• Informatie:
    Op 21 december 2012 verging de aarde niet wat iedereen verwacht had. Maar toch veranderde de wereld drastisch. Een grote groep mensen hadden eeuwen hun bestaan kunnen geheim houden, gingen als alle andere gewone mensen door het leven. Maar 21 december 2012 was de dag dat bekend werd wat ze waren. Het was geen fantasie meer. Er waren mensen die de elementen van de aarde konden besturen. Zij zijn de kinderen van moeder natuur die de aarde in balans moesten houden. Elk mens dat een afstammeling was van moeder natuur werd vanaf zijn geboorte tot een bepaald element aangetrokken. Water, vuur, lucht of aarde. En vanaf hun dertiende verjaardag waren ze in staat om één bepaalde element te besturen. Dat hun geheim werd openbaar gemaakt, gebeurde niet zonder gevolgen. De gewone mens werd zo bang voor deze mensen hun krachten dat de volwassenen werden uitgeschakeld, en de jongeren opgesloten in een soort tehuis waar het onmogelijk is om buiten te geraken.

    Verhaal:
    Het verhaal begint dat ze wakker worden op hun kamer. Het is zo ingericht dat het lijkt op hun oude kamer van thuis. In het begin is het niet helemaal duidelijk waarom ze daar zitten, maar wanneer verteld wordt dat hun gave een slecht iets is, en dat ze moeten leren deze gave te onderdrukken. Eerst doen ze netjes wat hun gezegd wordt, maar ze voelen zich steeds harder aangetrokken tot hun element, en ze besluiten om een plan uit te werken om daar weg te komen.

    De verzorgers mogen nu een onderdeel kiezen dat ze graag willen geven.

    Schema:
    (De jongeren hebben telkens 1 les in de voormiddag, en 1 in de namiddag.)

    Maandag:
    Sport (Celine Maria Darren)
    Gewone les (zoals wiskunde, chemie, etc) (Olivia Rose Jones)
    Dinsdag:
    Gevaren van de elementen (les) (Christina Immor)
    Controle over de elementen (les) (Fay Valentina Rush)
    Woensdag:
    Praatuur met verzorger * (Fay Valentina Rush)
    Vrij
    Donderdag:
    Sport (Celine Maria Darren)
    Gewone les (Olivia Rose Jones)
    Vrijdag:
    Praatuur met verzorger (Christina Immor)
    Vrij
    Zaterdag:
    Algemene les elementen (Theoretisch)
    Vrij
    Zondag:
    Heel de dag vrij

    * (De verzorger probeert ervoor te zorgen dat ze minder krachten gaan gebruiken, dus ze gaan de jongeren proberen te manipuleren.)


    Rollen:

    Kinderen van moeder natuur:
    - LovingStyles | Aimee Jade Tempeste (16) | Water
    - Patriot | Valeria blake (17) | Vuur
    - Shallowx | Celeste Amarante Dubois (17) | Water
    - REDHEADSROCK | Éloise "Elo" McIntosh (15) | Vuur
    - xZaynatic | Alyson Twilight Avery (16) | Vuur
    - thePineapple | Aurora Thompson (18) | Lucht
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle (18) | Aarde
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime (17) | Water
    - Smugness | Fáilte Abhainn (18) | Water
    - Patriot | Loren Roudette (27) | Water
    - Diapal | Zendé (17) | Lucht
    - Shallowx | Ryan Michael Blake (18) | Aarde
    - LovingStyles | Brandon Jayden MacKay (17) | Vuur
    - Spyclon | Ivar Chesule (17) | Vuur
    - Pendragon | Thalia Apolline Grace (16) | Water
    - Yayde | Scarlett Aizura (16) | Aarde
    - Sunsparkle | Alouette Favre (17) | Aarde
    - Sunsparkle | Ésme Sienna Dubloi (18) | Lucht
    - iBeliebe | Selene Rose Melody (18) | Lucht
    - IHeartMusicc | Brooklyn 'Brook' Camille Jackson (17) | Water
    - LovingLoser | Dylan Ryan Munc (18) | Vuur
    - LovingLoser | Mia Chantel Rose (17) | Water
    - LovingLoser | Jade Sky Dion (17) | Lucht
    - Sunsparkle | Quinn Sydney More (17) | Water

    (Er mogen geen jongeren meer aangemaakt worden.)

    Verzorgers: (diegene die verbieden om hun krachten te gebruiken)
    - Patriot | Loren Roudette (27) | Water
    - HurtedHeart | Fay Valentina Rush (21) | Vuur
    - LoonyLuna | Gereserveerd
    - Smugness | Christina Immor (19) | Water
    - xZaynatic | Olivia Rose Jones (61) | Water
    - IHeartMusicc | Celine Maria Darren (23)| Aarde

    (Verzorgers kunnen gewone mensen of ook kinderen van moeder natuur zijn. Deze kinderen van moeder natuur staan aan de kant van de mensen. Ze worden ook gebruikt om de jongeren in toom te houden.)

