• © Copyright Dracy
    _________________________________________________________________________
    Topic 31!!!
    _________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    _________________________________________________________________________
    Wat Regels:


    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.

    _________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Ga dan naar Deze Link.
    _________________________________________________________________________
    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    _________________________________________________________________________
    Als Dracy niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Bailas of aan MisPattinson.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 16:16 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ik neem alvast abo omdat ik zo wegmoet]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Boem]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Abotje. :D]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [baf]xD[ik had btw gereageerd op de vorige topic met lilly. wie zijn er nou wel en niet in glee lokaal]

    [ bericht aangepast op 28 jan 2012 - 16:31 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabelle

    "Lills, wat is er." Ik berg mijn mobiel weer op en kijk haar aan.
    Ik maak me echt best wel zorgen om haar hoor.
    "Is het nog Heidi?" Vraag ik op fluistertoon.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    Ik kijk even op. "Is het nog Heidi" vraagt ze fluisterend in mijn oor. Ik voel tranen branden in mijn ooghoeken. Ik knik en verberg snel mijn gezicht voor iemand mij kan zien huilen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [als ik even iets slomer reageer komt eht omdat ik bezig ben met een nieuwe pasfoto met robert pattinson gezichten]xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Irial

    "Hier?" zegt Kyle waarop hij een kusje op mijn wang geeft.
    "Hier vast ook." Hij drukt een kusje op mijn neus en lacht naar me.
    Lachend laat ik me op mijn stoel zakken. Ik sla zachtjes op mijn schoot als teken dat hij er op moet komen zitten. Pas nu heb ik door dat Charlotte niet meer in het lokaal is. Ik kijk even rond en zie dat Donna ook weg is. Vreemder en vreemder

    Charlotte

    "Dat was ook mijn probleem maar als het goed is geeft hij op het moment zelf wel aan wat hij wilt. Nu wilt hij alleen zijn anders was hij wel achter je aan gelopen. Hij regelt het zelf. Je moet alleen niet te veel van hem verwachten. Heb geduld en je leert het vanzelf."
    "Ik kan me niet inbeelden dat jij ooit problemen met hem gehad hebt, jullie lijken wel een verlengstuk van elkaar," geef ik voorzichtig woord aan mijn frustraties. Ik beschuldig Donna nergens van, maar het verklaart wel waarom ik soms zo afstandelijk tegenover haar doe.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Isabelle

    "Ik kan je maar een optie geven: Ga met haar praten." Zeg ik terwijl ik even met mijn hand over haar rug ga.
    "Dat helpt meestal het beste."


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mary

    Aangezien de les vrij dood is, kijk ik wat rond en ga aan de piano zitten. Ik laat mijn vingers over de toetsen glijden, en begin te spelen.
    Zacht zing ik mee.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lilly
    Ik knik mijn hoofd en kijk even naar Isa.
    "Dankzij Michael weet ze het al" zeg ik zacht en snik even.
    Daarom was ze gevlucht voor me dacht ik erachter.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kyle

    Irial gaat zitten en tikt op zijn schoot, ik ga erop zitten.
    Hij kijkt wat rond.
    "Wat is er?" Vraag ik en kijk ook rond, en pak daarna zijn handen die ik om mijn middel leg en voor vasthoud.

    Isabelle

    "Ja, maar. Misschien is het daarom goed om met haar te praten."
    Zeg ik en kijk naar Mary die begind te spelen en er zachtjes bij zingt.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2012 - 16:47 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Donna
    Ik moet zachtjes lachen.
    "Waarom denk je dat het uit is?" vraag ik een beetje bitchie.
    "Als Michael en ik zo 'perfect' waren, zouden we nog een koppel zijn. Michael is op dit moment gewoon mijn beste vriend en inderdaad we zijn close. Maar we weten allebei tot hoe ver we kunnen en willen gaan. Daar hoef jij je geen zorgen om te maken."
    Ik sta op. Vrijwel meteen voel ik me schuldig.
    "Sorry," zeg ik zachtjes en ik ga op een bankje naast de boom zitten.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lilly
    Ik schudde mijn hoofd. De moed zonk al in mijn schoenen als ik er aan dacht. Ik luisterde even naar Mary. 'Dat wilt ze toch niet. ze vluchtte gelijk weg' mompelde ik en staarde naar Mary.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabelle

    "Mischien zit zij ook ergens mee." Probeer ik.
    "Want ja. Zie je hoe ze wel eens naar je kijkt?"
    Vraag ik voorzichtig.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.