• Heb al in geen tijden geen leuke story gezien hier.... Kan iemand me iets aanraden?

    Ik ben into avontuur, of misdaad, thriller....
    Maakt niet uit, als het maar een orgineel verhaal is.
    Ik lees ook fanfics, maar ban alleen geen fan van twilight en al die andere films waar je hier er gewoon over 9000 fans van ziet...

    Dus, als iemand een lezer zoekt...


    'Sharon was here!'

    A place behind the earth || Nencya



    Lia is een doodgewoon meisje. Nou, misschien is ze zelfs minder dan doodgewoon. Ze is gewoon een obstakel op de aarde. Een onbelangrijk persoon waar niemand naar omkijkt. Niets in haar leven is fijn, maar als ze opeens een kaart krijgt van iemand, wordt haar leven anders. Misschien is ze nog steeds een obstakel op de aarde, maar ergens anders denken ze er misschien wel heel anders over.

    Written by: AlInZayn
    Written: Dutch
    Spoken: Dutch
    Starts: 9th of April 2012

    [ bericht aangepast op 5 april 2012 - 15:08 ]



    don't wanna think of all the different ways to kill you..
    I Can Kill you.. But I won't..


    Bij de 67ste Hongerspelen gebeurt het onverwachte,
    De McAlister Tweeling word uitgeloot, de tweeling die bijna geen moment van elkaars zijde wijken.. En de hel begind pas echt als ze de arena in worden gesleurd.. Alex word verlieft op een andere tribuut..


    Het orginele verhaal van Suzanne Collins
    Nederlands gesproken, nederlands geschreven

    (Het plaatje is de link :) )


    Don't be like the rest of them, darling

    fanfiction over One Direction?

    We're hoping for the best, but expecting the worst | Liam Payne

    *Nederlands verteld
    *Engels gesproken
    *elke dag post ik minstens 1 deeltje

    maybe you like it! (:

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 11:35 ]


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    From the moment I met you everything changed | Zayn Malik

    From the moment I met you everything changed
    I knew I had to get you, whatever the pain

    I had to take you and make you mine
    Take you and make you mine

    Yes, he got me.
    Yes, I love him.
    But, than everything changed.





    -One Direction bestaat
    - Engels/Nederlands gesproken
    -Abo is handig, ik waarschuw niet


    Misschien iets voor jou? Ik zou graag wat meer abo's hebben!


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.



    LEVEN


    Het is negen januari, negen minuten over negen in de morgen. Het is koud, extreem koud, maar op blote voeten sluipt er een meisje door de Drentse bossen. Het is negen januari, 2015, en in Nederland is het oorlog.
    Fenna is een doorzetter, maar ze ziet haar toekomst verdwijnen. Wanhopig is ze op zoek, een zoektocht naar leven.
    'Wie ben jij?' vraagt het meisje, terwijl ze me nieuwsgierig aankijkt. Haar krullend blonde haren dansen over haar schouders terwijl ze naar me lacht. Met haar handen wriemelt ze aan de glinsterende franjes die aan haar roze jurkje zaten. Ik had een brok in mijn keel. Ik wilde hem wegslikken maar het lukte niet. 'Niet praten, Fenna,' hoorde ik de krakende stem van Cobus via mijn headset in mijn oor fluisteren, 'doe heel rustig een stap naar achter.' Ik knikte, al wist ik dat hij het niet zag. Zou hij het merken als ik... Ik keek in de diep blauwe ogen van het meisje, die me langzaam naar haar toe trokken.

    Net begonnen :)


    Aiolos


    Raja is met haar ouders en broer op vakantie in het oude Athene. De symboliek van de stad is magisch, de zon schijnt, de inwoners van de stad lachen haar toe. Maar door het noodlot beland Raja in een café in de haven Piraeus. Dit café zorgt er niet alleen voor dat haar vakantie veranderd, het verandert haar leven, en dat van de mensen om haar heen.
    De tijd leert, en naar een paar maanden onderzoek zijn de vragen van de wetenschappers beantwoord. Zij zijn tevreden. De enige die achterblijf is Raja. Precies twaalf jaar later keert ze terug naar de haven, om haar reis nog een keer te maken. Zal ze antwoord vinden? Zal ze hem vinden?

