• • The Dutch Stage Academy •
    Ambitieuze jongeren werken hier keihard aan hun droom om professioneel acteur, zanger, danser of iets compleet anders te worden. Ze krijgen te maken met ruzie's, jaloezie en vooral roddels.



    • Verhaal •
    Na die vreselijke auditie, waarvan je zeker wist dat je niet door zou komen, word je toch uitgeloot. Je mag naar de Dutch Stage Academy komen om je droom waar te maken. Direct heb je je koffers gepakt en ben je er heen gegaan.

    • Plattegrond •


    Normaal formaat.

    • Rollen •
    Je mag twee personage's per account.
    ~ Serena Loeff - 16 ~ Midna.
    ~ Cassie Jade Mirron - 16 ~ LovingStyles.
    ~ Levi Jayden Beale - 17 ~ LovingStyles.
    ~ Vince de Capri - 18 ~ Spyclon.
    ~ Hailey Jane Nights - 16 ~ Coast.
    ~ Abigail 'Abby' Loretta Bosh - 17 ~ SomeMusic.
    ~ Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell - 17 ~ SomeMusic.
    ~ Gereserveerd ~ RainbowShake.
    ~ Noa Flora Cardozo - 17 ~ Bailas.
    ~ Michael Thomas - 17 ~ Bailas.
    ~ Adriana Minola - 18 ~ Smugness.
    ~ Tobias Melzsi - 17 ~ Sanjit.
    ~ Iral - 17 ~ Diapal.
    ~ Sydney Elizabeth 'Eliza' Jones - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Emma Katie Jhonsons - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Othilie Rhine - 16 ~ Craziness.
    ~ Taylor Melody Kings - 17 ~ LordSarita.
    ~ Chanel Alexis - 16 ~ xZaynatic.

    • Regels •
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief.
    ~ Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ~ Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ~ Graag ABN (Algemeen Beschaafd Nederlands): Hoofdletters, punten en leestekens.
    ~ Reserveringen blijven één dag staan.
    ~ Schrijf minimaal twee zinnen per reactie.


    • Topic's •
    ~ Rollen.
    ~ Topic 1.
    ~ Topic 2.


    • Roddelbladen •

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 12:26 ]

    Eliza

    Zoals verwacht deed mijn knie nog meer pijn, maar van pijn werd ik sterk en na een tijdje voelde ik het toch niet meer. Ik besloot om even te stoppen en eerst maar eens maar koffers uit te pakken. Langzaam liep ik terug naar de balie en nam mijn koffers. Daar viste ik de plattegrond uit en volgde zo de weg naar mijn kamer. "Mooi hier" zei ik tegen nouja, mezelf ? Ik bekeek het eens goed en bedacht me dat ik nét genoeg ruimte had om wat oefeningen te doen. Ik ritste mijn koffer open en dropte al mijn kleren met schoenen netjes in de grote kast. Daarna plaatste ik mijn spullen in de badkamer en nam ik mijn dansspullen weer bij elkaar om die ook netjes langs de kant te leggen. "Misschien eens wat mensen leren kennen" dacht ik bij mezelf. Ik haalde mijn schouders op maar besefte dat mijn boxen nog beneden stonden. "Kut" zei ik en ik sprong op. Mijn knie gaf een steek maar ik trok me er niets van aan. Terug in de danszaal nam ik mijn boxen en liep een ruimte in. De vrijetijdsruimte stond erop. Cool. Ik zakte neer op 1 van de banken en luisterde wat muziek.

    Adriana Minola

    "Ooh sorry, dat moet ik gewoon eens proberen, de kunst van het nepwenen !" zei ze vrolijk en ze veegde haar neptranen weg. Ze keek me met een grijns aan, ik moest lachen om mijn idiote reactie. "Je bent heel erg goed," zei ik vrolijk.


    Take me to wonderland

    Vince

    'That's the spirit,' zegt ze met een grote lach. 'Goed. Klaar. Op 3. 1,2,3.'Zegt ze.
    Ik begin de muziek op mijn iPhone af te spelen en zet voorzichtig in.
    'Broke.
    Ain't got no money,
    dont know where to go.
    Just sittin' staring at the stereo.
    I think we better turn it UP,turn it UP ,turn it UP'


    I only miss you when I'm breathing

    Emma

    "Dankje" zei ik waarna ik mijn broek een beetje optrok. Ik schaamde me echt niet voor mijn tattoo's, maar als ze ernaar vroegen dan moest ik er wel iets over zeggen en dat ligt me niet echt.

