• Magic Academy of Saint Montgomery

    The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

    Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.




    Rollen:

    Leerlingen

    Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

    - Maitresse| Anthony Blair | 17 | Kan het verleden van mensen zien
    - Burlington | Mary Elizabeth Santiago | 18 | Remote Sensing
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16 | Ziet emoties
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17 | Kan zichzelf genezen
    - IHEARTZAYNx | Soufian Nigel Prángé | 18 | Dingen tot leven wekken
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18 | Pijn laten voelen
    - Shallowx | Jade Scarlett Origliasso | 18 | Ijs en extreme koude
    - Biologist | Lily Devon | 16 | Haar uiterlijk veranderen
    - Shallowx | Daniël Michael Rhodes| 19 | Tijd (behalve vooruit laten gaan)
    - Darius | Ganz Pitrómon | 19 | Energie overnemen
    - Gancanagh | Catherine "Kitten" Spencer | 16 | immuun voor gaven
    - LovingLoser | Rachel Zorah Brandon | 17 | Gaves overnemen en verbeteren
    - RainbowShake | Duvessa Delaney | 17 | Haar vingertoppen zijn giftig, maar ze kan het gif er wel uithalen.
    -
    -
    -

    Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

    - Maitresse | Brooke Phoenix | 16 | Gevoelens beïnvloeden
    - Burlington | Fedea Ambessa | 17 | Hypnotiseert wanneer ze zingt
    - Caesar | Aminthe Samantha Farnsworth | 16 | Onzichtbaarheid
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17 | Telekinese
    - Darius | Thimo Parker | 17 | Klonen
    - Craziness | Othilie Favre | 16 | Sterke zintuigen
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18 | Het weer veranderen
    - IHEARTZAYNx | Tiara Noëlle Pofue | 17 | Gedachten lezen
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19 | Relaties tussen mensen veranderen
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    - 4Everdeen | Isis Marly Keramphi | 17 | Kan mensen besturen
    - IHEARTZAYNx | Jordi Oliver James | 17 | Teleportatie
    - Smugness | Adriana Minola | 19 | dromen beïnvloeden
    - LordSarita | Melanie Brianne Kowns | 17 | Waanbeelden oproepen
    - Gancanagh | Allie Devon Willows | 18 | Energie ombuigen
    -


    Leraren

    - Demesne | Valeria Gylliger | Het bespelen van elementen
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - Biologist | Katherine Sharp | Pijn stillen/verbuigen/wegnemen
    - Biologist | Christopher Grey | Diertjes en bloemen tevoorschijn toveren
    -
    -

    Afdelingshoofden

    - MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres | Vuur besturen
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles | Gaves kopieren



    - Aigles zijn Aigles, en Tigres zijn Tigres. Laat hen dus geen beste vrienden zijn (dat zou zijn zoals Slytherin en Gryffindor), maar laat hen ook niet constant vechten. Dat gaat op den duur een beetje vervelen, en daar is uiteindelijk ook niet veel meer aan ;D

    - Alle leerlingen hebben hun eigen kamer, en elke afdeling heeft een leerlingenkamer.

    - Over het volgende dag/uren overslaan gedoe: Doe dit alleen als iedereen ermee akkoord gaat, of als alle zinvolle gesprekken gedaan zijn. Het is dus niet omdat je jouw personage laat gaan slapen, dat iedereen dat ook meteen moet doen (: De twee personen die volgende dag of skippen van uren of bellen kunnen laten gebeuren, zijn Burlington en Smugness

    - Wanneer je OOC (out of character) praat, doe dat dan aub met [], {} of (), dat is ook overzichtelijker voor de andere spelers (:

    - Speel geen perfect players, die beslissen in anderen hun plaats

    - Speel en praat met iedereen. Niet gewoon 'jij, ik, koppel. De rest kan stikken.' Neen. Iedereen praat of speelt met iedereen. Capiche?

