• • The Dutch Stage Academy •
    Ambitieuze jongeren werken hier keihard aan hun droom om professioneel acteur, zanger, danser of iets compleet anders te worden. Ze krijgen te maken met ruzie's, jaloezie en vooral roddels.



    • Verhaal •
    Na die vreselijke auditie, waarvan je zeker wist dat je niet door zou komen, word je toch uitgeloot. Je mag naar de Dutch Stage Academy komen om je droom waar te maken. Direct heb je je koffers gepakt en ben je er heen gegaan.

    • Plattegrond •


    Normaal formaat.

    • Rollen •
    Je mag twee personage's per account.
    ~ Serena Loeff - 16 ~ Midna.
    ~ Cassie Jade Mirron - 16 ~ LovingStyles.
    ~ Levi Jayden Beale - 17 ~ LovingStyles.
    ~ Vince de Capri - 18 ~ Spyclon.
    ~ Hailey Jane Nights - 16 ~ Coast.
    ~ Abigail 'Abby' Loretta Bosh - 17 ~ SomeMusic.
    ~ Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell - 17 ~ SomeMusic.
    ~ Gereserveerd ~ RainbowShake.
    ~ Noa Flora Cardozo - 17 ~ Bailas.
    ~ Michael Thomas - 17 ~ Bailas.
    ~ Adriana Minola - 18 ~ Smugness.
    ~ Tobias Melzsi - 17 ~ Sanjit.
    ~ Iral - 17 ~ Diapal.
    ~ Sydney Elizabeth 'Eliza' Jones - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Emma Katie Jhonsons - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Othilie Rhine - 16 ~ Craziness.
    ~ Taylor Melody Kings - 17 ~ LordSarita.
    ~ Chanel Alexis - 16 ~ xZaynatic.

    • Regels •
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief.
    ~ Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ~ Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ~ Graag ABN (Algemeen Beschaafd Nederlands): Hoofdletters, punten en leestekens.
    ~ Reserveringen blijven één dag staan.
    ~ Schrijf minimaal twee zinnen per reactie.


    • Topic's •
    ~ Rollen.
    ~ Topic 1.
    ~ Topic 2.


    • Roddelbladen •

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 12:26 ]

    Vince

    'Oh my gods, dat nummer is awesome!' riep ze uit. Ik grijns even, 'Ja dat klopt.' zeg ik terwijl ik mijn koptelefoon af doe. 'Ik ben trouwens Vince.' stel ik me aan haar voor.


    I only miss you when I'm breathing

    Serena Loeff

    Ik liep verder door de gangen. Ik had geen flauw idee wat ik tegen kon komen. Zachtjes neuriede een liedje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Hailey Jane Nights
    Ik was erg benieuwd hoe alles eruit zou zien. Dus liep ik mijn kamer uit. Ik wilde de school door gaan lopen, maar eerst was ik wel nieuwsgierig wie er in de kamer naast me zat. Ook zong ik zelf, dus moest ik haar maar even gaan waarschuwen dat ze dat nog wel eens kon gaan horen. Ik liep naar de kamer naast me en klopte op de deur.

    Eliza

    Ik zie dat er teveel mensen zijn en doe mijn Pointes uit. "Hmm, Streetdance ? Naa, hip-hop ? Waarom ook niet" mompelde ik. Ik zocht een ander nummer, deed een paar sneakers aan, veranderde mijn kleren en deed wat pasjes. Puur om iets te kunnen verzinnen, of om te trainen. Neem het 2e maar.

    Taylor Melody Kings
    'Ja dat klopt.' De jongen deed zijn koptelefoon af. 'Ik ben trouwens Vince.' Ik glimlachte. 'Ik ben Taylor,' zei ik. Ik wist niet zeker of ik mijn hand moest uitsteken en aangezien de jongen dat ook niet deed deed ik het ook maar niet en haalde in plaats daarvan mijn hand door mijn blonde haar.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Cassie
    'Het ziet er leuk uit,' zeg ik glimlachend, 'dans je al lang?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ik ben eten. Ben er binnen nu en ongeveer een kwartiertje weer.]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Abigail 'Abby' Loretta Bosh.
    Ik plak de nepnagel over mijn gescheurde nagel en bekeek het resultaat, net echt. Verveeld blijf ik op mijn bed zitten wachten, totdat de lijm droog is. Opeens hoorde ik geklop op de deur. "Binnen." Mompel ik en kijk naar de deur, afwachtend wie er binnen zou komen.

    Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell.
    Ik ben de Danszaal uitgelopen en pak mijn plattegrond erbij. Er staat een Muziek Studio op, ik besluit er heen te lopen, daar aangekomen duw ik deur open, die gelukkig los is. Direct loop ik naar het mengpaneel. De nieuwste technologie. "Gaaf!" Roep ik uit en zet het aan. Ik mix een stukje in elkaar, het klinkt niet helemaal perfect, maar ik zal hier zeker een hoop gaan leren.


    [Eten!]

    Emma

    Ik besluit op zoek te gaan naar mijn kamer dus loop ik de keuken uit en ga op weg naar mijn koffers. "Okay" zeg ik dan, "Wie zoekt doe vindt ?" hoop ik.

    Hailey Jane Nighst
    'Binnen,' Hoorde ik uit de kamer komen. Ik haalde de klink naar beneden en liep voorzichtig de kamer in. 'Hi, ik ben Hailey, ik slaap in de kamer naast die van jou,' begon ik maar. Ik had geen idee wat ik anders moest zeggen. 'Ik wilde graag weten wie er in de kamer naast me sliep,' zei ik er nog achteraan. Ik haalde even een hand door mijn blonde haren en keek het meisje vriendelijk aan.

    Michael
    "Thanx" zeg ik blij.
    "Ik dans nu zo'n 10 jaar. Maar veel stijlen heb ik niet langer dan een jaar gedaan. Jij?" vraag ik quasi-nieuwsgierig.
    Ik ben niet echt geinteresseert maar iemand kennen op een nieuwe school is beter dan niemand.
    Ik laat me langs de muur naar beneden zakken.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Eliza

    Als ik last krijg in mijn knie loop ik naar mijn tas en haal er mijn brees uit. Ik loop terug weer naar het midden en ga zitten. Ik deed mijn broek uit en wisselde voor een kort shortje, raar maar het zit echt nog makkelijk. Mijn licht gebruinde benen kwamen tevoorschijn. Ik plaatste de brees rond mijn rechterknie. Even deed ik wat strechoefeningen en toen ik doorhad dat het wel ging lukken begon ik weer.

    Serena Loeff

    Ik liep verder toen een jongen voorbij liep en een kamer in liep. Ik volgde hem en wist niet meer welke kamer hij in ging. 'Gaaf!' hoorde ik dan iemand roepen. Ik liep op het geluid af. Ik keek naar de deur. Muziek Studio stond erop. Zat ik hier wel goed? Ik hoorde wat muziek uit de kamer en ik duwde hem zachtjes open. Daar zag ik een jongen die zat achter een meng paneel. Zachtjes bleef ik toe kijken. Het klonk wel lekker merkte ik op.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Vince

    'Ik ben Taylor,' zei ze waarna ze haar hand door haar haren haalde. Ik glimlach even, 'Mooie naam.' zeg ik uiteindelijk.


    I only miss you when I'm breathing