• Vorige week kwam er een nieuwe leerling aan in onze school. Een echt barbiepop als je 't mij vraagt, ze past totaal niet bij onze school. Ze komt elke dag naar school met van die naaldhakken, knalrooie lippenstift en oogschaduw tot haar wenkbrauwen. Ze heeft zelfs een apart tasje mee waar ze al haar make-up in doet. Het ergste is nog dat ze tegen iedereen buiten onze school gaat vertellen dat ELKE jongen aan haar voeten ligt, niet dus. Maar vandaag, kwam ze opeens binnen gehinkeld op krukken, en guess what? Ze had gewoon naaldhakken aan. Naaldhakken en krukken, WAAR ZIT DIE LOGICA?!
    Maar dus, het duurde niet lang of ze 'struikelde' en had ze haar zere voet omgeklonken, waardoor ze naar binnen moest gedragen worden door een van haar vriendinnen.. Ik heb lang niet meer zo hard gelachen.
    Hebben jullie ook zoiets rondlopen bij jullie op school? (:


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Trilogy schreef:
    Ja, wij hebben ook zo'n meisje op school, shirts met zo'n lage hals dat d'r boobs er bijna uitvallen, legging zonder iets erover, van die sletterige hakken en een makeup laag van hier tot Tokyo.
    En ja ik oordeel ja, en het interesseert me echt niet, altijd maar dat gezeur van: 'Je weet niet hoe hij/zij is.' Je kan heel vaak aan het uiterlijk al zien hoe iemand is/zich gedraagd.
    En dat ze onzeker zijn, kan. Maar daar moet je ook niet alles aan ophangen. Ik heb zat vriendinnen die onzeker zijn en die zien er ook niet uit alsof ze met de eerste de beste vent die ze tegenkomen het bed in duiken hoor :')
    -ditmoesterevenuit.


    Dit vind ik echt heel goed gezegd. Die mensen wil ik gewoon niet leren kennen. Je kan zo zien hoe ze zijn, of willen zijn


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Frigga schreef:
    Heerlijk hoe schijnheilig mensen kunnen zijn. Altijd maar zeggen dat andere je niet moeten beoordelen op je uiterlijk en je pas kan oordelen als je iemand kent. Maar zelf doen ze het net zo hard.

    Eerlijk, ik vind haar niet zielig, ik vind jou zielig.


    Heb ik ooit gezegd dat je mensen niet moet beoordelen? Dacht het niet.
    Wie is hier nu zielig? (:


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Flemish schreef:
    Ach. Gelukkig niet zo erg in mijn school. Er zijn er wel enkele, maar nog niet met naaldhakken.
    Ja, wij zijn ook ASO-school en ik ben blij met mijn school, niet te veel 'sletten', er wordt niet gerookt op de speelplaats, toiletten, ect.


    Ik zit ook op ASO, en in totaal zijn we maar met zo'n 150 leerlingen, dus als zij aankomt valt ze echt meteen op, aangezien niemand zich zo gedraagt/kleed zoals haar.
    En bij ons wordt er wel constant gerookt :p.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    skinwalker schreef:
    (...)

    Heb ik ooit gezegd dat je mensen niet moet beoordelen? Dacht het niet.
    Wie is hier nu zielig? (:

    Zei ik je naam? Nee. Ik had het over het algemeen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Frigga schreef:
    (...)
    Zei ik je naam? Nee. Ik had het over het algemeen.


    Nou zeg dat dan, als jij hierop reageert is het logisch dat ik denk dat je het tegen mij hebt..


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Pendule schreef:
    (...)Misschien had ze geen gewone schoenen.


    HHAAHAHA.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ugh, die mensen hebben wij ook rondlopen. :W


    "Well, well. Look who we've got here!"

    I don´t care


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Contostavlos schreef:
    wij hebben een meisje in de klas die denkt dat ze heel wat is en iedereen mag commanderen. ook denkt ze dat iedereen haar aardig vindt en het oke is om vriendinnen te slaan als ze het niet met haar eens zijn. belachelijk gewoon.


    ^^ zoiets dus

    wij moeten een show repeteren met onze klas en ze commandeert ons constant, terwijl ze niet eens meedoet


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Uneventful schreef:
    (...)

    HHAAHAHA.
    Ik zie er de humor niet van in.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Contostavlos schreef:
    wij hebben een meijse in de klas die denkt dat ze heel wat is en iedereen mag commanderen. ook denkt ze dat iedereen haar aardig vindt en het oke is om vriendinnen te slaan als ze het niet met haar eens zijn. belachelijk gewoon.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Happen schreef:
    Op vmbo bivakkeren alle zwangere, rokende sluts. (krul)


    jezus doe even normaal man. Dat is helemaal niet zo!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Dat is best wel faal, haha :'D


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Happen schreef:
    Op vmbo bivakkeren alle zwangere, rokende sluts. (krul)

    Hoezo iedereen over één kam scheren?
    Wat jij zegt is het precies het zelfde als zeggen dat alle buitenlanders zware criminelen zijn.

    OT:
    REDHEADSROCK schreef:
    Do not judge before you know her.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.