    Invullijst:
    Naam:
    Jongeren/Verzorger:
    Leeftijd (jongeren: 15 -18):
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Element:
    Extra:

    (De elementen zijn vergelijkbaar met die van ‘The Last Airbender”, dus je kan als je water stuurt ook bloed besturen enz.)

    Regels:
    ø Je kan maar 1 element hebben, en geen 2 of meer tegelijk.
    ø Je mag een relatie, ruzie met een ander personage hebben, alleen als je hier toestemming van de ander voor hebt.
    ø Seksuele teksten zijn toegestaan.
    ø Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ø Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ø Je mag maximum 3 personages per persoon hebben.
    ø Als je nog bijkomende krachten weet zoals onder water ademen bij watersturen, vraag je eerst aan mij in het rollentopic. Deze krachten kan dan elke, in dit geval, waterstuurder gebruiken.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 feb 2012 - 18:58 ]


    Take me to wonderland

    Naam:Aimee Jade Tempeste
    Jongeren/Verzorger: Jongere
    Leeftijd (15 -18): 16
    Uiterlijk:


    Aimee is ongeveer 1.70 en heeft een mooi slank figuur. Ze heeft lang golvend licht bruin haar en oceaan blauw/groene ogen met gouden vlekjes erin, waar jongens gemakkelijk de weg in kwijt raken.
    Innerlijk:Aimee heeft vaak veel energie en kan soms een beetje brutaal zijn. Aimee doodsbang voor spinnen, zelfs de hele kleine. Ze is erg avontuurlijk maar daardoor wel soms een beetje té roekeloos. Ook vind ze het leuk om met jongens te flirten.Ze is ook bijna altijd vrolijk. Ze kan af en toe behoorlijk sarcastisch doen. Ze is altijd in voor een grapje, kan lekker gek doen. Ook heeft veel lef en schaamt ze zich niet snel. Voor de rest is Aimee echt een lief meisje, tenminste voor haar vrienden en vriendinnen
    Element: Water
    Extra: komt later

    [ bericht aangepast op 28 jan 2012 - 17:52 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Naam: Valeria blake
    Jongeren/Verzorger:
    Leeftijd (15 -18): 17
    Uiterlijk:


    Innerlijk: valeria is iemand met twee persoonlijkheden. Het ene moment is ze een lief, vriendelijk meisje en het andere moment is ze een arrogant, sarcastisch wicht. Haar stemming slaat nogal snel om en ze is nogal snel op haar tenen getrapt maar houdt wel altijd haar hoofd koel, wat er ook gebeurt.
    Element: Vuur
    Extra: Ze heeft een kleine tatoeage van een vogeltje op haar linkerpols, de betekenis wil ze aan niemand vertellen.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Heb even wat aangepast in het beginpost. Verzorgers mogen ook ouder dan 18 jaar zijn. :p die leeftijdsgrens van 15-18 jaar telt alleen voor de jongeren. Was ik vergeten te vermelden. ^^


    Take me to wonderland

    Ik wil graag een jongere reserveren, die zal ik op een beter tijdstip uitwerken, aangezien ik nu graag wil slapen. :9~


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Zo, je staat gereserveerd. :p


    Take me to wonderland

    Naam: Éloise "Elo" McIntosh.
    Jongeren/Verzorger: Jongeren.
    Leeftijd (jongeren: 15 -18): Vijftien.
    Uiterlijk:



    Éloise heeft enorm fel roze-rood haar. Ze is niet zo groot (één meter vijfenzestig) en heeft eigenlijk altijd een glimlach op haar gezicht. Éloise is slank maar vrouwelijk gebouwd.

    Innerlijk:
    Éloise's innerlijk is totaal verschillend van haar uiterlijk. Ze lijkt een hele pittige tante, maar is erg zacht. Éloise is vaak verdrietig omdat ze haar ouders en vrienden mist maar laat dat nooit zien.

    Element:
    Vuur.

    Extra:
    Geen extra.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Naam: Alyson Twilight Avery
    Jongeren/Verzorger: Jongeren
    Leeftijd (jongeren: 15 -18): 16
    Uiterlijk:






    Innerlijk: Alyson is lief tegen de mensen die ze mag. Maar als je haar of haar vrienden beledigt kan ze nog wel is bitchy uit de hoek komen. Ze heeft haar arrogantie momentjes, maar die zijn snel weer over. Ze geeft veel om haar uiterlijk, maar ze is niet vies van een potje vechten.
    Element: Vuur
    Extra: Ze heeft een tattoo met roosjes en schedels op haar onderrug.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2012 - 11:20 ]


    El Diablo.

    Naam: Aurora Thompson
    Jongeren/Verzorger
    Leeftijd: 18
    Uiterlijk: Aurora is erg klein voor haar leeftijd en wordt vaak jonger geschat.


    Innerlijk: Aurora is niet iemand die vaak haar mond open doet, maar als ze het doet zegt ze wel iets slims. Ze is een denker en weet erg veel. Ze neemt nooit overhaaste beslissingen en wilt haar vrienden van stommiteiten beschermen.
    Element: Lucht
    Extra: Ook al is ze heel stil, ze is geen verlegen persoon al komt ze zo wel vaak over.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2012 - 11:33 ]


    Cookies!


    Naam: Jason Quinten Happle
    Jongeren
    Leeftijd: 18
    Innerlijk: Hij is vriendelijk en kan tegen een stootje. Hij is niet echt ergens bang voor en laat zich niets in de weg staan. Hij houd van avontuur maar ook dit is voor hem nieuw. Hij is trots op zijn gave en heeft het aardig onder controle. Hij is niet echt stil dus vrij luidruchtig en laat ook vaak zien dat hij er is. Hij duikt bijna nooit in een boek en ik vrij sterk. Hij vind het onzin dat hij opgesloten moet zitten hij doet niemand een vlieg kwaad.
    Element: Aarde. Dus ook zand en Metaal.
    Extra: Hij is blind en ziet alles om zich een via aarde. Hij voeld trillingen. Hij weet ook hoe iemand eruitziet en kan dat ondanks zijn blindheid helemaal beschrijven. Je ziet niet dat hij blind is. Hij kan goed luisteren.

    [He is the Male Toph xD]





    Naam: Madison Quin Prime
    Jongeren
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk: Ze heeft bruin groene ogen en is vrij lang 1.72. Ze is slank en vrouwelijk gevormt
    Innerlijk: Ze is vriendelijk, maar kan overslaan in een bitch ze heeft water onder controle maar bloed nog niet. Haar broertje was gehandicapt dus ze kan met veel situaties omgaan. Ze vind het leuk om te kletsen maar ze kan ook heel rustig zijn. Haar karakter is heel verschillend omdat ze een gespoorde persoonlijkheid heeft.
    Element: Water
    Extra: Ze kan ook ijs en bloed besturen. Ze kan ook Healen en helpt graag mensen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Iedereen toegevoegd. ^^ Als we ook nog een paar verzorgers hebben, kunnen we beginnen. :p


    Take me to wonderland

    Naam: Fáilte Abhainn
    Jongeren
    Leeftijd: 18
    Uiterlijk:


    Hij is redelijk klein, en wordt daarom soms leprachaun genoemd.
    Innerlijk: Fáilte Is een onzekere jongen, maar aan de andere kant is hij ook heel sociaal en lacht enorm veel. Hij staat altijd in voor een grap, maar waar hij het meeste van houdt is eten.
    Element: Water
    Extra: Fáilte is van ierse afkomst,en toen hij nog op school zat werd hij erg gepest.


    Take me to wonderland

    Yaay :) Failte met zijn sexy buik is er ook :)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik maak zo wel even een verzorger c:


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Naam: Loren Roudette
    Jongeren/Verzorger:
    Leeftijd: 27
    Uiterlijk:


    Innerlijk: Loren is een man zonder echte gevoelens buiten woede, irritatie en soms ook ongemak. Hij deelt mensen snel in als zwak als ze hun emoties niet onder controle kunnen houden. Zelf is hij een harde, afstandelijke man die nooit de controle over wat dan ook verliest. Loren is een voorstander van de overheid/mensen en heeft er een lange legerdienst opzitten voor hij hier als verzorger zijn 'eigen soort' kwam benadelen. Hij rekent zichzelf niet graag tot de groep van de jongeren en ziet dat deel van hem als een afwijking.
    Element: Water.
    Extra: Hij heeft geen problemen met bloed besturen noch problemen met harde straffen uit te delen.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Invullijst:
    Naam:
    Celeste Amarante Dubois
    Jongeren/Verzorger: Jongere
    Leeftijd (jongeren: 15 -18): 17
    Uiterlijk: Ze heeft ravenzwarte haren die lang zijn en die bijna tot haar stuitje raken. Haar ogen hebben een hazel-tint, maar soms kunnen deze veranderen naar een groenachtige kleur. Omdat zij een porseleinen huid heeft, lijkt haar gezicht vaak iets magisch te hebben. Haar lengte is ongeveer 170cm.


    Innerlijk: Ze is een vrije geest die alles doet waar ze zin in heeft en hier niet over nadenkt. Ze is zo onspelbaar als het weer en kan elk moment van karakter verander, maar over het algemeen is ze stil en mysterieus - niemand kan haar peilen wat ze denkt. Wel is ze vrij flirterig en wilt dan ook elke jongen om haar vinger wikkelen, maar dit wil ze liever niet meer. Ze wil een echte vaste partner die van haar houdt en niet met haar gaat omdat ze mooi is. Celeste is vrij sociaal, maar als ze het niet hoeft te zijn, doet ze het ook niet en houdt zich meestal buiten de aandacht.
    Element: Water, dus ze kan ook bloed sturen etc. Alles wat erbij hoort. :'D
    Extra: Ze kan heel mooi zingen en houdt van zwemmen en de zon, maar ook van de nacht. Ze is eigenlijk heel onzeker, maar maskeert dit door de vrije geest te zijn die ze wil.


    Ze heeft een tattoo met de muzieksleutel en een vlinder, de reden is omdat het zingen haar leven heeft gered. Omdat de muzieksleutel de sleutel van haar hart tot de vrijheid is. Dit wil ze liever niet aan iemand vertellen.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 19:12 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.