• De stelling van deze week luidt:
    Geluk hangt af van wat men kan geven, niet van wat men kan krijgen

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Dit topic is wel geplaatst door een mod! Komt door de programmering van de stelling van de week. Jullie hoeven het niet meer te melden.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 20 mei 2012 - 17:28 ]


    Olive

    Nou, als je altijd maar geeft, maar niets krijgt, is dat niet leuk volgens mij. Dus ik denk dat het beide is. Een mens wordt gelukkig van wat hij/zij kan geven en wat hij/zij krijgt van anderen.


    | Reality is for people that lack imagination |

    nah, het is niet leuk om altijd te geven en zelf niets te krijgen, terwijl iedereen met al hun vreugde van jou profiteert. Maar je kan ook niet verwachten dat je alles in de schoot geworpen krijgt. Dus ik denk beiden.


    -

    Ik vind van wel. Als je kan geven aan iemand, zonder te nemen geef je echt om iemand. En als je zo iemand in je leven heb, mag je wel heel gelukkig zijn.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Allebei een beetje, er moet wel een balans zijn tussen geven en nemen.
    Maar vaak wordt je van geven net iets gelukkiger vooral als je het blije gezicht van die persoon ziet.
    Dus ik zeg bijde


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    MonkeyPie schreef:
    Allebei een beetje, er moet wel een balans zijn tussen geven en nemen.
    Maar vaak wordt je van geven net iets gelukkiger vooral als je het blije gezicht van die persoon ziet.
    Dus ik zeg beide


    The sun will rise and we will try again.

    Ik denk dat als je geeft, je automatisch op nemen uitkomt. Als jij iets aan dierbaren geeft, zullen zij ook proberen om dat jou terug te geven.


    I don't love you because you're beautiful, you're beautiful because I love you

    Absoluut. Ik word zelf altijd erg gelukkig van iets goeds doen voor mijn medemens, en ik merk dat ik dat ook terugkrijg.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Waarom wordt de stelling geplaatst door een ex-mod?
    Anyway, oneens.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik denk allebei want als je iederekeer weer iets geeft maar niks terug krijgt heb je geen geluk dus vandaar.....


    Never give up on the things that make you smile

    Haha geniaal Vivie. x')


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    MonkeyPie schreef:
    Allebei een beetje, er moet wel een balans zijn tussen geven en nemen.
    Maar vaak wordt je van geven net iets gelukkiger vooral als je het blije gezicht van die persoon ziet.
    Dus ik zeg bijde


    Shoganai i ne~

    Ligt aan de persoon eigenlijk.
    Velen hier zeggen al dat het niet leuk is om altijd te moeten geven. ikzelf doe niets liever. Mensen waar ik om geef helpen en gelukkig maken, is iets dat mij gelukkig maakt. Daarvoor hoeft mij neits gegeven te worden: Ik werk voor mijn geluk.

    Het ligt dus duidelijk aan de persoon zelf.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Barnabas schreef:
    Waarom wordt de stelling geplaatst door een ex-mod?
    Anyway, oneens.
    Omdat die op voorhand gepost worden en in een wachtrij worden gezet? Ik denk niet dat Veranika speciaal om 3.03 gaat opstaan om een stelling te posten.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Oneens. Tweerichtingsverkeer, dat.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    WATIC schreef:
    Haha geniaal Vivie. x')


    Lol, dafuq. Ik was dat compleet vergeten.


    Olive