• Mijn vader vraagt zich af; wat is zwaarder, een kilo of een liter ijs?
    Help?


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Ik denk dat die even zwaar zijn.


    Let us die young or let us live forever.

    Ja, ze zijn even zwaar.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik denk dat ze even zwaar zijn


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Hmm, ik weet wel met liters en meters die aan elkaar gelijk staan..
    Maar volgens mij is dat even zwaar; tenminste, of ik nou dozen van tien kilo of tien liter moet tillen, they are both fucking heavy, especially at eight in the morning --'


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    er zit een minimaal verschil in. Een liter melk is ongeveer 1010-1024gram

    Een liter is een beeeetje zwaarder, vanwege de massa.

    [ bericht aangepast op 25 juli 2012 - 21:37 ]


    Your make-up is terrible

    Wat voor ijs? Bevroren water of roomijs?
    Als je bevroren water bedoelt: de dichtheid van ijs is als ik me niet vergis 920 gram per liter. Een kilo is dus zwaarder dan een liter.


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Eurydice schreef:
    Wat voor ijs? Bevroren water of roomijs?
    Als je bevroren water bedoelt: de dichtheid van ijs is als ik me niet vergis 920 gram per liter. Een kilo is dus zwaarder dan een liter.


    Jep. De dichtheid van water gaat omlaag als het bevriest als ik me niet vergis. Een kilo water is een liter water, maar bij ijs is een kilo meer dan een liter doordat de dichtheid lager is. Daarom knalt een vol waterflesje ook als je die in de freezer doet. Bij de meeste andere dingen is het andersom


    quidquid excusatio prandium pro

    Het maakt toch niet uit. Het is evenveel ijs hoor, het ijs word niet opeens groter .__.


    Let it come and let it be

    * IJs.
    Ik denk even zwaar, maar ik ben geen fan van gewichten berekenen, en de weegschaal en ik zijn sowieso geen vrienden. (cat)