• Magic Academy of Saint Montgomery

    The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

    Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.




    Rollen:

    Leerlingen

    Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

    - Maitresse| Anthony Blair | 17 | Kan het verleden van mensen zien
    - Burlington | Mary Elizabeth Santiago | 18 | Remote Sensing
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16 | Ziet emoties
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17 | Kan zichzelf genezen
    - IHEARTZAYNx | Soufian Nigel Prángé | 18 | Dingen tot leven wekken
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18 | Pijn laten voelen
    - Shallowx | Jade Scarlett Origliasso | 18 | Ijs en extreme koude
    - Biologist | Lily Devon | 16 | Haar uiterlijk veranderen
    - Shallowx | Daniël Michael Rhodes| 19 | Tijd (behalve vooruit laten gaan)
    - Darius | Ganz Pitrómon | 19 | Energie overnemen
    - Gancanagh | Catherine "Kitten" Spencer | 16 | immuun voor gaven
    - LovingLoser | Rachel Zorah Brandon | 17 | Gaves overnemen en verbeteren
    - RainbowShake | Duvessa Delaney | 17 | Haar vingertoppen zijn giftig, maar ze kan het gif er wel uithalen.
    -
    -
    -

    Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

    - Maitresse | Brooke Phoenix | 16 | Gevoelens beïnvloeden
    - Burlington | Fedea Ambessa | 17 | Hypnotiseert wanneer ze zingt
    - Caesar | Aminthe Samantha Farnsworth | 16 | Onzichtbaarheid
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17 | Telekinese
    - Darius | Thimo Parker | 17 | Klonen
    - Craziness | Othilie Favre | 16 | Sterke zintuigen
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18 | Het weer veranderen
    - IHEARTZAYNx | Tiara Noëlle Pofue | 17 | Gedachten lezen
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19 | Relaties tussen mensen veranderen
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    - 4Everdeen | Isis Marly Keramphi | 17 | Kan mensen besturen
    - IHEARTZAYNx | Jordi Oliver James | 17 | Teleportatie
    - Smugness | Adriana Minola | 19 | dromen beïnvloeden
    - LordSarita | Melanie Brianne Kowns | 17 | Waanbeelden oproepen
    - Gancanagh | Allie Devon Willows | 18 | Energie ombuigen
    -


    Leraren

    - Demesne | Valeria Gylliger | Het bespelen van elementen
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - Biologist | Katherine Sharp | Pijn stillen/verbuigen/wegnemen
    - Biologist | Christopher Grey | Diertjes en bloemen tevoorschijn toveren
    -
    -

    Afdelingshoofden

    - MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres | Vuur besturen
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles | Gaves kopieren



    - Aigles zijn Aigles, en Tigres zijn Tigres. Laat hen dus geen beste vrienden zijn (dat zou zijn zoals Slytherin en Gryffindor), maar laat hen ook niet constant vechten. Dat gaat op den duur een beetje vervelen, en daar is uiteindelijk ook niet veel meer aan ;D

    - Alle leerlingen hebben hun eigen kamer, en elke afdeling heeft een leerlingenkamer.

    - Over het volgende dag/uren overslaan gedoe: Doe dit alleen als iedereen ermee akkoord gaat, of als alle zinvolle gesprekken gedaan zijn. Het is dus niet omdat je jouw personage laat gaan slapen, dat iedereen dat ook meteen moet doen (: De twee personen die volgende dag of skippen van uren of bellen kunnen laten gebeuren, zijn Burlington en Smugness

    - Wanneer je OOC (out of character) praat, doe dat dan aub met [], {} of (), dat is ook overzichtelijker voor de andere spelers (:

    - Speel geen perfect players, die beslissen in anderen hun plaats

    - Speel en praat met iedereen. Niet gewoon 'jij, ik, koppel. De rest kan stikken.' Neen. Iedereen praat of speelt met iedereen. Capiche?

    [ bericht aangepast op 28 jan 2012 - 17:57 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Cassie
    "Alleen als jij mijn inspiratiebron wilt zijn," glimlacht hij. 'Met alle plezier,' fluister ik en geef hem een kusje. Dan draai ik me om om me kleren weer aan te trekken. 'Zullen we maar eens naar de eetzaal gaan? volgens mij is het bijna tijd voor het avond eten'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Fáilte

    'Zullen we maar eens naar de eetzaal gaan? volgens mij is het bijna tijd voor het avond eten' Ik keek haar met grote ogen aan, en deed snel mijn onderbroek en broek terug aan, waarna ik stuntelig mijn shirt aandeed. "Food, I'm on my way," lachte ik tegen Cassie.


