• Magic Academy of Saint Montgomery

    The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

    Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.




    Rollen:

    Leerlingen

    Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

    - Maitresse| Anthony Blair | 17 | Kan het verleden van mensen zien
    - Burlington | Mary Elizabeth Santiago | 18 | Remote Sensing
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16 | Ziet emoties
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17 | Kan zichzelf genezen
    - IHEARTZAYNx | Soufian Nigel Prángé | 18 | Dingen tot leven wekken
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18 | Pijn laten voelen
    - Shallowx | Jade Scarlett Origliasso | 18 | Ijs en extreme koude
    - Biologist | Lily Devon | 16 | Haar uiterlijk veranderen
    - Shallowx | Daniël Michael Rhodes| 19 | Tijd (behalve vooruit laten gaan)
    - Darius | Ganz Pitrómon | 19 | Energie overnemen
    - Gancanagh | Catherine "Kitten" Spencer | 16 | immuun voor gaven
    - LovingLoser | Rachel Zorah Brandon | 17 | Gaves overnemen en verbeteren
    - RainbowShake | Duvessa Delaney | 17 | Haar vingertoppen zijn giftig, maar ze kan het gif er wel uithalen.
    -
    -
    -

    Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

    - Maitresse | Brooke Phoenix | 16 | Gevoelens beïnvloeden
    - Burlington | Fedea Ambessa | 17 | Hypnotiseert wanneer ze zingt
    - Caesar | Aminthe Samantha Farnsworth | 16 | Onzichtbaarheid
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17 | Telekinese
    - Darius | Thimo Parker | 17 | Klonen
    - Craziness | Othilie Favre | 16 | Sterke zintuigen
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18 | Het weer veranderen
    - IHEARTZAYNx | Tiara Noëlle Pofue | 17 | Gedachten lezen
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19 | Relaties tussen mensen veranderen
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    - 4Everdeen | Isis Marly Keramphi | 17 | Kan mensen besturen
    - IHEARTZAYNx | Jordi Oliver James | 17 | Teleportatie
    - Smugness | Adriana Minola | 19 | dromen beïnvloeden
    - LordSarita | Melanie Brianne Kowns | 17 | Waanbeelden oproepen
    - Gancanagh | Allie Devon Willows | 18 | Energie ombuigen
    -


    Leraren

    - Demesne | Valeria Gylliger | Het bespelen van elementen
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - Biologist | Katherine Sharp | Pijn stillen/verbuigen/wegnemen
    - Biologist | Christopher Grey | Diertjes en bloemen tevoorschijn toveren
    -
    -

    Afdelingshoofden

    - MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres | Vuur besturen
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles | Gaves kopieren



    - Aigles zijn Aigles, en Tigres zijn Tigres. Laat hen dus geen beste vrienden zijn (dat zou zijn zoals Slytherin en Gryffindor), maar laat hen ook niet constant vechten. Dat gaat op den duur een beetje vervelen, en daar is uiteindelijk ook niet veel meer aan ;D

    - Alle leerlingen hebben hun eigen kamer, en elke afdeling heeft een leerlingenkamer.

    - Over het volgende dag/uren overslaan gedoe: Doe dit alleen als iedereen ermee akkoord gaat, of als alle zinvolle gesprekken gedaan zijn. Het is dus niet omdat je jouw personage laat gaan slapen, dat iedereen dat ook meteen moet doen (: De twee personen die volgende dag of skippen van uren of bellen kunnen laten gebeuren, zijn Burlington en Smugness

    - Wanneer je OOC (out of character) praat, doe dat dan aub met [], {} of (), dat is ook overzichtelijker voor de andere spelers (:

    - Speel geen perfect players, die beslissen in anderen hun plaats

    - Speel en praat met iedereen. Niet gewoon 'jij, ik, koppel. De rest kan stikken.' Neen. Iedereen praat of speelt met iedereen. Capiche?