    Ik begin binnenkort met activeren (dit weekend)


    Mijn Nieuwe Wereld ~ Glee


    Lora is een mooi meisje, blond haar, blauwe ogen, en bíjna hoofdaanvoerster van de Cheerios. Altijd stond ze achter Quin, Britney en Santana, maar nu wil ze zelf stralen, kosten wat het kost. Maar er breekt een nieuwe tijd aan wanneer een Ierse student op school verscchijnt...

    Bijna afgelopen, maar er komt een vervolg aan :)


    I'm not stupid, I like to think I'm just misunderstood.

    The little twinkle in your eye | Zayn Malik

    I've never had the words to say
    But now I'm asking you to stay
    For a little while inside my arms
    And as you close your eyes tonight
    I pray that you will see the light
    That's shining from the stars above


    *Nederlands gesproken+geschreven
    *One Direction bestaat
    *Net begonnen
    *Activeer zo vaak mogelijk
    *Ik waarschuw niet voor nieuwe hoofdstukken

    Maybe you like it (:


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Het verhaal is gebaseerd op de titanic.
    Over de ouderwetse scheiding tussen rijk en arm, onmogelijke liefde en misschien zelfs de dood.
    Het gaat over Justin Bieber.

    [url] http://www.quizlet.nl/stories/81955/sinking-love--justin-bieber/[/url]


    There are two types of people. The bitches and the fake bitches. Know the difference.

    Ik heb er 3,, das denk ik wel genoeg,, of niet??

    Which Direction You Choose... ~One Direction~~A Question Story~
    In hoofdstuk 1 gaan wij jullie wat vragen stellen, en naarmate daarvan gaan wij in hoofdstuk 2 een stukje over schrijven, in hoofdstuk 3 gaan wij jullie weer vragen hoe het verder moet gaan, door vragen te stellen, en daar gaan we dan weer in 4 over schrijven. Maar we kunnen niet zomaar wat vragen stellen zodat iedereen er maar wat op kan zeggen. Nee we stellen minimaal 5 vragen, de 1ste die daar antwoord op geeft, geeft antwoord op vraag 1, de 2de die een reactie geeft op vraag 2 enzovoort, enzovoort... Dus,, NEEM EEN ABO =D
    HopeYouLike<3


    That Boy Behind My Evil Face ~Harry E. Styles~


    You think I hate you,
    But you don't know me enough to know,
    That there is another boy,
    Behind my evil face,
    And that boy,
    Thats me..


    ~Engels gesproken, Nederlands geschreven
    StorySong: The Title by Case Mayfield
    Kudo's en Reactions are welcome
    Hope You Like<3


    That Game What They Call: The Hunger Games ~ Zayn J. Malik and The 76th Hunger Games ~


    Het zweet brak me uit,
    Ik kon wel gillen,
    gillen van angst,
    maar ik deed het niet,
    in plaats van liep in naar voren,
    richting het gebouw,
    richting mijn dood,

    ~Based on the movie: The Hunger Games,
    One Direction has never existed,
    Spoken in English, Written in Dutch,
    Hou van Kudo's en Reacties,
    HopeYouLike<3~


    "So I use my voice, I'll be so fuckin' rude. Words, they always win, but I know I'll lose..."






    Age.

    One or two numbers.

    A word.

    Seconds.

    Minutes.

    Days.

    Years.


    " You're too old. "
    " You're too young. "
    " I'm twelve. "
    " I'm seventeen. "

    Age is just a number...



    - Fanfiction.
    - Neem abo.
    - Word zo veel mogelijk aan gewerkt.
    - dynamitexxx

    Age is just a number ~ Harry Edward Styles


    I think there is real love, but not everyone will find it.

    Broken Promises - Niall Horan

    What have I done wrong?
    Why are you gone?
    Why did you broke your promises?
    What do I have to do to have you here?
    I really wish that you were here
    - Begint 23-06-2012
    - Bij veel abo's eerder
    - Neem abo, ik waarschuw niet
    - Vooral in het Nederlands
    - Proloog staat al wel online


    The little twinkle in your eye | Zayn Malik
    We're hoping for the best, but expecting the worst | Liam Payne

    Xx


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Ik heb er 2:

    Stay - One Direction
    She's not who she really is ~ One Direction

    Enjoy!
    Xx <3


    Don't find love, let love find you. <3


    Een verhaal over een man die alles deed om dicht bij zijn geliefde te komen, maar daardoor ook alles verloor.
    'My sword is yours!'