    Take me to wonderland

    Cassie
    "Food, I'm on my way," lacht Fáilte. Ik begin te grinniken. 'Als het kon zou jij volgens mij met eten trouwen. Maar helaas kan dat niet dus zul je het met mij moeten doen,' zeg ik en ik geef hem nog een kusje.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Fáilte

    'Als het kon zou jij volgens mij met eten trouwen. Maar helaas kan dat niet dus zul je het met mij moeten doen,' zegt ze en geeft me nog een kusje. "Nah, ik zou veel liever met jou trouwen," glimlach ik.


    Take me to wonderland

    Jade
    "Goed idee. Ik sterf zowat." Ik kijk Mary aan en open mijn mond weer. "Ja inderdaad, ik ook." Weer begint mijn buik te grommen en ik kijk vragend naar Catherine. "Cat?" Vroeg ik toen maar, als ze niet zou antwoorden, zou ik haar gewoon mee trekken.

    Daniël
    'Zo erg is het toch niet? Echt, het was heerlijk.' Ze grijnsde even. 'Zeker voor herhaling vatbaar.' Ik boog toen grijnzend naar haar toe en gaf haar een kus op de mond, die zij vurig terug beantwoordde. Echter toen ik me terug trok, sloeg ik een arm om haar nek en liep met haar naar de deur, die ik opende en weer dichtdeed. Toen keek ik haar plagerig aan, "Waarom ben jij trouwens zo klein?"


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Cassie
    'Nah, ik zou veel liever met jou trouwen," glimlacht Fáilte en ik glimlach terug, 'mooizo'. Ik trek even snel mijn hakken aan en trek mijn kleren recht. Als ik mijn hand door mijn haar heb gehaald zodat het er wat minder verwilderd uit ziet pak ik Fáilte's hand. 'Op naar de eetzaal dan maar,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Fáilte

    Ook ik doe ng snel mijn schoenen aan, en kijk dan Cassie aan. Zepakt mijn hand vast. 'Op naar de eetzaal dan maar,' Ik knikte met een glimlach. Samen gingen we weer het lokaal uit richting de eetzaal.


    Take me to wonderland

    Lily Devon
    Ik porde hem in zijn buik. 'Jij bent echt flauw!' lachte ik en toen werd ik weer serieus. 'Vind je me echt klein?'


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Daniël
    Ik moest lachen toen ze me in mijn buik porde en me flauw noemde. Er volgde daarna gelijk een serieuze vraag, "Vind je me echt klein?" Ik glimlachte even en boog toen naar haar toe, een kus op de wang volgde. "Ja, maar kleintjes zijn schattig," Zei ik toen weer. "Of wil je niet schattig zijn?" Een scheve grijns kwam er op mijn gezicht.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Catherine

    Ik sta er een beetje dromerig bij terwijl Mary en Jade praten
    "Cat?"
    "Hmm?" kom ik compleet uit de lucht gevallen. Ondertussen dringt het tot me door waarover ze bezig waren. "Ohja, eten. Ja goed hoor," zeg ik vrolijk.
    Ik grinnik even om mezelf en begin alvast naar de eetzaal te wandelen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cassie
    Na een tijdje lopen komen we bij de eetzaal. Net op tijd want het avondeten staat op het punt om te beginnen. We pakken gelijk wat eten en gaan bij een paar andere Aigles aan tafel zitten.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mary

    Ik schud lachend mijn hoofd.
    "Ik rammel echt."
    Ik loop meteen door naar het buffet en schep zoveel mogelijk op.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Jade
    Ik kijk even lachend naar Cat. "Het is maar goed dat je antwoordde, anders zou ik je meetrekken naar de eetzaal, dame," Zeg ik op een plagerige, strenge toon tegen haar. We komen al snel in de eetzaal aan en ik loop gelijk met Mary mee naar het buffet. Ook ik schep best wat op en kijk haar dan even aan. Ze is heel anders en waarschijnlijk zou ik haar ook dingen kunnen vertellen. "Heb je msschien Liam ergens gezien?" Vraag ik haar uiteindelijk.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mary

    Ik schud mijn hoofd.
    "Ik ben sinds vanmiddag niet meer in de leerlingenkamer geweest."
    Ik denk even aan vanmiddag en kan het niet laten te lachen en te giechelen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Jade
    Ik kijk even naar Mary als ze begint te lachen en te giechelen. "Dame, waarom lach jij zo?" Zeg ik dan met een grijns op mijn gezicht. "Nog iets wat ik nog moet weten?"


    Quiet the mind, and the soul will speak.