• Dat ik mijn ene boek kwijt ben. :c

    We moesten voor het SE van vandaag 2 hoofdstukken uit boek 4 leren,
    en eentje uit boek 3.
    Dus ik gisteren in mijn kluisje kijken, kon ik alleen boek 3 vinden, en ik dacht 'O, dat andere boek ligt vast thuis.'
    Ja nou, niet dus.
    Maar gelukkig, ben ik nerd met biologie, en had ik dus wel dingen onthouden van de lessen , en snap ik het hele erfelijkheid gedoetje met die genen enzo, dus ik denk dat ik mijn toets nog best wel goed heb gedaan,

    maar nu vraag ik me wel af waar mijn ene boek dan heen is :c

    Maar om dit topic nuttig te houden,
    Wie is er nog meer schoolboeken kwijt ):


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Heb je goed in je kluisje gekeken, ik vind altijd mijn spullen terug op een plek die ik drie of vier heb gecheckt


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    Heb je goed in je kluisje gekeken, ik vind altijd mijn spullen terug op een plek die ik drie of vier heb gecheckt

    Heb ik gedaan. Ik heb alle boeken er een voor een uitgehaald, maar hij was er niet :c


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Overal nog een keer goed kijken. (:
    Maar nee, ik raak meestal geen schoolboeken kwijt..


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Afgelopen jaar was ik echt veel van mijn boeken kwijt. Bleken ze bij een vriendin in het kluisje te liggen.
    Dit jaar was ik alleen maar mijn Engels werkboek kwijt.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik raak elke week wel een schoolboek kwijt, die ik dan een paar weken later terugvind.


    Take risks and conquer your fears.

    Mijn boeken nog niet kwijt, maar wel mijn make-up :'D


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    ilovestalik schreef:
    Overal nog een keer goed kijken. (:
    Maar nee, ik raak meestal geen schoolboeken kwijt..


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik raak nooit schoolboeken kwijt, echt nooit.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    ik ben een gratis reizen trein kaartje kwijt.... :c

    das geen schoolboek, I know ^^


    Ligt and Darkness are both very different..

    Toch nog maar eens goed zoeken (:
    Maar ik raak nooit mijn schoolboeken kwijt. Ik heb ze veel te hard nodig.. Soms laat ik ze bij mijn vriend liggen, maar dan weet ik wel dat ze daar zijn.. Maar echt kwijt raken, nee dat is me nog nooit gebeurd.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Soms, maar dan na lang zoeken blijkt ie gewoon op mijn stapel met boeken te liggen!
    En heel eng, ik heb het nou ook over genen en erfelijkheid...
    X


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Page394 schreef:
    Soms, maar dan na lang zoeken blijkt ie gewoon op mijn stapel met boeken te liggen!
    En heel eng, ik heb het nou ook over genen en erfelijkheid...
    X

    haha, Stiekem zit ik gewoon bij jou in de klas (cat)
    Neegrapje, maar erfelijkheid is wel makkelijk ;x
    Maar we moesten voor het proefwerk ook dingen weten over mens&Milieu en nog iets over fotosythese en verbranding en bouwstenen enzo. Maar dat boek waar dat is stond ben ik dus kwijt ;x
    Heel vervelend. Maar ik kende het wel ongeveer, denk ik. Hoop ik tog :c


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Ik ben mijn geschiedenisboek kwijt :W


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    ilovestalik schreef:
    Overal nog een keer goed kijken. (:
    Maar nee, ik raak meestal geen schoolboeken kwijt..


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Ik héb geen schoolboeken.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales