• Ik heb hem morgen en ben een beetje vastgelopen op mijn oorspronkelijke idee. Heeft een van jullie nog briljante ideeën, want die van mij zijn inmiddels een beetje op, aangezien het onderwerp wel een beetje niveau moet hebben.


    I am an idiot, I move.

    Wat was je oorspronkelijke idee?


    To infinity and beyond •

    Thuis bevallingen. Tenminste, daar doe ik het over.
    Misschien over de revolutie in het Zuid-Oosten. Dat is nu inmiddels een jaar geleden, was laatst op het nieuws. En dan ga je zien hoe het nu allemaal is.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    De magie van vriendschap! (cat)

    j/k, maar wat dacht je van de Amerikaanse presidentsverkiezingen? Ze zijn weer begonnen, Obama heeft bijna geen enkele belofte waargemaakt, maar al zijn tegenstanders zijn grote kneusjes. Of SOPA/ACTA, want SOPA is alleen voorlopig van de baan maar ACTA is erger en onbekender


    quidquid excusatio prandium pro

    Zaynuary schreef:
    Wat was je oorspronkelijke idee?

    Punk, en hoe dat ontstaan is. Alleen dat onderwerp is niet meer haalbaar in zo weinig tijd.


    I am an idiot, I move.

    - een stad
    - spreekwoorden
    - fietsen ( heeeel nederlands xD)
    - een sport
    - je familie
    - psychologie/ pedagogiek
    - muziekstylen
    - etc..

    Kies iets wat je interesseert of waar je al veel van weet, dan is het veel makkelijker om een presentatie te maken en het te onthouden!

    Veel succes!


    I won't let you come close enough to hurt me.

    Ik deed het over de studiefinanciering (cat)


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Stakende leraren.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Kaas.

    Preecies, Zuid Oosten?


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Ehhm, je kunt het ook over geweld tegen hulpverleners doen... Ik heb zelfs nog een powerpoint presentatie daarover voor je ^^
    Maar ik had dat heel snel af, en er is ook een campagne over; 'Handen af van onze hulpverleners!'
    Veel succes!


    Deep inside, I've never felt alive

    Doe het over plaatsen, landen, gebieden?
    Dat doe ik altijd en daar krijg ik altijd wel goede cijfers mee.
    Ik heb het een keer over Het Gooi gedaan. Die vond iedereen wel leuk.


    Tell me about it, stud.

    Ik doe momenteel iets rond kindermishandeling.

    [ bericht aangepast op 26 jan 2012 - 21:07 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.