    [ bericht aangepast op 28 jan 2012 - 17:57 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Jade
    Ik drink wat pompoensap en eet wat, waarna ik ook wat van mijn cola drink en zo gaat het maar door. Totdat ik eindelijk wat voller zit. "Ja!" Zeg ik, alsof ik in de zevende hemel ben. Dan moet ik opeens aan Liam denken en kijk de tafel rond. Waar is die sukkel?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Catherine

    Ik hoor Mary iets aan me vragen.
    "Ja, is goed," zeg ik afwezig. Ik schrik op uit mijn gedachten wanneer er anderen naast ons komen zitten. Ik zie een meisje met rood haar en kijk haar verbaasd aan.
    "Lily Devon, en hoe heet jij? Ik ben overigens nieuw hier. Maar ik zit wel al in het tweede jaar. Ik ben namelijk ingestroomd. En jij? Zit jij ook in de tweede?"
    Ik schrik even van de hoeveelheid aan vragen.
    "Eh, zelfde verhaal, alleen heet ik Kitten," zeg ik met een lachje.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Daniël
    Ik ging tussen Jade en Lily zitten en haalde mijn arm om haar nek weg. Ik zag dat Jade een beetje droomde en grijnsde. "Waar zit jij met je gedachten?" Grijns ik, als ik mijn gezicht recht voor die van haar doe en een plagerige glimlach op mijn lippen zet.

    Jade
    Ik schrik even wakker als ik Daniël zijn stem hoor. "No fucking way, ik was nu net blij dat je pleite was!" Riep ik naar hem uit en ik zag dat hij zijn wenkbrauwen omhoog haalde. "Wat hebben jullie nu gedaan?" Zeg ik dan emotieloos naar Daniël en Lily.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Lily Devon
    'Kitten?' vraag ik verbaasd. 'No fucking way, ik was nu net blij dat je pleite was!' hoor ik Jade plots roepen. 'Wat hebben jullie nu gedaan?' voegt ze eraan toe. 'Dat wil je niet weten,' antwoord ik, terwijl ik op het antwoord van "kitten" wacht.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Mary

    Ik krijg bijna hoofdpijn van de vele mensen aan de tafel en drink rustig van mijn Cola.
    Ondertussen ga ik nog wat eten halen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Catherine

    "Kitten?" vraagt Lilly verbaasd.
    Ik grinnik en haal mijn schouders op.
    "Catherine, mijn vrienden noemen me Cat en dat leidde al snel tot Kitten. Ik ben het al zo gewoon dat ik mezelf doorgaans als Kitten voorstel en vaak niet doorheb dat het tegen mij is als iemand me Catherine noemt."

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 14:58 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Lily Devon
    'Je hebt gelijk,' beaam ik haar, 'Hij heeft volgens mij ook een klein Schots accent, niet waar, Dan? Maar ik vind Catherine zelf mooier. Maar een docent noemde al zo, volgens mij. Weet ik niet meer zeker.' Ik glimlach naar haar.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 14:59 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    (Daniël is niet schots? :'D Maar wel leuk bedacht, hoor, haha)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Ok nee dan heb ik het op iemand anders :'). Ik pas het wel even aan :')]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jade
    "Dat. wil. ik. niet. weten?" Ik keek ze beide vragend aan maar ik vond het een goed idee dat ik inderdaad niet alles wist. Ik schudde mijn hoofd en dronk weer wat van mijn cola.

    Daniël
    Aan het andere meisje dat ik nog niet kende, stelde ik me voor als Daniël en ik draaide me even om naar Lily. "Wat wil je eten?" Vroeg ik haar toen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Lily Devon
    'Wat wil je eten?' vroeg Daniël me. 'Dat is echt lief,' zei ik, 'maar dat hoeft niet. Ik wil wel met je mee lopen en zelf mijn eten nemen.' Waarna ik uitnodigend opstond. 'We zijn drek terug,' zei ik tegen de rest. 'Oh, en Jade, ik vertel het je nog wel.' zei ik en knipoogde naar haar.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 15:03 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Daniël
    'Oh, en Jade, ik vertel het je nog wel.' Lily knipoogde even en ik grijnsde waarna ik met mijn wenkbrauwen wiebelde, legde toen zacht een hand op de rug van Lily en liep weg, maar ik zag nog net Jade een kotsbeweging maken. "Ik denk niet dat ze het wil weten liefje," Grinnikte ik tegen haar.

    (ik ga even snel mijn haren doen, brb)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [En ik ben weg, naar opi en omi. Tschüss.]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Thimo Parker.
    Ik ben inmiddels aan een tafel gaan zitten en laat mijn ogen rusten op de haren van Mary.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Mary

    Ik zie dat Thimo inmiddels ook is komen eten. Ik kijk hem aan en glimlach. Met een paar hoofdknikjes probeer ik hem duidelijk te maken even mee naar de hall te gaan.
    "Ik ga even naar het toilet," zeg ik tegen mijn tafelgenoten en sta op, om naar de gang te gaan.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    But I still have this faith in the truth of my dreams.