• Ik voel me heel jaloers. Op meisje die dunner en mooier zijn dan ik. Maar daar gaat het dit keer niet om. Ik ben jaloers op me broertje. Waarom? Zal ik je vertellen:
    1. Ik en me broertje zijn 2 keer naar PSV geweest.
    1. Vraag ik: Mam, pap? Mag ik naar een concert van Tokio Hotel? Pap en Mam: Daar hebben we nu even geen geld voor.

    2. *gister me ouders en broertje waren aan het praten over voetbal en ik me tanden aan het poetsen* Mam: Danny krijgt zo'n AZ pakket als hij jarig is. Broertje: Cool, gaan wij ook een keer naar het stadion van PSV? Pap: Ja, daar heb je meestal ook wel zo'n winkeltje. Ik probeerde het zoveel mogelijk te negeren, maar ik kon wel bijna janken van jaloersheid.

    3. Thuis wordt er bij mij heel veel over voetbal gepraat en dan meestal over PSV.
    3. Er wordt bijna nooit gepraat over muziek die ik mooi vind en al helemaal niet over Tokio Hotel.

    Begrijpen jullie waarom ik jaloers ben en zo kan ik nog wel wat opnoemen:

    1. Ik heb tot mijn 9de om 7(!) uur naar bed gemoeten en dan tot 8 uur tv kijken.
    1. Mijn broertje (die nu 9 is) moet om 8 uur naar bed en mag tot 9 uur kijken. *En ik nu maar tot 10 uur! Maar meestal kijk ik tot half 11, 11 uur nog tv.*

    Ik voel me hier heel rot over en je mag me een jaloerse trut vinden of een aansteller, maar dit vindt ik er nou van.


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    das wel kut jouw broertje word voorgetrokken en niet zo'n beetje ook niet ... idd ik dnek dat het beter isdat je er met je ouders over hebt

    Dit heeft niks met jaloersheid te maken maar met oneerlijke behandeling. Praat er met je ouders over *op een neutrale toon, dat maakt veel meer impact* en geef redelijke argumenten aan waarom jij naar Tokio Hotel zou willen. Het concert vergelijken met de voetbalwedstrijd bijvoorbeeld.
    als ik zo behandeld werd zou ik gewoon gaan. Sjees..


    No growth of the heart is ever a waste

    Je mag jezelf geen jaloerze trut noemen schat :O.

    IK ken het zelf niet zo zeer maar op mijn 12e had ik maar een klein lelijk tvtje en mijn zusje is 12 en die heeft een pc en een redelijk grote tv nu. ( Zelf heb ik een nog veel grotere tv en een snellere computer maar dat boeit niet! )

    Maar zo heb ik al vanaf mijn 12e meerdere fietsen. Mijn zusje niet maar die heeft een van nog geen jaar oud en ik 1 van 9 jaar oud ( Op mijn 12e gekregen toen hij 5 was ). 2e hands gekocht voor 500 euro koste en die van haar koste bijna 900 euro. Dat vind ik niet eerlijk mja aan de andere kant denk ik: Mijn ouders hebben beloofd dat ik het jaar 2009 met een nieuwe fiets in kan dus die hebben gezegd dat ik rond januari weer een nieuwe fiets mag uitzoeken.

    Maar denk eraan... Ik heb 3 fietsen. Mijn zusje maar 1 xD. ( alle 3 oud op 1tje na dan van 3 jaar maar die is zwaar verneukt). Nou hopen dat ik die schitterende zwarte batavus mag ;).

    Dus qua fietsen enzo ken ik het wel een beetje en spullen in slaapkamers enzo.


    En zo als kaatBarbiie al zegt: Jongere broertjes en zusjes worden altijd voogetrokkenen dat is best kut. Vroeger ook al! Mijn moeder was 16 en die deed het op een of ander zielig bromfietsje. Toen werd mijn tante 16 en die had gewoon een enorme mooie grote roze crosbrommer vertelde mijn moeder paar jaar geleden :O.


    In Italië tot en met 26 juli! :D