    [ bericht aangepast op 28 jan 2012 - 17:57 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Het was al avondeten toch? xDD ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Neen]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    (Ik wil wel graag dat het snel de volgende dag is, aangezien we al lang genoeg op Zondag leven 8D)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Je hebt gelijk. ;3 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Ja, ik ook. Stiekem heb ik nog niet gereageerd. Naam. Hinthint. xD]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    [Sorry, was het vergeten.]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Ki-him, ik wéét dat je online bent.]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [Even reclame maken voor Saving Fantasia
    (heb trouwens toestemming van Burlington)]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fáilte

    'Kom maar,' kreunt ze zachtjes. Ik verplaats mijn lippen van haar voorhoofd, langs haar neus naar haar mond waar ik haar verder kus. Na een tijdje ga ik dichter bij haar oor. "Doe hem maar aan," fluister ik met een grijns.


    Take me to wonderland

    Cassie
    'Doe hem maar aan,' fluister hij in mijn oor. Ik kijk hem even grijnzend aan en scheur dan met mijn tanden de verpakking open. Voorzichtig haal ik de condoom uit de verpakking en doe hem om zijn penis. Als ik klaar ben kijk ik Fáilte even aan en de vraag of dit zijn eerste keer is schiet door mijn hoofd. Maar dat lijkt me niet aangezien hij al 18 is.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tiara Noëlle Pofue.

    Ik stop met moeite de laatste stukjes van mijn broodje in mijn mond. "Klaar" Zeg ik, wanneer ik me naar Allie. "Jij ook zo te zien" Zeg ik wanneer ik van haar bord naar haar gezicht kijk. Ik glimlach even.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Allie

    "Klaar. Jij ook zo te zien," zegt Tiara wanneer haar brood op is.
    Ik knik vrolijk en ga rechtstaan.
    "Zullen we? We kunnen misschien naar de bibliotheek, gezien we de toren niet in mogen," zeg ik zacht.
    Ik had al een en ander horen waaien over een monster. Vreemd dat we niks meer gehoord hebben en de leerkrachten het niet persoonlijk komen melden zijn. Ik haal mijn schouders op en kijk Tiara aan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Lily Devon
    Ik voelde hoe hij klaar kwam, en niet veel later kwam ik ook klaar. Grijnzend gaf hij me een kusje op mijn wang en ging naast me liggen. 'Dat was echt heerlijk,' zei ik, en Daniël grijnsde zelfvoldaan. 'Ik zie je ego groeien,' voegde ik eraan toe. Hij barste in lachen uit en ik lachte met hem mee. Plots begon mijn maag te knorren en ik keek naar de klok die aan de muur hing. Het was al bij half zes(?). 'Zeg Daniël.' Hij bromde even. 'Zullen we eens richting eetzaal gaan? Ik heb honger.' Ik liet een korte stilte vallen, maar nog voor hij iets kon zeggen voegde ik er nog aan toe: 'En volgens mij zijn we al te lang weg geweest.'


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Tiara Noëlle Pofue.

    "zullen we? We kunnen misschien naar de bibliotheek, gezien we de toren niet in mogen" Zegt ze zacht. "Daar moeten we toch stil zijn?" Vraag ik zacht, "Als ik pijn heb, ben ik niet stil hoor". Ze haalt haar schouders even op en kijkt me aan. "Welk monster? Ik heb helemaal niets gehoord over een monster?" Vraag ik zacht, maar toch in paniek aan haar nadat ik een stukje van haar gedachte heb meegepikt. "En sorry voor het lezen" Verontschuldig ik me dan.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Allie

    "Daar moeten we toch stil zijn? Als ik pijn heb, ben ik niet stil hoor. Welk monster? Ik heb helemaal niets gehoord over een monster?"
    Ik kijk haar verbaasd aan. Daar had ik toch helemaal niks over gezegd? "En sorry voor het lezen," voegt Tiara er aan toe.
    Ik schud lachend mijn hoofd maar kijk haar dan serieus aan.
    "Doe het nog een keer en ik laat je met je ijspegel rondlopen," zeg ik met een strenge blik. "Ik hou er niet van dat mensen in mijn hoofd zitten. Heb jij een idee waar we heen kunnen?"


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.