en vooral roddels.



    • Verhaal •
    Na die vreselijke auditie, waarvan je zeker wist dat je niet door zou komen, word je toch uitgeloot. Je mag naar de Dutch Stage Academy komen om je droom waar te maken. Direct heb je je koffers gepakt en ben je er heen gegaan.

    • Plattegrond •


    Normaal formaat.

    • Rollen •
    Je mag twee personage's per account.
    ~ Serena Loeff - 16 ~ Midna.
    ~ Cassie Jade Mirron - 16 ~ LovingStyles.
    ~ Levi Jayden Beale - 17 ~ LovingStyles.
    ~ Vince de Capri - 18 ~ Spyclon.
    ~ Hailey Jane Nights - 16 ~ Coast.
    ~ Abigail 'Abby' Loretta Bosh - 17 ~ SomeMusic.
    ~ Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell - 17 ~ SomeMusic.
    ~ Gereserveerd ~ RainbowShake.
    ~ Noa Flora Cardozo - 17 ~ Bailas.
    ~ Michael Thomas - 17 ~ Bailas.
    ~ Adriana Minola - 18 ~ Smugness.
    ~ Tobias Melzsi - 17 ~ Sanjit.
    ~ Iral - 17 ~ Diapal.
    ~ Sydney Elizabeth 'Eliza' Jones - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Emma Katie Jhonsons - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Othilie Rhine - 16 ~ Craziness.
    ~ Taylor Melody Kings - 17 ~ LordSarita.
    ~ Chanel Alexis - 16 ~ xZaynatic.

    • Regels •
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief.
    ~ Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ~ Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ~ Graag ABN (Algemeen Beschaafd Nederlands): Hoofdletters, punten en leestekens.
    ~ Reserveringen blijven één dag staan.
    ~ Schrijf minimaal twee zinnen per reactie.


    • Topic's •
    ~ Rollen.
    ~ Topic 1.
    ~ Topic 2.


    • Roddelbladen •

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 12:26 ]

    Vince

    'Oh,' zeg ik en grijns even. 'Dus je bent op deze school om meer te leren over acteren?' vraag ik nog even voor de zekerheid.


    I only miss you when I'm breathing

    Emma

    "Nee" zeg ik opeens met een pokerface, "Ik ben hier om te leren koken" vervolg ik. Zijn gezicht vertrekt even en krijgt een rare frons. "Je geloofd me ha ?" vraag ik met een huge grijns.

    Cassie
    Ik grinnik even om Michael's opmerking, 'Nou, ik voel me vereerd.' Ik kijk hem even aan, 'nu is het jouw beurt om te dansen.'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince

    'Ja, eerst wel. Maar doe dat met dat koken maar niet meer.' probeer ik te zeggen met een serieuze blik wat me verrassend goed lukt.


    I only miss you when I'm breathing

    Emma

    "Oh en nog iets wat ik ongelooflijk goed kan, wil je weten wat ?" vraag ik met opgetrokken wenkbrauwen. Hoogst waarschijnlijk zitten er nu pretlichtjes in mijn ogen.

    Michael
    Ik knik en zoek een gepast nummer op. Al snel heb ik het nummer gevonden en ik zet de speler op zijn hardste. Ik begin te freestylen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Eliza

    Als Michael begint te Freestylen kijk ik even via de spiegel mee. Niet slecht, helemaal niet slecht zelf. Ik haalde mijn schouders op en ging klaar staan. 3.2.1. Handenstand. Ik kwam mooi op mijn handen terecht en bleef even staan.

    Vince

    Ik kijk even terug met een opgetrokken wenkbrauw, 'Grappen maken zeker.' zeg ik met een uitdagende grijns op mijn gezicht.


    I only miss you when I'm breathing

    Cassie
    Als Michael klaar is met freestylen begin ik te klappen en loop naar hem toe. 'Je komt dicht in de buurt bij de tofste jongen die ík ooit heb ontmoet,' grinnik ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Michael
    "Ben ik dat niet?" vraag ik met een pruillipje.
    Ik doe mijn schoenen uit en stop ze in mijn tas. Ik lach naar Cassie.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Emma

    "Close" zeg ik lachend. Ik ga even op mijn tenen staan zodat ik wat groter ben en kijk hem met dezelfde uitdagende blik aan. Na een paar seconden zak ik weer neer en kijk hem doodnormaal aan. "Het is niet speciaal, ik kan de ogen van mensen lezen zeg maar, ik zie wanneer mensen acteren, of als het echte gevoelens zijn" zei ik. Echt niet speciaal ! En btw, ik kon geen grappen maken, maar sarcasme was er altijd wel in me te vinden.

    Cassie
    'Hmmm,' zeg ik terwijl ik doe alsof ik diep nadenk, 'misschien word je dat nog wel,' zeg ik met een speelse lach.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Eliza

    Na een tijd hou ik het niet meer en zak ik neer op mijn armen. Gelukkig was mijn knie zo goed als genezen maar als ik een geheimpje moet vertellen. Ik heb teape aan, een brees en ik heb 2 pijnstillers binnen. Ik trek even aan mijn topje dat een stukje buik bloot geeft en kijk even naar de tattoo op mijn pols. Het is zo'n bloem dat als je blaast er pluisjes afkomen. Wel, het is dus zo'n kleine bloem, ongeveer 5 cm en de pluisjes die afwaaien zijn vogeltjes. Staat voor vrijheid want ik had er nooit echt veel gehad.

    Vince

    Ik strijk haar haar weg zodat ik recht in haar ogen kan kijken, 'Zo moeilijk is dat toch niet? Maar ik geloof dat je nog wel meer kan, of niet?'

    [ bericht aangepast op 24 jan 2012 - 17:51 ]


    I only miss you when I'm breathing

    Michael
    "Dan heb ik nog hoop!"
    Ik spring op en pak mijn IPod.
    "Kom!" zeg ik tegen haar.
    "We gaan iets leuks doen!"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."