• Dit is niet goed, omg. Ik dacht eerder dat ik verslaafd zou raken aan drop of snoep ofzo, maar ik ben verslaafd geraakt aan bromance. En niet zomaar bromance, 1D bromance. Dat vind ik echt veel boeiender dan meisje - jongen verhaal. Oké, ik ben echt een weirdo.

    Jullie rare verslavingen?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Hetzelfde als jou. Eerst shipte (lol, raar woord) alleen Drarry, maar nu ook Larry, Nouis, Ziam... :'D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik niet. (cat)


    26 - 02 - '16

    Wtf is nou een bromance? Wie heeft dat woord nou weer verzonnen?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Wtf is nou een bromance? Wie heeft dat woord nou weer verzonnen?


    Het zijn de woorden 'bro' en 'romance' samengevoegd.


    26 - 02 - '16

    Assassin schreef:
    Wtf is nou een bromance? Wie heeft dat woord nou weer verzonnen?


    Exactly this... I don't like the word and forever will call it gay-lovestories, because that exactlly makes sense.

    Also, I read a lot of them, but none of them 1D.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    Exactly this... I don't like the word and forever will call it gay-lovestories, because that exactlly makes sense.

    Also, I read a lot of them, but none of them 1D.


    Ja, dat klinkt een stuk logischer.
    Serieus, bro en romance? Wees dan tenminste nog creatief.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja, dat klinkt een stuk logischer.
    Serieus, bro en romance? Wees dan tenminste nog creatief.

    Lol, ze mogen het toch noemen hoe ze het noemen willen? :'D diezinkloptniet.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik zie bromance als een liefde tussen twee jongens die meer vet goede vrienden zijn maar niet gay lol.


    SLOAN.

    Ik vind dat hele bromance gebeuren zó grappig. Al die mensen die zitten te roepen dat het "echt" is terwijl de helft van die band een vriendin heeft, en dan ook nog die vage namen die ze aan de koppels geven. Ach ja, ieder z'n ding...


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Ik zie het net zoals Peeta, maar ik vind de verhalen wel leuk. Niaaaaaaam en Ziall. :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Peeta schreef:
    Ik zie bromance als een liefde tussen twee jongens die meer vet goede vrienden zijn maar niet gay lol.


    Njah, dát begrijp ik nog. :W Maar in die verhalen die ze "Bromance" noemen komt er ook echt liefde tussen twee jongens voor. So they're áctually gay.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik ben een beetje verslaafd aan bromance, hihi(nerd)


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    I love bromances too, maar dan vooral Drarry en Larry Stylinson. :9~

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 14:05 ]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Myriad schreef:
    Ik vind dat hele bromance gebeuren zó grappig. Al die mensen die zitten te roepen dat het "echt" is terwijl de helft van die band een vriendin heeft, en dan ook nog die vage namen die ze aan de koppels geven. Ach ja, ieder z'n ding...


    comfort in c h a o s

    Myriad schreef:
    Ik vind dat hele bromance gebeuren zó grappig. Al die mensen die zitten te roepen dat het "echt" is terwijl de helft van die band een vriendin heeft, en dan ook nog die vage namen die ze aan de koppels geven. Ach ja, ieder z'n ding...


    Het duurt gewoon even voor ze uit de kast komen. : D


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.