    [Weet iemand of SomeMusic nog komt vandaag? Anders zit ik half vast (: ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Noa
    Een beetje doelloos loop ik rondjes door het gebouw. Bij het bordje vrijetijdsruimte stop ik. Snel loop ik naar binnen. Hier is de grootste kans dat ik iemand tegen kom. Op een van de banken zie ik een meisje zitten. Ik ga tegenover haar zitten en zet ook mijn IPod aan. Zachtjes zing ik met de muziek mee.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Taylor Melody Kings
    Ik wachtte even en zong alleen nog maar echt achtergrond mee omdat ik wist dat het couplet niet mooi was met twee stemmen. Toen het refrein begon viel ik wel in. 'We’re gonna give it a jumpstart
    4,3,2,1 go! what’s up, when we get it going
    No way we’re gonna stop.
    And all you need is a spark, spark
    If it’s all that you got got got got got.'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Midna schreef:
    [Weet iemand of SomeMusic nog komt vandaag? Anders zit ik half vast (: ]

    [Ik zit ook vast als ze niet meer komt xd]

    Coast schreef:
    (...)
    [Ik zit ook vast als ze niet meer komt xd]


    [Ik zit dan niet echt vast. Mijn poppetje kan zo weer weglopen. Maar het was de bedoeling dat Serena en Sebastiaan goeie vrienden werden XD En ze kennen elkaar nog niet]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Iral ~ Keyboard

    Als ik klaar ben en mijn keyboard op een bureau staat kijk ik nog even na of ik alles heb uitgepakt. Dan besluit ik om bij de balie een plattegrond te halen.
    Ik loop de gang weer op, in de richting van waar ik net vandaan kwam.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Midna schreef:
    (...)

    [Ik zit dan niet echt vast. Mijn poppetje kan zo weer weglopen. Maar het was de bedoeling dat Serena en Sebastiaan goeie vrienden werden XD En ze kennen elkaar nog niet]

    [Ow haha, ja dat is niet zo best xd Hailey zit in een gesprek met Abby, zou een beetje raar zijn als ze zou weglopen :p]

    Vince

    Ik luister even naar haar mooie stem en zing dan weer vol op met het tweede deel van het couplet mee.
    'We're gonna give it a JUMPSTART
    4,3,2,1 GO
    What's up ? We're gonna dance until our L-L-LEGS
    Go into shock !
    Like an adrenaline SHOT, SHOT going straight to the HEART HEART.
    Heart,heart,heart,heart.
    WE'RE GONNA GIVE IT A JUMP !
    Whoa,Oh,Eh,Oh
    Whoa,Oh,Eh,Oh
    Whoa,Oh,Eh,Oh
    Whoa,Oh,Eh,Oh
    Whoa,Oh,Eh,Oh
    HEY !
    We're gonna give it a jump!'


    I only miss you when I'm breathing

    Eliza

    Ik steek de teape rond mijn knie weer goed en kijk dan naar het meisje voor me. "Hee, ik ben Eliza" zeg ik waarna ik rechtsta en naast haar ga zitten.

    Taylor Melody Kings
    Ik vond het geweldig en ik kreeg er echt plezier in. Vince was een goede zanger.
    'We got enough that we can fill the tank
    And even if we gotta' break the bank;
    You know we're gonna TURN IT UP,TURN IT UP, TURN IT UP.' Ik was onbewust een klein beetje mee gaan bewegen op de muziek zoals meestal iedereen deed die zong.


    "Ignite, my love. Ignite."

    VInce

    Ik lach naar Taylor als ze dit couplet zingt en ga na haar verder met het volgende couplet.
    Time.
    Ain't got to worry bout' it anymore.
    And if they try to stop us at the door,
    You know we're gonna;BREAK IT DOWN,BREAK IT DOWN,BREAK IT DOWN
    We gotta' get up off of the ground !'
    Ik begin onbewust ook een beetje mee te bewegen.


    I only miss you when I'm breathing