• Ik ben kortgeleden mijn beste vriend kwijtgeraakt, door een nogal hevige ruzie. En reken maar niet dat het goed komt, dus dat hoef ik niet te horen.

    Nou had ik verder niet echt iemand waarmee ik zoveel omging, als beste vriend/vriendinnen dat doen, totdat ik met een meisje uit mijn klas naar de bioscoop ging enzo, wat heel gezellig was. Daarna hebben we nog meer leuke dingen gedaan. Dus ik dacht, geweldig, nu ben ik niet meer zo forever alone!

    En toen kreeg ik vandaag te horen dat ze gaat verhuizen naar fucking limburg wat hier 3/4 uren vandaan is. Ge-wel-dig! -__- ughh nu kan ik ook weer terug gaan naar mijn lonely life. :I ging het net zo goed en dan dit. ._. Ik kan er heus wel eens naartoe in de vakantie een keertje, maar dan ben ik nog steeds lonely op school. :I pffft.. stomme verhuizingen ook altijd.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Aww, dat is echt rot voor je (no_chears)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Das echt erg :/
    Ik snap je ergens wel, ik heb op school ook maar 1 vriend,
    maar je zal je er doorheen moeten slaan :/
    Veel sterkte


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Wat rot voor je..


    26 - 02 - '16

    Dat is echt heel vervelend voor je :( Maar misschien krijg je volgend jaar wel een leuke klas met andere mensen, die heel aardig blijken te zijn? ;)


    Happy Birthday my Potter!

    Glucio schreef:
    Dat is echt heel vervelend voor je :( Maar misschien krijg je volgend jaar wel een leuke klas met andere mensen, die heel aardig blijken te zijn? ;)

    Nou, dat zal vast wel, maar die zijn niet zo als die vriendin.. -ik noem geen namen-
    toch hoop ik dan maar dat er wat leuke mensen opduiken tijdens m'n nieuwe opleiding..


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    HEAVYMETAL schreef:
    Wat rot voor je..


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Dat sucked.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    dat is inderdaad vervelend:( sorry ik heb de neiging om te zeggen dat limburg helemaal niet zo erg is

    Gancanagh schreef:
    Aww, dat is echt rot voor je (no_chears)


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    Awh. :(
    Nou ik kan er niet bepaald over praten maar ik hoop dat het goed komt! <3


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Nou had ik verder niet echt iemand waarmee ik zoveel omging, als beste vriend/vriendinnen dat doen, totdat ik met een meisje uit mijn klas naar de bioscoop ging enzo, wat heel gezellig was. Daarna hebben we nog meer leuke dingen gedaan. Dus ik dacht, geweldig, nu ben ik niet meer zo forever alone!


    Zo herkenbaar


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Ik had precies hetzelfde in de eerste... Iedereen klitte al samen en ik werd lekker buitengesloten...
    Ik ben in de tweede naar een andere groep gegaan en daar had ik meteen al vriendinnen...
    Maar dit groepje begint nu ook al uit elkaar te vallen... Er zijn tenminste twee mensen waar ik zeker van weet dat ze me niet in de steek zullen laten! <3

    Maar genoeg over mij: ik vind het heel kut voor je. Ik snap hoe je je voelt, en ik weet dat dat niet leuk is. Het is een kwestie van 'overleven' in dit soort periodes, en ik weet niet of je vriendinnen hebt op Q of ergens anders, maar ik zou als ik jou was met zo veel mensen proberen gezellige dingen te doen... Het kan zelfs met je zus(je) en/of broer(tje) en/of je ouders of andere familie...

    Ik wens je veel sterkte! <3


    Deep inside, I've never felt alive

    Gancanagh schreef:
    Aww, dat is echt rot voor je (no_chears)


    i put the fun in funeral

    Dat is kut voor je...
    Misschien voel je je nu heel verdrietig, maar het komt wel goed.
    En je bent vast niet lonely, je kan altijd nog contact houden met haar!


    I won't let you come close enough to hurt me.

    Dat is echt stom ;o


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.