• Heb jij dat ook wel eens? Dat je een pokkeneind moet fietsen en dat je bijvoorbeeld een lekke band heb of ketting eraf of wat dan ook?

    Vertel het hier.

    Ik had vandaag dus iets wat echt ***** is.

    Ik fietste naar huis.. D8 omg wat heeft mijn fiets ( hele harde rare krakende geluiden enzo ). Ik d8 ff harder fietsen en hopen dat ik het haal en ja hoor 100 meter verderop... Ketting doormidden. Moest nog meer dan 10 km. Helemaal lopend. Paar minuten later een meisje vlak voor mij ook fiets kapot. Ketting eraf. Wij zo samen met een kwaiie kop naar huis toe lopen. Nou toevallig hielden we beide van R&B dus had ik maar muziek op mijn telefoon gezet. Zij moest ff later afslaan. Ging ik steppen en er kwam een groepje meiden aan. Die vonden het sneu voor mij. Hebben ze me naar huis gedrukt en ik was toen weer vet blij. Zo leer je wel nieuwe mensen kennen en dat is wel chil. En wat wel erg was.. Er fietste een groepje van die kinderachtige ***jonkies langs en die gingen zitten lachen dat wij de fiets kapot hadden. Ik heb toen gewoon keihard geschreeuwd HOU JE FUCKING BEK DICHT SUCKER. Nou toen waren ze wel stil.

    Er waren genoeg mensen die langsfietsten die ik kende maar die hadden er allemaal gewoon lak aan. Fietsen gewoon door en lieten mij stikken. ( ik blij dat ik die meiden tegenkwam en toch nog redelijk snel thuis weten te komen )

    Heb je ook wel eens zo iets meegemaakt?

    En daarom: SUCK FIETSEN. ( binnenkort ff sparta met halen. Jeweetwel zo'n fiets op benzine en zo'n klein uitlaatje eronder. xD )


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    x'D


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    :P:P
    liever fietsen dan met de tam naar school :S
    ik zit een HALFUUR in de tram omdat andere moeilijk doen en bijna elke dag een gevecht is.
    mijn school ligt 6 km van mijn huis
    daar doe ik dus elke dag 30 min over :!
    ik word er gek van...

    ik haat die tegen wind moet je hard fietsen en dan kom je nog niet vooruit.

    ik moet ook lang fietsen naar school soms wel 20 min. en als je dan elke dag die stomme jochies tegenkomt is dat geen pretje en mijn vriendin die meefietst doet de hele tijd arrogant en praat de hele tijd door

    ik moet ook lang fietsen naar school soms wel 20 min. en als je dan elke dag die stomme jochies tegenkomt is dat geen pretje en mijn vriendin die meefietst doet de hele tijd arrogant en praat de hele tijd door

    Ja idd. Ik fiets vaak alleen met mijn muziek op. Kan dan eindelijk mijn eigen snelheid bepalen ( rond de 20 km per uur ) en dan fietsen er jonkies voor je die niet eens aan de kant gaan als je belt. Ik ben dan al geneigd om ze een voor een een dikke trap tegen de fiets aan de geven. En ik geef eerlijk toe dat ik dat vaka genoeg heb gedaan :$.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Toen ik en een vriendin naar school fietsten waaide het zo hard dat we bijna in de sloot waaiden, en toen moesten we lopen :S


    Veni, Bibi, Vomui

    Ik ga me de trein naar school, geen probleem dus,
    maar wel als we met school moeten fietsen zoals op sport dag; dn moest ik me een fiest van school rijden, zo een waar da u achterwerk na 4000 jaar nor steeds pijn van eeft,
    echt jong, da zadel was precies ne steen, =O na 45 km was ik wel blij dak dr eindelijk van mocht! xp
    IK HAAT DIE KUTFIETSEN VAN SCHOOL!


    Turning up the volume

    Ik moet elke dag fietsen, zo'n 8 km. Heb alleen wel heel vaak een lekke band enzo. Dat is echt ***. Moet ik nog 6 km naar huis lopen. Ik heb een weddenschap met een meisje uit mijn klas dat ik tot Kerst 2008 geen nieuwe fiets heb en dat die van mij nog niet uit elkaar is gevallen. Ik ben er natuurlijk heilig van overtuigd dat dat lukt (A) heb hem pas laten maken, want zo'n stangetje zat los en die liep steeds aan. Dus eens in de zoveel tijd hoorde je ineens zo'n superirritant geluid en dan kijkt natuurlijk iedereen mij aan xD Dus ik heel droog de stang terugschoppen en dan kon ik weer verder. Wat mij het meest aan fietsen irriteert is dus dat ze zo snel kapot gaan :P Misschien kan ik er ook gewoon niet mee omgaan...


    I clicked my heels and wished for you.

    fietsen kan leuk zijn, maar niet altijdXD hangt van de wind af en het weer:P


    I am an idiot, I move.

    ik moet ook elke dag fietsen.
    7 km ofzo. xD
    tis nog niet zo heel veel, maar als het waait, oeioei, nou, dan heb ik er toch echt wel een schurft hekel aan. ô.o
    ik heb het wel eens gehad dat onze sturen in elkaar haakten en ja, toen gingen we vallen.
    ik kon er nog net af springen, maar een vriendin van me kreeg de volle laag. ><
    lag ze daar onder al die fietsen, het arme kind. xD
    maargoed. ik haat fietsen ook. ^^


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    fietsen; is niet kwoel:P
    het lijkt wel alsof wij áltijd tegen wind hebben ;O
    of anders regent/stormt/hagelt enz. het!
    en als zelfs dat niet het geval is; dan fietsen de jongens uit onze klas voor ons; dat betekent dat je dr 2x zolang over doet. (5km normaal gesproken 20min ofzo; dan 40min)
    maar vorige week toen t lekkor weer was; dan is het niet zo heel erg =D vind k dan!


    it's cool to know nothing.

    Ik heb besloten om in de winter gewoon met de grote arriva bus te stappen xD.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    fietsen; is niet kwoel:P
    het lijkt wel alsof wij áltijd tegen wind hebben ;O
    of anders regent/stormt/hagelt enz. het!
    en als zelfs dat niet het geval is; dan fietsen de jongens uit onze klas voor ons; dat betekent dat je dr 2x zolang over doet. (5km normaal gesproken 20min ofzo; dan 40min)
    maar vorige week toen t lekkor weer was; dan is het niet zo heel erg =D vind k dan!
    Ben het met mijn naamgenootje eens (A) ALTIJD TEGEN WIND, zelfs als je het op de heenweg ook had -_-'


    Sweet dreams will come true.

    Een van de ergste dingen si dus: Mijn pa houdt van fietsen. HIj s er dol op, zijn hele leven bestaat daaruit, soms heb ik wel eens het gevoel dat hij mij en m'n broertje daarvoor laat stikken, En we gaan met hem op vakantie naar Duitsland^^ Maar hij wil daar gaan fietsen :|


    Sweet dreams will come true.

    XD
    was pas mijn achterband geplakt, volgende dag: VOORband lek XD