• Omdat het weer bijna valentijnsdag is heb ik een ideetje bedacht, geen idee of het was is. But I give it a try.
    Omdat er vast heel veel mensen zijn die nooit iets krijgen op valentijnsdag dacht ik; daar ga ik verandering in brengen.
    Al is het maar 1 kaartje van iemand die je niet kent, het is toch leuk.
    Als je mee wil doen schrijf je je in. Dan krijg je rond 5 Februarie een berichtje met het adres en wat gegevens van iemand die jij een valentijnskaart moet sturen.
    Je mag het via de post doen of via mail.
    Als je mee wilt doen moet je invullen.
    Naam:
    Leeftijd:
    Mail of post:
    Mailadres/ adres(mag ook in PB):
    Hobby's:
    Meisje/Jongen:

    Ik hoop dat jullie het een leuk idee vinden!

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik heb nu alle post mensen iets gestuurd
    dat denk ik teneb minste want mijn kat liep over mijn toetsenbord dus heb je, je opgegeven voor de post en je hebt nog niks gehad?
    Meld dat dan even want ik heb nog een adres over, maar ik kan dus neit zien voor wie die is


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    IK heb niks gehad(cat)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    @Delightee wat is je echte naam?
    Dat zoekt voor mij iets makkelijker


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    phenomniall schreef:
    @Delightee wat is je echte naam?
    Dat zoekt voor mij iets makkelijker
    [of is het via mail:X Yvonne


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    dan heb jij idd mail


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    oke ik keek niks en had niks van je. wat is jouw mial adres dan stuur ik jou wat


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ik weet niet of het de bedoeling was, zo ja, sorry dat ik je lastigval. Maar ik heb 2 adressen gekregen. ik vind dit geen probleem, maar wil wel even weten of dit de bedoeling was.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    @Contostavlos, dan heb ik een foutje gemaakt
    zou je het bericht nog een keer naar mijn terug willen sturen?
    ik kan niet beloven dat je dan vandaag nog 1 adres krijgt omdat ik zometeen vakkenmarkt heb


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Lieve Sterre ik heb nog niks gekregen en had wel post opgegeven
    SO YOUR CAT SCREWED IT :D
    I like ya cat ;3 *niet doordenken*


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    @Tarie
    Ik kon jouw adres nergens vinden!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik heb nog steeds helemaal niks


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    phenomniall schreef:
    @Tarie
    Ik kon jouw adres nergens vinden!

    Ik heb hem je al opgestuurd maar ik zal hem nog wel een keer sturen je kat heeft hem zeker verwijdert (A)


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik heb nog niks ontvangen.


    Firm believer of all that is magic

    Zialled schreef:
    Ik heb nog niks ontvangen.


    26 - 02 - '16

    Waarschijnlijk komt dat doordat jullie via de mail krijgen, en niet via de post.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.