• Nu is iedereen nog wakker en zit ik voor de verandering niet op mijn kamer maar in de woonkamer. Als mijn moeder zapt en het is op muziek. Dan kan ik meestal het liedje en zing ik luidkeels mee. Ik zeg luidop wat ik doe en wat ik typ. Ik lach om dingen dat ik niet weet. Maar is dit raar? Nja, mijn ouders vinden me raar. Wat ik volkomen normaal vind, zo doe ik ook als ik op mijn kamer zit, maar dan praat ik wel tegen mezelf ofz. Maar vinden jullie ouders jullie raar en waarom?


    Sometimes, you need to step outside, get some fresh air, and remind yourself of who you are and who you want to be.[

    Haha, ik ben echt de mafketel hier. Ik doe alles wat in me opkomt en zeg alles wat in me opkomt. Ik heb ook maffe fantasie en daar ga ik helemaal op in (':


    your eyes are like stars in the night.

    Yep dat is raar. Maar wel cool. Ik zat me vanochtend nog te bedenken hoe saai het leven was. Maar niet snel daarna bedacht ik me dat mensen het leven saai máken.

    Tijd voor een activiteit met de studievereniging? 8]


    No growth of the heart is ever a waste

    Poseidon schreef:
    Haha, ik ben echt de mafketel hier. Ik doe alles wat in me opkomt en zeg alles wat in me opkomt. Ik heb ook maffe fantasie en daar ga ik helemaal op in (':


    Dat doe ik ook veel, alles wat in me opkomt en zeggen. xd


    Sometimes, you need to step outside, get some fresh air, and remind yourself of who you are and who you want to be.[

    Dat heb ik soms ook, haha. :'D En mijn ouders vinden me soms vreemd. ^^


    Comedy is simply a funny way of being serious.

    Haha, mijn ouders vinden me ook vreemd, maar dat komt vooral omdat ik niet zo saai ben als hun. x'D Als ik alleen ben, praat ik ook altijd tegen mezelf. En dan ga ik discussies houden met mezelf, geloof me; dat is leuk. x]


    You were much more muchier, you've lost your muchness.