• Hellooo, kent er iemand toevallig een site waar je tweedehands boeken op kunt kopen? Ik wil graag nieuwe boeken, maar ik weet niet wat te lezen. Dus ik ben naar iets op zoek waar ik een beetje door een selectie heen kan bladeren en zeggen "hey, dat is wel tof". Op bol.com moet je al direct specifiek zoeken naar een bepaald boek. Of hebben jullie aanraders eventueel? Ik lees graag thrillers of romans op het moment, maar scifi is ook goed voor mij.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb nog een heleboel boeken van Karen Rose die ik kwijt wil (krul)


    oi, suzy

    Roach schreef:
    Ik heb nog een heleboel boeken van Karen Rose die ik kwijt wil (krul)


    Ik meen me te herinneren dat ik haar wel mocht. Ik zal eens naar haar schrijfstijl kijken dadelijk.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik ken een winkel waar ik tweedehandsboeken heb gezien. Ik denk dat het in de FNAC was in Leuven. Schiet me niet dood als ik het me nu verkeerd herinner en het ergens anders was, maar volgens mij heb ik het daar gezien. Probeer eens bij een FNAC?
    Daar moet je wel naartoe dan. Een site ken ik niet meteen. (:
    Oh of tenzij FNAC een webshop heeft, misschien?

    [ bericht aangepast op 30 maart 2018 - 15:56 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Boekenkraam.nl misschien?


    And then we'll see it.

    Ik haal de mijne altijd uit de kringloopwinkels in mijn dorp, zit je ook niet met verzendkosten en zo.
    In de afgelopen vier maand heb ik zo'n 30 nieuwe boeken van de kringloop gekocht (':


    We were the forever that didn't last

    Is er geen boekenmarkt of iets, bij ons is dat namelijk regelmatig.

    Ik ben zelf een Lars Kepler fan. Hij schrijft zeer gedetailleerd en echt spannend


    Change is for weirdos ~ Niall Horan