• Even een vraagje. Ik werk al wat langer bij de plaatselijke Albert Heijn, waar ik een vakkenvuller ben. Super gezellig werken daar, en ik heb het er ook echt naar mijn zin behalve om één ding.
    Ik sta altijd op de koffie gang (Koffie, soep, chocolade en rookworsten) waar ik heel veel dozen open moet maken. Het is dan ook niet heel vreemd dat ik op dit moment vier kartonsneetjes in mijn vingers heb en heel wat sneetjes op mijn onderarmen. Daar is natuurlijk niets aan te doen, maar ik krijg er echt enorm droge handen van. En tenzij ik ze om een korte tijd insmeer met handcrème blijft dat gewoon zo. Maar ik blíjf smeren. Dus ik vroeg me af of jullie nog tips hadden voor droge handen (:


    Miep

    Als ik 's ochtends body milk op mijn handen smeer, moet ik overdag minder handcréme smeren ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik heb speciale katoenen handschoentjes, als ik die 's nachts aandoe als ik mijn handen en nagelriemen heb ingesmeerd, krijgt de creme alle gelegenheid om in te trekken.
    http://www.drogisterij.net/gezondheid/medische_hulpmiddel/handschoenen-medische_hulpmiddelen/duoprotect-handschoen-katoen-l-6130-stuk-8716682561303


    The night is dark and full of terrors.

    Ik gebruik nertsolie voor droge handen.


    Everything has its beauty, but not everyone sees it.

    Nee, ik blijf ook altijd mijn handen insmeren haha.
    Ik werkte in een apotheek waar de lucht echt heel droog was en mijn haar statisch werd, dan deed ik altijd een beetje handcrème op mijn handen en dan in mijn haar. Klinkt raar, maar het werkte wel.


    Your make-up is terrible

    Ik gebruik meestal gewoon handcrème. Maar omdat ik bij de bakker werk, mag dat niet echt. =P

    Ons papa smeert iedere avond zijn handen in met uiercrème. Dan moet hij overdag zijn handen niet insmeren met crème.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Kokosolieeeeeeeee/créme :)
    Werkt ook uitstekend om secondelijm van je handen af te krijgen overigens


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Zelf heb ik ook ontzettend droge handen. Zodra het weer wat kouder begint te worden, heb ik binnen een paar minuten sneetjes en kloofjes in mijn huid als ik buiten kom. Heel veel valt er niet aan te doen, vrees ik. Ik gebruik gewoon handcrème van Philosophy en af en toe smeer ik er wat vaseline overheen. Bio-oil werkt trouwens ook wel goed en trekt lekker snel in.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    wat bij mij helpt is men handen scrubben en dan insmeren met handcreme van Nivea.. Helpt echt! Je mag ze natuurlijk niet elke dag scrubben.. want dat is slecht voor je huid!


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    Kokos olie is inderdaad een goeie! Ik zweer erbij. Wat ik regelmatig doe is mezelf lekker laten verwennen met zo'n beauty behandeling. Zo ben je helemaal gehydrateerd en klaar voor de winter! echt een aanrader;)