    - Romantiek, Actie, Historie en Onbekende Personen.
    - Romantiek is niet meteen 16+! Dus reken daar niet op.
    - 12+
    - Net begonnen.
    - Ik heb geen vaste tijd dat ik post, soms kan het een dag duren, soms een week.

    linklinklinklinklink




    I will find you and love you again
    Like the wind sweeps the earth
    You fall in deep
    I was a liar in every debate
    I rule the forces that fuelled your hate
    When the cold in my heart leaves
    It comes to an end



    Kamelot

    [ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 17:05 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik heb een fanfic voor je in de aanbieding. Hij gaat over Harry Potter en ik denk dat je het wel leuk vindt. Het is namelijk anders dan de normale fanfics. Het gaat over Renzo, een jongen wiens ouders dooddoeners zijn. Hij is een jaar jonger dan Harry Potter en komt bij Ginny in het jaar. Hij heeft van zijn ouders geleerd dat Voldemort goed is en Harry Potter en Perkamentus slecht, maar als hij hen leert kennen, komt hij erachter dat de ideeën van zijn ouders niet altijd kloppen. Hij begint zich steeds meer tegen zijn ouders te verzetten. Maar waar kiest hij voor op het grootste punt van de strijd?
    Het verhaal klopt helemaal met het boek en telt op dit moment 4 hoofdstukken, waarvan één een proloog. Ik hoop dat je de moeite wilt nemen het te lezen, want ik weet zeker dat het de moeite waard is.
    Hieronder nog een stukje van het verhaal, als je geïnteresseerd bent:

    Gezien Renzo geen vrienden had en Kasper hem bleef volgen, waar hij ook maar heen ging, trok Renzo meer met hem op dan hij zich eerst had voorgenomen. Kasper was irritant gezelschap, maar dan liep hij in ieder geval niet alleen van de ene naar de andere les.
    Gary had met Hank gepraat en ze hadden beloofd niets tegen zijn ouders te zeggen, tenzij daar expliciet naar gevraagd werd. Renzo, die wist dat dit het meeste was wat hij van Gary en zijn broer kon vragen, ging ermee akkoord. Waarschijnlijk zouden hun ouders niet naar hem vragen. Ze waren niet echt op Renzo gesteld; hij was te braaf, naar hun mening. Normaalgesproken vond Renzo dat niet leuk, maar het werkte nu toch in zijn voordeel.
    Het grootste probleem aan Kasper vond Renzo nog wel, dat hij een diehard-Harry Potter-fan was. Elke keer als ze hem tegenkwamen zei hij: 'Alles kits, Harry?' En elke keer kregen ze dan 'Hallo, Kasper,' te horen. Renzo vond het niet erg dat Harry hem niet herkende. Als zijn moeder erachter zou komen dat Harry Potter hem misschien ook nog wel aardig zou vinden, dat zou ze niet leuk vinden, op z'n zachtst gezegd.
    Bepaalde vakken had Griffoendor met Zwadderich. Dat waren de enige momenten waarop Gary en hij met elkaar konden praten zonder op te vallen. Gary praatte hem bij over de nieuwtjes van Zwadderich en Renzo vertelde verhalen over "die vreselijke Griffoendors, met uitzondering op Renzo", zoals Gary altijd zo mooi zei. Gary vond het heerlijk als Marcel Lubbermans weer iets doms had gedaan, of als Kasper Krauwel weer zo overdreven enthousiast had gedaan omdat hij iets had opgemerkt wat tovenaars hadden uitgevonden. En Renzo, die blij was dat Gary hem toch niet helemaal in de steek had gelaten, verzon er soms de helft bij, zodat Gary hem interessant bleef vinden.

    http://www.quizlet.nl/stories/87402/de-geboren-dooddoener/

    [ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 19:16 ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain