• Tenminste op mijn eigen computer. Ik zit nu beneden en daar werkt Q. wel gewoon maar boven dan blijft hij op een wit scherm en dan zie ik bij de tabblad dat hij telkens switcht tussen logout en een of andere message, heel snel achter elkaar. Maar andere sites kan ik wel gewoon openen, weet iemand waaraan dit op mijn computer kan liggen of ligt het aan Q.?

    Ligt het aan de internetprovider dat je gebruikt?


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    ik denk dat het aan je pc ligt maar wat het is..


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    MESSIBI schreef:
    Ligt het aan de internetprovider dat je gebruikt?


    Dan zou het toch ook niet op de computer beneden werken? Aangezien het allemaal op een zo'n modem zit?

    Dan lijkt het me nogal logisch dat het aan je computer ligt. Misschien gebruik je andere bestuurssystemen/browsers oid waardoor het faalt, maar daar kan ik je niet mee helpen.


    Felix

    Confused schreef:
    (...)

    Dan zou het toch ook niet op de computer beneden werken? Aangezien het allemaal op een zo'n modem zit?


    Het zou kunnen dat je boven bijv. Chrome heb en beneden Opera. Dat bedoelde ik meer.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Oh oke. Nee, we hebben boven Chrome en beneden. maar ik heb m'n computer boven opnieuw opgestart maar dat hielp ook niet? :s

    hoe oud is je computer ongeveer? want ik heb ook websites die niet werken op mijn computer die al wat ouder is.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Ik heb Rutger een mailtje gestuurd in de hoop dat hij misschien iets weet. Nu zit ik op Internet Explorer en die doet t wel. Maar dat is kut met Quizlet aangezien mijn pc dan heel vaak vast loopt en Quizlet er altijd op een rare manier op het beeldscherm komt. Hopen dat Google Chrome snel gefixt kan worden op mijn computer. :S

    Probleem opgelost! (dankzij Rutger! (: )

    [ bericht aangepast op 27 jan 2012 - 19:36 ]