• Okay ik doe het wel. (:

They ruuule :3

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Oh yesh they do. :')

En ik vind het leuk dat niemand hen kent :3

Ik ben zo zielig, ik heb tegen mijn papa gezegd dat ik uitging omdat ik langer bij mijn ma -die niet thuis is- op de computer zou kunnen zitten.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Ja hè, net zoals bij the wanted. Ik was volgens mij één van hun eerste Belgische fans. :p

Gancanagh schreef:
    Ik ben zo zielig, ik heb tegen mijn papa gezegd dat ik uitging omdat ik langer bij mijn ma -die niet thuis is- op de computer zou kunnen zitten.

Ach dat is niet zielig Elise, dat is enkel verslaafd. (joehoe)

You say Po-tay-toe, I say Po-tah-toe.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Gancanagh schreef:

I'd do that too :')
    @ andere Elise: ik haat fucked up fandoms

@Evelien; Ik ook, de enigste reden dat ik nog in dit fucked up One Direction fandom zit is om de jongens zelf. De fans zijn lunatic.

All fans are lunatics.
    You should see the stalky texts Evelien sends me.

*Houd handen boven hoofd* Don't hit me!

Oooooh... Geef er eens een paar! ;D

Heee, das gemeen.
    Ik stalk u nie D:

En 1Dfans zijn echt ambetant

I didn't I say I don't like it :Y)

They are omg. Just like Beliebers, fucking ashamed to be in this fandom. Trust me.

[ bericht aangepast op 28 jan 2012 - 23:39 ]

*Can't stop smiling because Elise is here*