• ////

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 19:41 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Nope, I haven't. Ik hoor wel vaak vergelijkingen met Mirai Nikki, die ik wel heb gezien. En MN was awesome, dus misschien is deze dat ook wel, I dunno. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Gezien en ik vond het leuk ;D Ik wou hem aansmeren aan een vriend van mij.. Hij vond het leuk, totdat hij zag hoe ze het bloed tevoorschijn lieten halen xd

    [ bericht aangepast op 3 juni 2013 - 19:26 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik ben het tegen gekomen, maar het staat nog steeds op mijn 'to-watch' list. Ik wil die shit echt snel zien, maar anders loopt alles door elkaar en denk ik op een gegeven moment "waar the fuck ben ik gebleven?" Dus dat word 'm niet.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    ////

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 19:41 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Al sinds juli de manga. Hij is eindelijk na een jaar weer ongoing!

    Er komt waarschijnlijk geen tweede seizoen van de anime though.. In Japan was het echt een flop, al was het in Amerika wel een hit, volgens mij.

    ///

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 19:42 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Hashirama schreef:
    Is de manga trouwens verder als de anime? Ik heb namelijk het idee dat die veel verder is, met 56 hoofdstukken ofzo tegenover 12 episodes. En het zijn ook best lange hoofdstukken.

    De anime stopt bij chapter 21. Juist daar begint mijn favoriete arc.

    [ bericht aangepast op 6 juni 2013 - 21:23 ]

    De manga is geëindigd. ;n;

    I DIDN'T EVEN GET THE END. THEFUCK'S UP WITH SHIRO ;A;