• Ik ben dus ondertussen al weer 3 weken fzo single na mijn eerste vriendje te hebben gehad op een leeftijd van 17 sommige gaan zeggen wat klaag je je hebt al een vriendje gehad andere gaan zeggen omg zo laat pas je eerste vriendje. Maar het draait er dus omdat ik me altijd dik voel hoewel mijn vrienden zeggen dat ik mager ben en dat ik me ook altijd ontzettend lelijk voel. Er hebben jongens dat al in mijn gezicht gezegd, dus ergens zullen ze wel gelijk hebben. Conclusie mijn zelfvertrouwen is dus heel laag en morgen ga ik uit. Ik hoop eindelijk eens wat aandacht te krijgen van een jongen of jongens, want echt aandacht dat ze mijn nr komen vragen heb ik nog nooit gehad en ik zou het gewoon zo graag eens willen. Ik wil gewoon geen single mer zijn. Sorry ik moest het allemaal even kwijt.
    Hebben jullie tips hoe ik mezelf mss wat mooier kan maken fzo?

    Escritura schreef:
    You really don't need a guy to get selfesteem, you know.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    RINUS schreef:
    Als je zo graag wil dat een jongen je aandacht gaat geven en je nummer vraagt, dan ga je dat uitstralen en lijk je dus redelijk wanhopig. Dit trekt geen jongens aan en het zal je avond er ook niet leuker van maken. Oftewel; laat die jongens gewoon even lekker zitten en ga gewoon lol maken. Een vriendje komt wel weer, maar niet als je er naar gaat zoeken.

    PATY HARD!!!(hoera)


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Humhumhum. Ik zie dat er veel werk verricht moet worden als ik aan de macht ben. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    WALD0RF schreef:
    Humhumhum. Ik zie dat er veel werk verricht moet worden als ik aan de macht ben. (cat)


    Hahaha.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Escritura schreef:
    You really don't need a guy to get selfesteem, you know.

    + een beetje zelfvertrouwen tonen en niet zo wanhopig op zoek zijn werkt het best.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    WALD0RF schreef:
    Humhumhum. Ik zie dat er veel werk verricht moet worden als ik aan de macht ben. (cat)


    Hahaha, die jongens moeten maar eens voelen hoe het is om een meisje te zijn xD

    OT: Meid, maak je er niet druk om... Ik voelde me eerst ook onzeker over, en zo'n meid die ken, vind het blijkbaar heel belangrijk dat je véél met jongens omgaat, wil je 'bij haar horen'. Ik trek me er geen zak van aan en negeer haar gewoon :p
    Moet jij ook doen en denk maar zo; Niemand is perfect, zolang je maar gelukkig met jezelf bent (aa)


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik zeg altijd dat als je gaat zoeken naar liefde je verliefd word op het gevoel om verliefd te zijn en niet op die jongen. Daar kom je dan na een tijdje vast wel achter maar dan heb je die jongen zeg maar gebruikt...
    Wees gewoon tevreden met jezelf, niemand is lelijk!
    Sorry dat wilde ik even zeggen...


    Never Say Never! Dreams do come true! <33

    JBSwagg schreef:
    Ik zeg altijd dat als je gaat zoeken naar liefde je verliefd word op het gevoel om verliefd te zijn en niet op die jongen. Daar kom je dan na een tijdje vast wel achter maar dan heb je die jongen zeg maar gebruikt...
    Wees gewoon tevreden met jezelf, niemand is lelijk!
    Sorry dat wilde ik even zeggen...


    Zou je willen stoppen met topics van 4 maanden geleden omhoog te schoppen?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik ga juist veel om met jongens alsof het vrienden zijn, zo ben ik ook bij mijn huidige vriendje gekomen. Die was al... sinds ik een klein meisje van acht ben mijn beste vriend. Meer zoals buddies was het eerst, maar het is nu zoveel leuker.
    Je moet niet proberen, het moet je overkomen ;)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Frodo schreef:
    (...)

    Zou je willen stoppen met topics van 4 maanden geleden omhoog te schoppen?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    JBSwagg schreef:
    Ik zeg altijd dat als je gaat zoeken naar liefde je verliefd word op het gevoel om verliefd te zijn en niet op die jongen. Daar kom je dan na een tijdje vast wel achter maar dan heb je die jongen zeg maar gebruikt...
    Wees gewoon tevreden met jezelf, niemand is lelijk!
    Sorry dat wilde ik even zeggen...


    Kijk alsjeblieft even naar de datum voordat je reageert..


    Full of envy behind that anonymous mask

    Knightley schreef:
    Wees zelfzeker en gelukkig met jezelf.
    Er is niks mooiers dan dat.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Frodo schreef:
    (...)

    Zou je willen stoppen met topics van 4 maanden geleden omhoog te schoppen?


    sorry...


    Never Say Never! Dreams do come true! <33

    Ik heb nog nooit een vriendje gehad, maar dat betekent niet dat ik lelijk ben. Je wordt ook niet spontaan mooier als je een vriendje hebt. En de mensen waarmee je omgaat zijn het niet waard. Het is niet normaal als vrienden je lelijk noemen.

    wth, topic van januari .__.

    [ bericht aangepast op 16 mei 2012 - 16:10 ]


    Destroy what destroys you.

    Stinson schreef:
    Als je zo graag wil dat een jongen je aandacht gaat geven en je nummer vraagt, dan ga je dat uitstralen en lijk je dus redelijk wanhopig. Dit trekt geen jongens aan en het zal je avond er ook niet leuker van maken. Oftewel; laat die jongens gewoon even lekker zitten en ga gewoon lol maken. Een vriendje komt wel weer, maar niet als je er naar gaat zoeken.


    Believe in yourself.