• Heb jij dat ook wel eens? Dat je een pokkeneind moet fietsen en dat je bijvoorbeeld een lekke band heb of ketting eraf of wat dan ook?

    Vertel het hier.

    Ik had vandaag dus iets wat echt ***** is.

    Ik fietste naar huis.. D8 omg wat heeft mijn fiets ( hele harde rare krakende geluiden enzo ). Ik d8 ff harder fietsen en hopen dat ik het haal en ja hoor 100 meter verderop... Ketting doormidden. Moest nog meer dan 10 km. Helemaal lopend. Paar minuten later een meisje vlak voor mij ook fiets kapot. Ketting eraf. Wij zo samen met een kwaiie kop naar huis toe lopen. Nou toevallig hielden we beide van R&B dus had ik maar muziek op mijn telefoon gezet. Zij moest ff later afslaan. Ging ik steppen en er kwam een groepje meiden aan. Die vonden het sneu voor mij. Hebben ze me naar huis gedrukt en ik was toen weer vet blij. Zo leer je wel nieuwe mensen kennen en dat is wel chil. En wat wel erg was.. Er fietste een groepje van die kinderachtige ***jonkies langs en die gingen zitten lachen dat wij de fiets kapot hadden. Ik heb toen gewoon keihard geschreeuwd HOU JE FUCKING BEK DICHT SUCKER. Nou toen waren ze wel stil.

    Er waren genoeg mensen die langsfietsten die ik kende maar die hadden er allemaal gewoon lak aan. Fietsen gewoon door en lieten mij stikken. ( ik blij dat ik die meiden tegenkwam en toch nog redelijk snel thuis weten te komen )

    Heb je ook wel eens zo iets meegemaakt?

    En daarom: SUCK FIETSEN. ( binnenkort ff sparta met halen. Jeweetwel zo'n fiets op benzine en zo'n klein uitlaatje eronder. xD )


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    XD
    was pas mijn achterband geplakt, volgende dag: VOORband lek XD
    Kutzooi' xD


    Sweet dreams will come true.

    als mijn fiets ni meer gaat ofzo of ik zit vast dan wordt ik gemaan kwaat da ik mijn fiets gewoon op de grond smijnt van miserie op de grondxD

    Ik heb besloten om in de winter gewoon met de grote arriva bus te stappen xD.


    Arriva-bussen zijn niet groot! O;
    Ik zit elke dag in zo'n bus ._.
    Ja ik ben te lui om te fietsen, dan moet ik half Drenthe ongeveer door. (A)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'