• Celindeling:
    Cel 1: Fayan & Daiyh
    Cel 2: Saph
    Cel 3: Cassie & Ferron
    Cel 4: Dario
    Cel 5: Prim & Brianna
    Cel 6: Lucas & James
    Cel 7: Aurora



    Let's face it, these people are a danger to our safe community.
    We have to lock them up, together.
    Forever, so we can all live in peace.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2012 - 18:42 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Cassie
    'Geen flauw idee, maar maak open!' grijnsde ik. Ik verplaatste het gewicht van mijn slapende zusje naar mijn andere arm en ging toen voorzichtig in het gras zitten, goed oppassend dat ik Aurora niet wakker maakte. Dario kwam naast me zitten en ik glimlachte naar hem. Ondertussen piekerde ik nog altijd over een manier om te voorkomen dat die pijn die ik op het kerkhof had gevoeld, en vooral de pijn toen de personen die ik zag nog maar net waren gestorven, ooit nog zou gebeuren. Ergens in mijn achterhoofd dook een gedachte op, maar als ik probeerde hem naar voren te halen, glipte hij weer weg.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    En mijn water marble is mislukt xD


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Aww ):


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ach ja, het is beter dan de rest van mijn klas ooit zou doen.

    Ik heb nu op drie vingers water marble gedaan en op de rest maar random kleuren.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Hehe 8D


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ik schrob de nagellak die buiten mijn nagels is gekomen later wel weg.

    Naar mijn mening is mijn duim het beste gelukt.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Haha, ik kan echt niet nagellakken :W Mijn hele vingers zitten altijd onder, behalve mijn nagels, en ik krab het er toch weer af als ik me verveel xd


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Hahaha
    Ik krab het er alleen van af als het lelijk gedaan is, anders laat ik het gewoon zitten.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    ^^


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Muh, ik heb geen zin in morgen, maar ik moet wel.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Wat is er dan?


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ik moet weer naar één of andere school een uurtje voor de les zijn en het probleem is, ik zit met genieën opgescheept, die zelfs mij, de betweter van mijn normale klas, dom laten voelen. Ze moeten wel werken aan hun spreekwoorden, vorige week was er zelfs iemand die dacht dat ik het letterlijk bedoelde toen ik zei dat er meer bij kwam kijken. En helaas zag ik vorige week Sam zijn kutkop daar net toen ik dacht een uurtje weg van hem te zijn, toen werd het nog erger, want ik zag Lieke ook nog.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Klinkt kut ):


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Is het ook. Ik zit vast aan een groep jongens die zich nog erger gedragen dan Sam: Er zit niemand die ik ken bij mij. De leraar is wel aardig enzo , maar ik irriteer me aan die mensen met wie ik zit.

    Ze doen me denken aan Sam en Sam is nou niet de beste persoon, hij is wel aardig, zolang je hem niks flikt en eh,...nouja je alleen met hem bent, maar vandaag kon ik zijn hoofd er wel van afrukken, ten eerste spotte hij met Anorexia Nervosa, iets waar ik liever niet over praat en hij sloeg me de hele tijd + hij trok aan mijn haren.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Trap hem tussen zijn benen, mep hem in zijn gezicht, steek zijn haar in de fik...(pirate)

    [ bericht aangepast op 27 maart 2012 - 20:27 ]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.