• Ik heb nu net een kwartier pauze, omdat ik twee uur heb gewerkt aan een meisje dat zeer graag een corsetpiercing op haar bovenbeen wou. Bleek dat ze de eerste twee ringetjes zelf had gezet, net als de rest van al haar ongelooflijk scheve piercings. Nou ja, ik proestte het al uit toen ze binnen kwam lopen met een bridge die schots en scheef zat, en een hoeveelheid lippiercings die je niet op een hand kon tellen. Allemachtig, kwam d'r ook nog eens bij dat ze zichzelf getatoeëerd had, maar haar scene-hello kitty, die er overigens niet uit zag, vond het niet zo leuk, dus dat is nu een misvormde vlek op haar onderbuik. En die dumbass had ook nog eens het 'begin' van de corsetpiercing, die ik af moest maken, zelf gezet met ringetjes van acryl. Dit maakt gapende gaten. En dat noemt zich dan achttien jaar oud. Ik sta hier nog steeds te lachen. Heb het uiteindelijk geprobeerd te doen, maar het lukte niet om er normale ringetjes in te krijgen. :Y)

    En, hoe was jullie dag? :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Some people our idiots... o.o
    My day sucks. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    I-di-ot.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Oké... dat is gewoon oerstom van haar.


    I am an idiot, I move.

    Krach schreef:
    Oké... dat is gewoon oerstom van haar.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Maar als ringetjes van acriel gapende gaten maken, hoe kunnen er dan geen normale ringetjes in? Niet beledigend bedoeld, maar ik ben nieuwsgierig en snap er geen fuck van.
    Mijn dag is fijn, heb een studiedag en doe al sinds tien uur 's ochtends helemaal niks. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Leuk, aangezien ik altijd maar zes uur heb en nu ook nog eens de eerste twee uur vrij had :]


    Deep inside, I've never felt alive

    Maanling schreef:
    Maar als ringetjes van acriel gapende gaten maken, hoe kunnen er dan geen normale ringetjes in? Niet beledigend bedoeld, maar ik ben nieuwsgierig en snap er geen fuck van.
    Mijn dag is fijn, heb een studiedag en doe al sinds tien uur 's ochtends helemaal niks. :Y)

    Die juwelen van acryl had ze er al best lang in zitten, dus is haar vlees zich als het ware gaan hechten aan 't acryl, waardoor haar huid beschadigd is. Als ik er dan een normaal ringetje door zou steken, zou haar huid het afstoten, en waarschijnlijk een allergische reactie veroorzaken. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Goed ik heb een 7.4 voor een Nederlands toets terwijl meer dan de helft van de klas een onvoldoende had :W en een aardrijkskunde toets gemaakt die freaking simpel was _O_.

    Ik ben ook nog bang geworden van mijn geschiedenis leraar o.o. We stonden lang te wachten voor het lokaal ,omdat 1e klassers er zo nodig in de weg moesten staan. Komt mijn leraar er aan en hij roept de heletijd "help". Wij dachten iets van "oke"?. In de les begint hij over liefde en al die dingen. Wij staan hem echt met een raar gezicht aan te kijken en toen vroeg iemand: "Meneer, heeft u iets leuks meegemaakt?". Nope het bleek dus dat hij in die gang een hallucinatie zag van iemand met messen en bloed :W. Ik heb nu mijn leraar voor gek verklaart o.0


    Shoganai i ne~

    Ik had waarschijnlijk ook gelachen, hoor. (:
    Bored as hell, being sick ain't fun at all.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    ... Dat is niet slim D: Waarom zet ze sowieso het begin van een piercing? Had ze soms door dat ie zo scheef was dat ze het zelf niet meer ging redden? xD


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik vind het altijd eng als mensen zichzelf gaan piercen of tattooëren met een home made tattoo-gun x.x.


    Wie du mir, so ich dir.

    Whaha, lol. Altijd leuk jouw verhalen over mensen die zichzelf tatoeëren.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Mijn tante heeft zichzelf ook getatoeëerd. Dat zit er normaal uit en je kan niet merken dat ze het zelf heeft gedaan.

    Mijn pa heeft drie puntjes op zijn hand getatoeëerd zelf. Maar dat betekende vroeger iets of zo.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Omg omg. Waarom een korsetpiercing :S


    26 - 02 - '16



    Niet echt slim van haar


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor