• voor de mensen die het niet weten, ik loop stage in Zwolle. Zelf woon ik er 2 uur vandaan. Ik ga elke dag op en neer en werk met een groepje van 4 aan een game. De game die we maken vraagt veel werk van mij. Het is een 2D game voor kinderen van 4 jaar. Wat betekent dat? Héél veel tekenwerk en ook nog eens heel veel animaties. Want ja, kinderen houden van animaties. Het probleem is, ik ben de enige artist. Dus al het tekenwerk is aan mij. Ik maak de art, als het niet goed genoeg is moet ik heel veel dingen aanpassen etc. Dit neemt heel veel tijd in beslag. Nu heb ik een geweldige "werk" aangeboden gekregen. Het is een werk van een groepje jongeren die een project klaarmaken voor Ubisoft. Ubisoft is één van de grootste game bedrijven van de wereld.
    Dit is een kans om mijzelf te laten zien. Maar ook een kans om mijn tijd totaal te verspillen. Want als ik aan zoiets begin, wil ik het ook echt goed doen, dus ben ik bereid om uren aan één plaat tekening te zitten. Maar ik heb de tijd écht niet. Ik heb mijn project voor mijn school. Dat is verbonden aan mijn diploma volgend jaar. Ik moet de kans laten gaan om mijn school te halen. Het deed even pijn, maar ik heb mijn keuze gemaakt. Ik moet nee zeggen tegen de jongen die mij vroeg om art klaar te maken voor de flyers, en kaarten bla bla bla.
    Ik vind het zo onprofessioneel om nu opeens nee te zeggen want we hebben wel een keer afgesproken om te bespreken wat er allemaal gedaan moet worden. Hoe kan ik het hem duidelijk maken zonder dat hij denkt van the fuck.

    Dank je wel voor de moeite en hulp alvast.

    Big hugs

    Als ik jou was zou ik hiermee naar school gaan en vragen of je je huidige project niet kunt laten vervallen, om deel te nemen aan het project van Ubisoft.
    Ik neem aan dat ze bij jou op school ook realiseren wat voor een geweldig aanbod Ubisoft jou geeft en ik denk dat zij het ook zonde zouden vinden als je die kans laat varen voor school.

    Wellicht niet het antwoord dat je wilt horen, maar dat is wat ik in deze situatie zou doen.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Dreadful schreef:
    Als ik jou was zou ik hiermee naar school gaan en vragen of je je huidige project niet kunt laten vervallen, om deel te nemen aan het project van Ubisoft.
    Ik neem aan dat ze bij jou op school ook realiseren wat voor een geweldig aanbod Ubisoft jou geeft en ik denk dat zij het ook zonde zouden vinden als je die kans laat varen voor school.

    Wellicht niet het antwoord dat je wilt horen, maar dat is wat ik in deze situatie zou doen.


    het is niet een project van Ubisoft maar een project voor Ubisoft. Deze mensen hebben niks met Ubisoft te maken.
    En bovendien, ik zit midden in het project van stage. Als ik nu stop met dit project kan het project niet meer eens verder. Dat kan ik mijn projectgenoten niet aan doen want zij zijn ook bezig voor een cijfer/beoordeling ;p

    Ik heb eigenlijk helemaal geen tijd om hierop te reageren, maar oké

    Ik zou hem gewoon het hele geval uitleggen en daarbij ook hoe naar je het vind. De waarheid dus, dat werkt altijd het best en als hij daar geen begrip voor heeft, dan is dat heel erg jammer, maar is daar niks aan te doen. Het is wel naar though, dingen opgeven voor je studie, maar studies zijn nu eenmaal heel hard nodig om iets te bereiken in je leven tegenwoordig. Vroeger kon je veel meer zonder diploma's, was dat hele gebeuren veel flexibeler. Opzich is een game voor kindjes maken wel heel geweldig en bijzonder though. Ik zou vooral proberen daarvan te genieten. Maar ik snap je heel erg goed. Ik heb enkele jaren geleden ook moeten kiezen tussen het behalen van mijn gymnasium of blijven synchroonzwemmen, iets waar ik heel veel talent voor had. Ik heb toen uiteindelijk gekozen voor school, omdat ik mijzelf niet zag als sporter de rest van mijn leven. Het blijft *** maar aan de andere kant heb ik nu wel dingen gevonden en bereikt die anders nooit op mijn pad waren gekomen. Soms moet je even doorzetten en de tanden op elkaar bijten. Er komt echt wel weer een periode dat je een kans krijgt en daar wel ja tegen kunt zeggen. Daar ben ik zeker van. Vooral bij zo'n talentvol iemand zoals jij.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik zou het precies zo uitleggen zoals hier! Eerlijk, duidelijk en het laat zien dat je het wel graag had willen doen, maar gewoon de tijd niet hebt!
    Wel jammer dat zoiets juist nu op je pad moet komen!


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Idd leg uit aan de jongen dat je de tijd niet hebt omdat je voor school moet werken...


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Als ik vanuit mezelf zou kijken heb je spwieso de goede leuze gemaakt. Zoals je zegt is het niet van Ubisoft maar voor Ubisoft, ik denk dat daar ook nog een verschil ligt. Daarbij komt dat een diploma wel echt veel kansen bied. Ik denk dat je het best gewoon eerlijk kan zijn en het zo snel mogelijk moet vertellen aan die jongen. Ook dat je het heel jammer vind maar dat school even voorop gaat. Volgens mij kan jij dat heel goed overbrengen. (:


    The truth is out there.

    Hag schreef:
    Als ik vanuit mezelf zou kijken heb je spwieso de goede leuze gemaakt. Zoals je zegt is het niet van Ubisoft maar voor Ubisoft, ik denk dat daar ook nog een verschil ligt. Daarbij komt dat een diploma wel echt veel kansen bied. Ik denk dat je het best gewoon eerlijk kan zijn en het zo snel mogelijk moet vertellen aan die jongen. Ook dat je het heel jammer vind maar dat school even voorop gaat. Volgens mij kan jij dat heel goed overbrengen. (:


    Pretty is just a pretty word.

    Mijn berichtje dat ik heb gestuurd:

    Hi,
    Hoe gaat t met je? Ik wou je de laatste paar dagen al contacteren. Maar ik heb het perfecte moment niet te pakken kunnen krijgen. Ik denk dat ik mezelf moet terugtrekken van het project vòòr het beginnen. Want mijn stage begint elke dag drukker te worden. Ik moet echt heel veel tijd insteken in mijn project voor stage en ik heb de tijd en moeite er niet meer voor, voor het project van jou. Ik heb het jou al eerder verteld dat ik zou kijken of ik überhaupt tijd voor klaar kon maken. Ookal zou ik al mijn vrije tijd ervoor klaar maken, het zou me niet lukken om de perfecte art te maken waar je op zit te wachten. Ik heb er lang over na gedacht maar ik moet helaas school boven dit project houden.

    Ik hoop dat je er begrip voor hebt.

    Dank je wel :)

    mehri
    jij stuurt nu een bericht naar je school zovan hallo ik kan aan dingen van ubisoft werken, dit is een droom kans, ik wil dit doen, kunnen we iets regelen?


    I live for the applause, you will die for it.